mboost-dp1
god bærbar?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hej..
jeg skal bruge en bærbar til skolebrug, og engang i mellem til at spille cs 1.6 og wc3 på.. så faldt jeg over denne, og ville lige høre jeres mening :D
Model : LG S900-K.CP17V
Intel Core 2 Duo T5550 1.83GHz
4GB DDR2 Ram
500GB Harddisk 7200rpm
256MB (1GB TC) ATI X2400HD
DVD Brænder
19" TFT Skærm/Glare
Webcam & Bluetooth
Gigabit LAN & WLAN
Windows Vista Home Premium
skriv jeres mening eller efaringer... tak :D
jeg skal bruge en bærbar til skolebrug, og engang i mellem til at spille cs 1.6 og wc3 på.. så faldt jeg over denne, og ville lige høre jeres mening :D
Model : LG S900-K.CP17V
Intel Core 2 Duo T5550 1.83GHz
4GB DDR2 Ram
500GB Harddisk 7200rpm
256MB (1GB TC) ATI X2400HD
DVD Brænder
19" TFT Skærm/Glare
Webcam & Bluetooth
Gigabit LAN & WLAN
Windows Vista Home Premium
skriv jeres mening eller efaringer... tak :D
bærbar er det vist ikke, nok nærmere Flytbar...
Overvej lige om du ikke bliver træt af at slæbe på 5.5 kg hvis du skal have den til og fra skole...
og om du virkelig gider have en computer der ikke kan holde strøm i 30 min...
For mig at se er det sgu lidt for åndsvagt, du tvangsinlægger dig til at sidde ved en stik kontakt hele tiden.
Overvej lige om du ikke bliver træt af at slæbe på 5.5 kg hvis du skal have den til og fra skole...
og om du virkelig gider have en computer der ikke kan holde strøm i 30 min...
For mig at se er det sgu lidt for åndsvagt, du tvangsinlægger dig til at sidde ved en stik kontakt hele tiden.
ja det er første gang jeg køber en bærbar...
har i en i vil råde mig til at købe? til en ca. pris på 7kg ?
tak for jeres svar
har i en i vil råde mig til at købe? til en ca. pris på 7kg ?
tak for jeres svar
Jeg fik min Zepto A15 Nox i går.. dejlig maskine og den skal netop bruges til skolebrug også.. muligt den er tung, men jeg vil gerne leve med lidt ekstra vægt, for en ordentlig bærbar, der kan erstatte min stationære også :)
Hmm, du sætter ikke speciel store krav, du vil klare dig fint med en Hp pavilion dv6720eo fx.. Wc3 og C.s 1.6 trækker ca. intet..;) Du behøver ikke det store i skolen - størrelse og vægt betyder alt.. Men Zepto er bestemt også en god ide, det er der man får mest for pengene når man køber bærbar;)
tak for jeres svar :D
computeren må også gerne kunne noget mere end bare skole... så har fundet denne 15.4" som vejer 2.5kg..
den koster 6.8 uden os..
Model : @AlfaNote FL-92 Gamers Ultimo
Intel Core 2 Duo T9300 (2.5GHz)
4GB DDR2 Ram
200GB Harddisk 7200rpm (16MB)
512MB 8600M GT (directX 10)
DVD Brænder
15.4" Wide / Glare TFT Skærm
2.0M Pixel Webcam
4x USB 2.0 & 1x Firewire
Gigabit LAN & 300Mbps Wlan
computeren må også gerne kunne noget mere end bare skole... så har fundet denne 15.4" som vejer 2.5kg..
den koster 6.8 uden os..
Model : @AlfaNote FL-92 Gamers Ultimo
Intel Core 2 Duo T9300 (2.5GHz)
4GB DDR2 Ram
200GB Harddisk 7200rpm (16MB)
512MB 8600M GT (directX 10)
DVD Brænder
15.4" Wide / Glare TFT Skærm
2.0M Pixel Webcam
4x USB 2.0 & 1x Firewire
Gigabit LAN & 300Mbps Wlan
hvis du bare skal bruge den til skole og 1.6 og wc3!?
Kan han så ikke bare nøjes med en (eeee pc) til ca 2500?
Kan han så ikke bare nøjes med en (eeee pc) til ca 2500?
#10 - for 7.000 kan han da få meget mere for pengene hvis han køber et hvilket som helst andet mærke end apple...
Jeg siger det ikke KUN fordi at jeg er en apple hater, men hvis han skal have en macbook, så koster den billigste ca. 7-8000.. og når han så også skal spille CS så skal han jo nok også have en windows (plus han nok i forvejen er vant til det OS) og så er det ligepludselig 700kr oven i de 7.799kr den billigste macbook koster på apple.com...
Jeg siger det ikke KUN fordi at jeg er en apple hater, men hvis han skal have en macbook, så koster den billigste ca. 7-8000.. og når han så også skal spille CS så skal han jo nok også have en windows (plus han nok i forvejen er vant til det OS) og så er det ligepludselig 700kr oven i de 7.799kr den billigste macbook koster på apple.com...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.