mboost-dp1
Low profile PCI-E gfx
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Min lillebror har en Dell Dimension C521 med onboard Nvidia 6150 LE... Med andre ord, ikke noget at råbe hurra for.
Maskinen har en 16x PCI-E slot, men der er kun plads til low profile kort.
Jeg gamer ikke selv, så jeg ved ikke hvad der rører si - men han er glad for CS, Diablo 2, Warcraft 3 osv.
Har i nogen bud på et egnet grafikkort? Det bedste jeg har kunne finde er et Club 3D Radeon HD4550 - findes der ikke noget bedre?
Det er ikke fordi at han skal til at spille Crysis i full mode - men jeg vil da tro at en AMD X2 4400 kombineret med et midrange grafikkort ville kunne klare de fleste spil i low eller normal?!
/Kasper Hansen
Maskinen har en 16x PCI-E slot, men der er kun plads til low profile kort.
Jeg gamer ikke selv, så jeg ved ikke hvad der rører si - men han er glad for CS, Diablo 2, Warcraft 3 osv.
Har i nogen bud på et egnet grafikkort? Det bedste jeg har kunne finde er et Club 3D Radeon HD4550 - findes der ikke noget bedre?
Det er ikke fordi at han skal til at spille Crysis i full mode - men jeg vil da tro at en AMD X2 4400 kombineret med et midrange grafikkort ville kunne klare de fleste spil i low eller normal?!
/Kasper Hansen
Ok - jeg kan fandme ikke find ud af alle de modelnumre :)
Hvis der ikke er andre forslag, må jeg bare købe sådan et.
Kom dine kort med low profile bracket, eller skal det købes ved siden af?
/Kasper
Hvis der ikke er andre forslag, må jeg bare købe sådan et.
Kom dine kort med low profile bracket, eller skal det købes ved siden af?
/Kasper
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.