mboost-dp1

Køb af tastatur.

Gå til bund
Gravatar #1 - Kristian_eh
12. okt. 2008 14:11
Jeg skal have skiftet mit gamle "ergonomiske" tastatur ud med noget som ser bedre ud, har USB output (så det også kan sluttes til min MSI Wind) og sidst men ikke mindst et der er godt at skrive på :)

Jeg har kunne finde frem til disse to som kvalificerede bud:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=474...

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=471...

Min maks. pris er vel ca. 600 kr. og der er ikke noget krav om at det skal være illuminated, det ville dog være skønt :)

Håber i har nogle gode erfaringer med noget keyboards som i vil anbefale.

På forhånd tak :)

Kristian_eh
Gravatar #2 - Emil
12. okt. 2008 14:13
Jeg bestillet et Logitech Illuminated nu her, så snart det kommer til Danmark. Har læst mange gode anmeldelser af det :D
Gravatar #3 - IT-ekspert Kejser
12. okt. 2008 14:43
Alternativt kan du spørge newz.dk redaktionen om ikke du må købe deres Optimus Maximus -tastatur billigt og så lave det review som de lovede for længe siden? :)
Gravatar #4 - vandfarve
12. okt. 2008 14:57
#2 Når du modtager det, så må du gerne smide en anmeldelse af det op på Newz.dk (hvis det selvfølgelig ikke allerede er planen!).
Gravatar #5 - Emil
12. okt. 2008 16:35
#4 > Det er det ikke, men fordi du spørger, så skal jeg nok ;D
Gravatar #6 - vandfarve
12. okt. 2008 17:19
#4 One way or the other skal jeg have mig det tastatur, så hvis du ikke vil, så kunne jeg selvfølgelig selv skrive den.

Jeg kom lige i tvivl, om du stadig var i crew, så det er selvfølgelig ikke for at presse dig, men jeg vil da personligt gerne have en anmeldelse af tastaturet fra et seriøst nyhedssite, som man kan stole på.
Gravatar #7 - lolage
12. okt. 2008 17:47

Hvor? Hvor? Hvor er der reviews af produkter fra newz? :o
Gravatar #8 - Avenger-
12. okt. 2008 17:51
Sidder selv med et af Logitechs slim-design keyboards og er stadig helt tosset med det.

Jeg skal helt klart have fat i deres Illuminated, når det kommer til Danmark, så selvom jeg ikke kan direkte anbefale det endnu, så er jeg stor tilhænger af Logitechs produkter på det område :)
Gravatar #9 - Emil
12. okt. 2008 17:51
#6 > For min skyld skal du være mere end velkommen til at lave en anmeldelse :)
Gravatar #10 - vandfarve
12. okt. 2008 18:13
#9 Så skal vi vist begynde at snakke om former for betaling. Er det muligt at få forhandlet sig frem til en permanent "Awesome"-karma? :P

EDIT:
Redigeret sprogspasserfejl som følge af to dages hård druk. Tømmermænd er Guds gave til firmaer som McD, Coca-Cola og Kims.
Gravatar #11 - Emil
13. okt. 2008 12:46
#10 > Næppe :D

Anyway, jeg har lige snakket med en sød dame hos Logitech Danmark, og hun siger, at de ikke kan sætte en præcis dato på, men at det er lige på trapperne, eftersom de allerede har haft en dansk udgave med til en messe i sidste uge.
Gravatar #12 - Emil
15. okt. 2008 11:50
#10 Vandfarve > Jeg har fået keyboardet nu, og jeg skriver en anmeldelse, når jeg lige har fået skrevet min semesteropgave i samfundsfag færdig.
Gravatar #13 - vandfarve
15. okt. 2008 13:17
#12 Hvis du sender den semesteropgave til mig, så går det langt hurtigere med anmeldelsen. Jeg studerer cand.alt.ved.intet, som er en bachelor ved KU, så fortvivl ikke...
Gravatar #14 - Emil
15. okt. 2008 13:22
#13 > Forklar grundene til at DF ikke sidder i regering. Her skal du komme ind på grunde der kan være internet i partiet og i folketingsgruppen såvel som uden for partiet. Hvilke interesseorganistationer osv. der presser på for henholdsvis det ene og det andet.
Gravatar #15 - vandfarve
15. okt. 2008 13:24
Emil (14) skrev:
internet i partiet

Yes yes... :D

Ontopic
Er perspektivet fra DF hele vejen igennem, eller skal man komme ind på grunde hos K og V, der gør, at de ikke vil lukke DF ind i regeringen?

Jeg kan da godt skrive et par tanker ned, hvis du vil læse det.
Gravatar #16 - Emil
15. okt. 2008 14:35
Det er både udefra og indefra :)
Gravatar #17 - vandfarve
15. okt. 2008 14:55
#16 Tjek din mail om et par minutter.

(Vi har fuldstændigt derailet tråden, men vi burde stadig respektere trådstarteren, så jeg lukker kommunikationen ned her)
Gravatar #18 - Mnc
15. okt. 2008 15:15
Ej come on i to. :D
Gravatar #19 - vandfarve
15. okt. 2008 15:20
Mnc_ (18) skrev:
Ej come on i to. :D

Hvad så, hvis jeg skriver små frække beskeder til Emil kodet som samfundsfagsopgaver? Må man ikke have lidt privatliv?

:P
Gravatar #20 - lolage
15. okt. 2008 17:12
geeks
Gravatar #21 - Kristian_eh
16. okt. 2008 10:48
#17 Jeg har det fint med at i snakker om særiøse politiske analyser i min tråd :) Specielt hvis det gør at vi får den anmeldelse hurtigere :P
Gravatar #22 - Emil
16. okt. 2008 11:06
#21 > Du kan få et hurtigt resume her:
I LÅÅÅÅÅÅVE IT!

;D
Gravatar #23 - vandfarve
16. okt. 2008 11:59
#22 Kunne du bruge mine betragtninger?

Ontopic:
Cool, jeg må bare eje det! Must have... *Droll*
Gravatar #24 - Emil
16. okt. 2008 12:51
#23 > Mjaa, de sagde ikke så meget, jeg ikke vidste i forvejen. Jeg skal stikke lidt dybere i min analyse end det, du sendte mig, så jeg må fortsætte med at læse lidt faglitteratur :D

Men tak for det anyway.
Gravatar #25 - vandfarve
16. okt. 2008 17:39
#24 What the hell. Jeg har slet ikke beskæftiget mig med det, så jeg synes blot, at det er utroligt, at vi er på samme side.

Jeg er dog ret interesseret i dine konklusioner, så jeg vil da gerne se din opgave, når/hvis du bliver færdig. Hvad beskæftiger du dig egentlig med?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login