mboost-dp1
HD 4670 problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg er den (u)lykkelig ejer af et Radeon HD 4670 kort, der åbentbart ikke findes en ordentlig driver til - jeg kører winXPx86
Siden jeg har installeret den allerseneste driver fra ATI chrasher min nye computer med gigabyte p43-ds3 bundkort og E8500 processor meget ofte.
I dag var et chrash så slemt at bundkortet måtte lave automatisk BIOS recocery.
Der findes ingen nyere Driver end den jeg fik med kortet. Problemet opstår når jeg efter formatering og geninstall af windows installerer alle sikkerhedsopdateringer. Heréfter bliver systemet ustabilt og vil ikke længere starte windows (kun en gang imellem)
Råd please - I am at my wits end.
Siden jeg har installeret den allerseneste driver fra ATI chrasher min nye computer med gigabyte p43-ds3 bundkort og E8500 processor meget ofte.
I dag var et chrash så slemt at bundkortet måtte lave automatisk BIOS recocery.
Der findes ingen nyere Driver end den jeg fik med kortet. Problemet opstår når jeg efter formatering og geninstall af windows installerer alle sikkerhedsopdateringer. Heréfter bliver systemet ustabilt og vil ikke længere starte windows (kun en gang imellem)
Råd please - I am at my wits end.
ok, har nu foretaget en del research på området. Der FINDES IKKE en driver som løser dette problem som jeg og rigtig mange andre har! Der er masser af tråde rundt omkring på nettet omkring hd 4670 problemer - og alle skriger efter ny driver. AMD/ATI har simpelthen frigivet et kort uden ordentligt driver support, der forventes først ordentlig driver support fra catalyst 8.10 - nicely done AMD/ATI - spørg lige om jeg er skuffet!!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.