mboost-dp1

han/han jack stik?

Gå til bund
Gravatar #1 - HURRDURR
10. aug. 2008 10:25
Jeg skal have forbundet en bærbar til mit nye TV, og jeg kan da også sagtens få et billede over via et VGA-kabel, men hvor kan jeg finde et jack stik til lyden?

Jeg har aldrig handlet kabler før og har ingen anelse om hvor man finder sådan noget.
Gravatar #2 - zfire
10. aug. 2008 10:47
Her har du et rimeligt udvalg, både lav kvali og høj kvali. Har handlet med AV-connection før og fik mit kabel til tiden og det virker kanont, og så er de også billige i forhold til butikker

link
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
10. aug. 2008 11:23
#1 Er du sikker på, at det er jack-jack?

Synes det lyder meget underligt, vær lige sikker, inde du køber. Jeg ville mene, at det skal være 3,5 mm jack til phono :)

Hvis du ikke vil nettet så tjek hifi klubben eller føtex. Føtex' er billigt, men det går i stykker. Hifi klubben har noget anstændigt koster en 300 eller lign. for 10 meter.
Gravatar #4 - zfire
10. aug. 2008 11:30
et par af de nyere fjernsyn har faktisk 3.5mm jack lyd ind stik.. fx så har min søsters samsung 26" både VGA ind og 3.5mm jack ind. så det kan fint passe at han mener jack-jack
Gravatar #5 - buch
10. aug. 2008 11:43
Det kan købes på dx til et par kroner med fragt.
Gravatar #6 - vandfarve
10. aug. 2008 17:20
... og med "dx" mener Buch www.dealextreme.com .
Gravatar #7 - HURRDURR
11. aug. 2008 09:18
#3 Du har ret, ved nærmere inspektion af TVet viste det sig at jackstikket er sound-out.

5m jack til phono kabel er nu bestilt, takker allesammen.
Gravatar #8 - holmen
11. aug. 2008 09:40
#7 Det var så lidt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login