mboost-dp1
Headset Mic. reagerer ikke når jeg snakker. Need Hjælp ^^
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Heii.
Jeg har et Saitek Cyborg Headset, hvor mikrofonen ikke reagerer når jeg taler. Mic'en kan tages af og på, hvilket er da ret smart. Anyway, jeg har i øjeblikket plugged Mic'en ind, og jack-stikket til den selvfølgelig.
Mine lydsettings er sat til;
Audio
Audio Default Device: Sound Blater X-Fi Xtreme Audio (Mit lydkort)
Sound Recording Default Device: Realtek HD Audio Input
Voice
Voice Playback Default Device: Sound Blater X-Fi Xtreme Audio
Voice Recording Default Device: Realtek HD Audio Input
Ser det ud til at settings er sat rigtig?
For når jeg bruger Sound Recorder og prøver at teste min mic. kommer der ingen lyd når jeg snakker.
Og under Sound and Audio Devices > Test Hardware... siger den også at den ikke kan opfange nogen lyd.
Når jeg selv snakker ind i Mic'en kan jeg høre mig selv en smule i mit headset, det samme når jeg puster ind i det hører jeg det.
Håber nogen kan hjælpe.
- På forhånd tak.
Jeg har et Saitek Cyborg Headset, hvor mikrofonen ikke reagerer når jeg taler. Mic'en kan tages af og på, hvilket er da ret smart. Anyway, jeg har i øjeblikket plugged Mic'en ind, og jack-stikket til den selvfølgelig.
Mine lydsettings er sat til;
Audio
Audio Default Device: Sound Blater X-Fi Xtreme Audio (Mit lydkort)
Sound Recording Default Device: Realtek HD Audio Input
Voice
Voice Playback Default Device: Sound Blater X-Fi Xtreme Audio
Voice Recording Default Device: Realtek HD Audio Input
Ser det ud til at settings er sat rigtig?
For når jeg bruger Sound Recorder og prøver at teste min mic. kommer der ingen lyd når jeg snakker.
Og under Sound and Audio Devices > Test Hardware... siger den også at den ikke kan opfange nogen lyd.
Når jeg selv snakker ind i Mic'en kan jeg høre mig selv en smule i mit headset, det samme når jeg puster ind i det hører jeg det.
Håber nogen kan hjælpe.
- På forhånd tak.
gå ind i din bios og disable det. er sikker på der må være andre ting/programmer der bliver "forvirret" af der er 2 lydkort.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.