mboost-dp1
Nyt batteri til Macbook hos traderjoe.dk ???
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa
Jeg har en 3 år gammel macbook pro hvor mit batteri er lidt sløvt.
jeg har kigget hos humac osv efter batteri, men så læste jeg på et andet forum om traderjoe.dk at de havde billige originale batterier.
Jeg har kigget på deres produkter og på deres bskrivelse af deres originale produkter, det lyder jo alt sammen meget godt.
Er der nogen der har prøvet at handle der ?
det er trods alt næsten halv pris af Humac
// Jack
Jeg har en 3 år gammel macbook pro hvor mit batteri er lidt sløvt.
jeg har kigget hos humac osv efter batteri, men så læste jeg på et andet forum om traderjoe.dk at de havde billige originale batterier.
Jeg har kigget på deres produkter og på deres bskrivelse af deres originale produkter, det lyder jo alt sammen meget godt.
Er der nogen der har prøvet at handle der ?
det er trods alt næsten halv pris af Humac
// Jack
"Da produktet ikke er købt via eks. Apple i Danmark, er det heller ikke dem der giver garantien, det gør Traderjoe.dk derimod som Dansk lovgivning er på området for batterier. Batterier bliver kategoriseret som en forbrugsvare som giver 6 måneders garanti. Apple and others yder det samme."
Hm jeg har godt nok kigget på batteribyen.dk, men det ser da endnu billigere ud der.
Der står på traderjoe at de køber dem fra frabrikken i kina, men er der ikke noget med at der også bliver produceret kopivarer af lavere kvalitet end originalbatterierne sådan steder...
Men altså hvis de skriver det er originale batterier, så har det vel også bare at være det. Ellers er det vel falsk markedsføring. Jeg ville have større tiltro til at handle sådan et sted end f.eks. på ebay hvor folk også sælger billige batterier.
edit: nå så lige at de kan sælge dem så billigt fordi de køber nye maskiner, skiller dem ad og så sælger delene hver for sig.
Der står på traderjoe at de køber dem fra frabrikken i kina, men er der ikke noget med at der også bliver produceret kopivarer af lavere kvalitet end originalbatterierne sådan steder...
Men altså hvis de skriver det er originale batterier, så har det vel også bare at være det. Ellers er det vel falsk markedsføring. Jeg ville have større tiltro til at handle sådan et sted end f.eks. på ebay hvor folk også sælger billige batterier.
edit: nå så lige at de kan sælge dem så billigt fordi de køber nye maskiner, skiller dem ad og så sælger delene hver for sig.
hmmm ja.
Jeg har lige talt med dem, vi snakkede lidt om garanti osv. nu hvor det ikke er købt hos Apple.
Det de siger er at de rent faktisk tilbyder 24 mdr relamations ret, hvor de første 6 mdr ombytter de uden videre.
Og i følge dem så er det ikke batterier de bestiller produceret i en given mængde, men de får dem fra nogle fabrikker hvor de tages ud af nye maskiner på samme måde som de får skærme og andre apple ting, tilgengæld kommer de ikke i en officiel apple papkasse eller andet, men produktet er 100% det samme bare til lavere pris.
Det har overbevist mig, så jeg har bestilt et batteri :-]
Jeg kan se de også skifter display ca halv pris af Humac, så det kan være man skal overveje at få fixet sin gamle macbook white:-]
// Jack mac
Jeg har lige talt med dem, vi snakkede lidt om garanti osv. nu hvor det ikke er købt hos Apple.
Det de siger er at de rent faktisk tilbyder 24 mdr relamations ret, hvor de første 6 mdr ombytter de uden videre.
Og i følge dem så er det ikke batterier de bestiller produceret i en given mængde, men de får dem fra nogle fabrikker hvor de tages ud af nye maskiner på samme måde som de får skærme og andre apple ting, tilgengæld kommer de ikke i en officiel apple papkasse eller andet, men produktet er 100% det samme bare til lavere pris.
Det har overbevist mig, så jeg har bestilt et batteri :-]
Jeg kan se de også skifter display ca halv pris af Humac, så det kan være man skal overveje at få fixet sin gamle macbook white:-]
// Jack mac
CSS, maybe? :>
http://www.dehler-nielsen.com/
Eksempelvis.
Jeg kender en af gutterne der arbejder der. :-)
http://www.dehler-nielsen.com/
Eksempelvis.
Jeg kender en af gutterne der arbejder der. :-)
øm nu er jeg ikke med, Tables, er det specielt produkt jeg ikke er klar over eller noget der har en speciel betydning ?
Mvh Jack mac
Mvh Jack mac
Ej du skal seriøst ikke købe et batteri uden Tables... Så virker det overhovedet slet ikke! Og det skal helst også have Frames og hvis det skal være rigtig vildt, så smør lidt CSS på.. Så funker det bare for sindsygt!
/Joke :P
/Joke :P
#13: Tables er en old nordisk og ældgammel metode gamle HTML-nørder brugte for laaaaang tid (ca. 8 - 10 år) siden for at lave layout på en side - f.eks. en menu i højre hjørne, en bar i toppen og et "hovedområde" midt i, ville være bestående af 3 tables. I dag bruges tables næsten ikke og er også stærkt uopfordret af W3C (som laver standarderne inden for hjemmeside opbygning, svjv).
Grunden til jeg siger at jeg aldrig ville købe noget hos en IT-side der bruger tables er altså fordi de bruger en så oldgammel måde at bygge hjemmesider op på, at de virker uprofessionelle.
Grunden til jeg siger at jeg aldrig ville købe noget hos en IT-side der bruger tables er altså fordi de bruger en så oldgammel måde at bygge hjemmesider op på, at de virker uprofessionelle.
Hallo, hvorfor er min post #6 irrelevant?
Det er et ærligt og redeligt spørgsmål!
Jeg finder det ret sjældent at webshops rent faktisk er pænt bygget op og yderligere sjældnere, at de ikke benytter tabels.
Og hvorfor er det vigtigt? En forhandler kan sagtens være dygtig og have gode priser, og ja oftest er det netop dem, der åbenbart har sparet på websitet, som er de bedste. shg.dk (før de gik fallit) har bestemt ikke et flot website, men havde tilgengæld lave priser og fantastisk RMA håndtering. Kamerashop.dk har de bedste priser i DK, men et forfærdeligt website.
Selv EDBPriser.dk, som bare indekserer forhandlere og produkter, havde indtil for nyligt et meget ringere website, end de har nu.
Det er et ærligt og redeligt spørgsmål!
Jeg finder det ret sjældent at webshops rent faktisk er pænt bygget op og yderligere sjældnere, at de ikke benytter tabels.
Og hvorfor er det vigtigt? En forhandler kan sagtens være dygtig og have gode priser, og ja oftest er det netop dem, der åbenbart har sparet på websitet, som er de bedste. shg.dk (før de gik fallit) har bestemt ikke et flot website, men havde tilgengæld lave priser og fantastisk RMA håndtering. Kamerashop.dk har de bedste priser i DK, men et forfærdeligt website.
Selv EDBPriser.dk, som bare indekserer forhandlere og produkter, havde indtil for nyligt et meget ringere website, end de har nu.
trylleklovn (15) skrev:Hallo, hvorfor er min post #6 irrelevant?
Fordi min karma stadig er dårlig (damn you norrah!) og jeg derfor ikke kan rate dig informativ, relevant eller interessant (!)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.