mboost-dp1
Hjælp med min Medion MD 8818 ML, den tænder ikke!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hejsa, Ja min medion maskine tænder ikke efter vi flyttede hus :(. Som jeg kan se sidder alle stikkende ind i den på plads, når jeg slutter den til så plejer den sådan at tænde i 1sek og slukke igen, det gør den ikke mere det ligesom den ikke får strøm selvom det hele er tilsluttet? hvad kan være galt? og jeg har prøvet en anden ledning :) Plz hjælp Medion support svarer mig ikke mere :P
ok :) men hvordan kan PSU gå i stykker vis dagen før flytning blev den brugt og virkede fint, og så efter transport (den lå bagsæder i min stedfars bil) og efter 2-3dage vil jeg lige bruge den og den dør, ingen livs tegn? hmm... alt sidder fint, men der en ledning der ikke er tisluttet til noget som hedder P9 og kan ikke rigtigt se vor den skal sidde henne :S... Og er der nogen tegn inde i selve PSUen er brændt sammen vis den er det? Noget væske eller sådan noget. Fordi jeg lukkede den forsigtigt op og kiggede og der var der sådan noget gult nogen steder, lignede voks som var stivnede... håber ikke det gjorde noget at jeg lukkede den op nu da den aligvel ikke gad og tænde hehe :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.