mboost-dp1

Kan min bærbar trække WoTLK

Gå til bund
Gravatar #1 - Padwan
3. jan. 2009 09:23
Kan min bærbare trække det nye WoW glidende? den kunne trække Mount Hyjall waves uden lag bare jeg skruede lidt ned for details, men forventer Wrath of Lich King har bedre grafik.

Min computer-specs:

Windows Vista Home Premium
Dual Core 1.6
3GB Ram
Skærmkorttype NVIDIA GeForce 9300M G (128mb)

Hukommelse:
Samlet tilgængelig grafikhukommelse 1407 MB
Dedikeret grafikhukommelse 128 MB
Dedikeret systemhukommelse 0 MB
Delt systemhukommelse 1279 MB

Grundscore 4.0

På forhånd tak
Gravatar #2 - rumagenten
4. jan. 2009 08:02
det er vel samme grafikmotor den kører med, så det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg får samme fps som før.

har hellere ikke bemærket bedre grafik, bare anderledes.
Gravatar #3 - zin
4. jan. 2009 12:56
Jeg vil påstå at den kan. Jeg kører WotLK på C2D 2,4 GHz, med et GeForce 7900 GT og 2 GiB RAM. Højeste detaljer er intet problem, for mig.
Gravatar #4 - izym
4. jan. 2009 13:06
#3 Med hvilken fps?

Du burde kunne køre det. Min bærbar (Core 2 Duo 2.0 GHz, 9400M (mener det yder ca. det samme som dit), 2GB ram) kører det nogenlunde. Du skal ikke forvente 60 fps og heller ikke højeste grafik, men køre det acceptabelt burde den kunne.
Gravatar #5 - Dawich
4. jan. 2009 13:13
Det relevante er ikke så meget grafikken, da denne kan sættes ned, men derimod processoren. Jeg synes godt man har kunne mærke et større pres på processoren efter WotLK, men hvis du har dual core, så burde det være godt.
Gravatar #6 - cazotaro
4. jan. 2009 17:10
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srte...

find WotLK og se hvor godt du bliver placeret :)

men din bærbar kan sagtens trække det, men du kan sikkert risikere at opleve lidt lag på steder med for mange spillere samlet.. eller for stor intensitet af spells og andet der sker 'lige foran snuden på dig'. I hvert fald sådan det var den gang jeg spillede wow, for let's say 6 måneder siden, men lidt mere processor men mindre graffikkort.
Gravatar #7 - Severin
4. jan. 2009 17:27
Jeg har siddet og spillet WotLK på en 4 år gammel bærbar.. Kan desværre ikke poste specs, da jeg ikke kan huske dem.. Men din bærbar er langt bedre end min.. Så hvis du holder dine settings lidt low, skulle det nok kunne lade sig gøre.
Gravatar #8 - stevns
4. jan. 2009 21:12
Burde den godt kunne, jeg kører det fint nok på min gamle stationære. Det er godt nok også noget af et bæst der sparker røv.

AMD athlon64 3000+ (1,8 gz)
1 GB ram
2x Nvidia 6600GT, 128 mb på hver.

og kører XP SP3 på den.

Jeg har ikke harft nogle problemer med wotlk, men ska llige siges jeg ikk har raided eller noget, bare lige været et smut forbi Northrend og rende lidt rund. Havde en FPS på 50 stykker (1248x1024) og så details på low. Så vil da mene din laptop sakkens kan trække det så det er spilbart. Jeg havde ikke problmer med raids den gang det hed TBC.
Gravatar #9 - Windcape
5. jan. 2009 03:24
Northrend er generelt meget bedre prerenderet, så grafikken ser meget bedre ud, og giver samtidig bedre fps end Outland.

Enjoy :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login