mboost-dp1
Nas boks/Media center
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej!
Jeg render rundt med tanken om at få en nas boks/media center kombination. Har kigget på den her.
Men ved ikke om der er bedre produkter på markedet, og ville lige høre om der var nogen med lidt erfaring herinde.
Hvis muligt med eSATA stik.
Budgettet er omkring 3500.
Jeg render rundt med tanken om at få en nas boks/media center kombination. Har kigget på den her.
Men ved ikke om der er bedre produkter på markedet, og ville lige høre om der var nogen med lidt erfaring herinde.
Hvis muligt med eSATA stik.
Budgettet er omkring 3500.
Læs evt. denne tråd.
Edit: Never mind, jeg går ud fra du VIL have en kombineret løsning og ikke vil have 2 seperate bokse?
Edit: Never mind, jeg går ud fra du VIL have en kombineret løsning og ikke vil have 2 seperate bokse?
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=57... evt sådan en?
http://www.amazon.co.uk/Live-Hub-Media-Center-1TB/... den er sku også cheap, ingen eSata men ka ha USB hardiske.
http://www.amazon.co.uk/Live-Hub-Media-Center-1TB/... den er sku også cheap, ingen eSata men ka ha USB hardiske.
coday (5) skrev:Jeg vil forslå byg selv hvis du har mod på det. Du får en bedre løsning (efter min mening) og kan gøre den mere flexible end en færdig samlet løsning.
Har du evt. em idé eller to til det? :)
Tænker du at jeg bare skal finde et mini kabinet og så smide dele i?
Bundkort: ASUS M4A88T-I Deluxe
Kabinet: Lian Li PC-Q08B (Plads til 6 HDs)
RAM: Kingston ValueRAM 1 x 2 GB
HD: Samsung Spinpoint F4EG HD204UI 2 TB (Så mange som du har brug for, op til 6 stk)
CPU: Athlon II X2 240e
PSU: Sea Sonic S12II-430
Pris med 2 HD: 3998kr uden fragt.
Note: Hvis dine ører er sarte kan du evt købe en anden blæser til cpuen.
Kabinet: Lian Li PC-Q08B (Plads til 6 HDs)
RAM: Kingston ValueRAM 1 x 2 GB
HD: Samsung Spinpoint F4EG HD204UI 2 TB (Så mange som du har brug for, op til 6 stk)
CPU: Athlon II X2 240e
PSU: Sea Sonic S12II-430
Pris med 2 HD: 3998kr uden fragt.
Note: Hvis dine ører er sarte kan du evt købe en anden blæser til cpuen.
#9 Synes hellere du skulle vælge dette kabi: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4...
Passer lidt bedre til din person :) :)
Passer lidt bedre til din person :) :)
Tja og skal der være objektivitet kunne tilsvarende i Intel være:
Bundkort: Gigabyte GA-H67N-USB3-B3 (rev. 1.0)
CPU: Core i3 I3-2100 3 MB eller Core i3 I3-2100T 3 MB
Dette med 1155 socket (ny socket)
Eller
Bundkort: Gigabyte GA-H55N-USB3 (rev. 1.0)
CPU: Core i3 I3-540 4 MB
Dette med 1156 socket
Uanset om det er AMD eller Intel vil begge være udemærket til det du ønsker. Dette er kun for at give dig valgmuligheder.
Ovenstående skal naturligvis kombineres med det andet i #8.
Eller
Dette med 1156 socket
Uanset om det er AMD eller Intel vil begge være udemærket til det du ønsker. Dette er kun for at give dig valgmuligheder.
Næh :PRonson (11) skrev:#8: Vil du ikke være rar at forkorte harddisk til HDD? Super!
cnx (12) skrev:Tja og skal der være objektivitet kunne tilsvarende i Intel være:
Eller
Dette med 1156 socket
Well, grunden til at jeg ikke tog intel, er at jeg synes at de klarer sig lidt bedre i low-mid setmentet..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.