mboost-dp1

Hurtigere menu navigering på tlf.

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
26. aug. 2008 12:36
Jeg har en K850i'er som jeg synes er lidt sløv i menuerne. Min baggrund er ikke en animeret en, så det tager ikke power.

Jeg har et gammelt 32kb simkort, fra 2003,

På telmores hjemmeside skriver de:
* Med et 64 Kb SIM-kort udvides hukommelsen i forhold til andre SIM-kort
* Du kan lagre mange flere data på dit SIM-kort:
- op til 255 opslag i din telefonbog
- op til 100 sms-beskeder
* Du kommer nemmere og hurtigere igennem dine menuer
* Du kan hurtigere kigge dine gemte sms-beskeder og din telefonbog igennem
Du kommer nemmere og hurtigere igennem dine menuer, nogen der kan be- eller afkræfte dette? Og er der en bemærkelsesværdig forskel?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. aug. 2008 13:01
Jeg forstår ikke helt, hvorfor et nyt simkort skal kunne gøre telefonen hurtigere. Det kan dog sikkert godt passe, at telefonbogen bliver hurtigere dog.
Gravatar #3 - laspe18
26. aug. 2008 13:03
Til netop en K850i kan du med fordel opdaterer telefonens firmware.
Jeg havde en sådan for ½ år siden, og kørte med en gammel firmware, opdaterer den og oplevede en del bedre hastighed (særligt på områder som "åbn meddelelser", "skriv besked" og lignende).

Kører du allerede den nyeste firmware, så må du nok bare se i øjnene, at K850i'en ikke er verdens hurtigste telefon.

Hvad angår det med simkortet, så tror jeg på #2. Nyt simkort, muligvis bedre hastighed på kontakterne. Men generelt i menuerne - det tvivler jeg på.
Gravatar #4 - Norrah
26. aug. 2008 13:07
#2-3 nej da, i tager alle fejl. Simkortet overclocker nemlig telefonen.

#1 har aldrig hørt om noget lignende. Det kan kun være i tilfælde hvor den rent faktisk skal hente data fra sim kortet. Og det kan da ikke være for ofte!
Gravatar #5 - trylleklovn
26. aug. 2008 14:16
Det kan være de taler om deres sim menuer. Ved ikke om de udbyder noget gøgl på dem, men kan jo være at de mener deres gøgl er mere intuitivt sat op.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login