mboost-dp1
Og .. Så skal det lige siges ..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
.. hvis I er på udgik efter et nyt headset i disse dage, kan jeg varmt anbefale at holde jer LANGT FRA Saitek Cyborg 5.1
Jeg har haft 2 eksemplarer nu, begge erklæret død efter under én måned. Den ene blev af sig selv defekt hvor lyden gik i stykker hvis volumen blev for høj, og her til morgen knækkede højre "ear piece". Ingen overraskelse dog da de begge holdes af 1cm L00W Quality plastik piece of poop :l. Og så er 5.1 lyden gangske dårlig.
Men det er selvf kun hvis I nu er på udgik efter headset, så ved i det :D.
Jeg har haft 2 eksemplarer nu, begge erklæret død efter under én måned. Den ene blev af sig selv defekt hvor lyden gik i stykker hvis volumen blev for høj, og her til morgen knækkede højre "ear piece". Ingen overraskelse dog da de begge holdes af 1cm L00W Quality plastik piece of poop :l. Og så er 5.1 lyden gangske dårlig.
Men det er selvf kun hvis I nu er på udgik efter headset, så ved i det :D.
Der kommer lige endnu en her; hold jer fra SteelSeries headset! Har haft tre (købt 2, byttet 1 til nyt) og alle tre er gået i stykker på samme måde. De plastik skruer de bruger holder simpelhen ikke. Jeg har passet godt på dem alle, og det sidste gik oven i købet i stykker på et par uger. Nu tænker i nok, hvorfor har du så købt 3 af dem? Som sagt fik jeg byttet et af dem til nyt, og fik det tredje i gave, og ham jeg fik det af har selvfølgelig smidt kviteringen væk.
Men så skal det lige siges: jeg kan varmt anbefale steelseries. Mit Steelsound 5H v.2 har i hvert fald fungeret upåklageligt i over et år nu.
Så izym har nok siddet på sine :P
Så izym har nok siddet på sine :P
Saitek er da også low budget stuff, lige som Hama.
Men ja jeg vil også anbefale Sennheiser så :P mine HD 280 PRO har jeg endnu ingen problemer oplevet med.
Men ja jeg vil også anbefale Sennheiser så :P mine HD 280 PRO har jeg endnu ingen problemer oplevet med.
episoden minder mig om da jeg skulle købe et sådant headset.
det var bare ind i nærmeste computer-shop, op til disken, og ud med bestillingen: "haver De en saitek Cyborg 5.1, tak. Jeg skal bruge et eksemplar."
Ekspedienten: "Vores CyberNetics afdeling er ikke offentlig endnu, hvordan kender du til den?"
Flemers: "Ehhhhhm. Jeg skal bare bruge et Saitek Cyborg 5.1 tak".
Ekspedienten: "Det kommer vi slet ikke til at kalde produktet. Det bliver nok noget i retning af Zitech RoboFlekses".
LOL, så var det fordi han troede jeg sagde Zitech og ikke Saitek.
det var bare ind i nærmeste computer-shop, op til disken, og ud med bestillingen: "haver De en saitek Cyborg 5.1, tak. Jeg skal bruge et eksemplar."
Ekspedienten: "Vores CyberNetics afdeling er ikke offentlig endnu, hvordan kender du til den?"
Flemers: "Ehhhhhm. Jeg skal bare bruge et Saitek Cyborg 5.1 tak".
Ekspedienten: "Det kommer vi slet ikke til at kalde produktet. Det bliver nok noget i retning af Zitech RoboFlekses".
LOL, så var det fordi han troede jeg sagde Zitech og ikke Saitek.
Så vil jeg varmt anbefale AKG Studio K240 (eller monitor, hvis man har knald på sine udgange).
Har haft et par K240 Monitor i noget, der ligner 10 år og har aldrig haft bøvl. Og de sidder godt på hovedet.
#17 Jeg stemmer for at der oprettes en helt ny rating til ære for Flemhans. "Wtf" eller "Bizar" eller sådan noget.
Har haft et par K240 Monitor i noget, der ligner 10 år og har aldrig haft bøvl. Og de sidder godt på hovedet.
#17 Jeg stemmer for at der oprettes en helt ny rating til ære for Flemhans. "Wtf" eller "Bizar" eller sådan noget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.