mboost-dp1
Lenovo T60P DVD-drev
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har for et par måneder siden købt en Lenovo T60P, som jeg er rigtig godt tilfreds med. Jeg har dog et problem med at få brænderen til at fungere.
Jeg har lavet en back-up af hele computeren på DVD-skiver, uden problemer. Jeg kan dog ikke brænde film ud. Jeg har forsøgt mig med Nero og Roxio, og i begge programmer er knappen "Brænd" eller "Burn" så man ikke kan trykke på den.
Jeg har forsøgt at finde ny firmware, men jeg er ikke så skarp til sådan noget, så har ikke fundet noget.
Skiverne jeg vil brænde på er billige Datawrite MRCH 4, men da jeg har fået maskinen til at lave back-up af systemet på selvsamme skiver, synes jeg ikke dette burde været problemet.
Jeg har både prøvet at brænde VIDEO_TS mappen ud, og jeg har prøvet at kopiere ved at mounte i Deamon Tools.
Er der nogen der kender til problemet, ved hvad det kan skyldes, eller hvad jeg evt. kan prøve for at løse det??
Jeg har lavet en back-up af hele computeren på DVD-skiver, uden problemer. Jeg kan dog ikke brænde film ud. Jeg har forsøgt mig med Nero og Roxio, og i begge programmer er knappen "Brænd" eller "Burn" så man ikke kan trykke på den.
Jeg har forsøgt at finde ny firmware, men jeg er ikke så skarp til sådan noget, så har ikke fundet noget.
Skiverne jeg vil brænde på er billige Datawrite MRCH 4, men da jeg har fået maskinen til at lave back-up af systemet på selvsamme skiver, synes jeg ikke dette burde været problemet.
Jeg har både prøvet at brænde VIDEO_TS mappen ud, og jeg har prøvet at kopiere ved at mounte i Deamon Tools.
Er der nogen der kender til problemet, ved hvad det kan skyldes, eller hvad jeg evt. kan prøve for at løse det??
Jeg har forsøgt mig med Nero og Roxio, og i begge programmer er knappen "Brænd" eller "Burn" så man ikke kan trykke på den.
Jeg synes også det lyder som om skiverne ikke kan genkendes af dit brændeprogram (og dermed ikke af din brænder)- alt. er det selve brænderen, men efter som du har lavet backup vil jeg også tro det er skiverne.
Men gør som #2 siger køb/få/lån en skive hos en kammi og se om ikke det hjælper. ellers kan du måske tage en af dine skiver med til en kammi, og prøve hans brænder, for at se om den kan koge skiverne....(?)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.