mboost-dp1
Passer tingene sammen? nr.2 HJÆLP!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej! Nu har jeg fundet udaf at jeg må få en High tower kabinet. Der sidder allerede en PSU i. Ejeren er ikke sikker om det er en 350 eller 400w
1. Er PSUen stor nok til min setup?
2. Passer tingene sammen? (Mit favorite spørgsmål) :P
3. Og hvad er den mindste PSU som kan trække mit setup. Altsa vor mange Watt skal jeg mindst bruge?
4. TAK FOR HJÆLPEN!
Kingston 2x2GB DDR2 (1066 MHz)
Bundkort
Gigabyte GA-EP45-DS3R ATX (1600Mhz)
Grafikkort
Gigabyte GV R485OC (700mhz)
3. Og hvad er den mindste PSU som kan trække mit setup. Altsa vor mange Watt skal jeg mindst bruge?
4. TAK FOR HJÆLPEN!
Bundkort
Grafikkort
Dit setup burde ikke trække meget over 200W ved fuld belastning, men strømforsyningen er en meget vital del af en PC så jeg ville ikke selv anvende en eller anden tilfældig en. Få nogle flere informationer om den, så er det nemmere at vurdere.
Derudover så ser det ganske fornuftigt ud. Jeg ville nok vælge en 3. part cpu-køler, men du kan også overleve med den der kommer med din cpu.
Derudover så ser det ganske fornuftigt ud. Jeg ville nok vælge en 3. part cpu-køler, men du kan også overleve med den der kommer med din cpu.
Ok. Han har en 350w som jeg må få. Og oplysningerne om den skriver jeg nu. så kan i finde den på nettet skriver han hehe :P
>Switcing power supply Model SCP350-v2 så kan de finde den på nettet
>Den har SATA output
Det er sådan det eneste han skrev om den, håber det hjælper lidt :)
den er vist ikke for ny. men det går vel nok?
>Switcing power supply Model SCP350-v2 så kan de finde den på nettet
>Den har SATA output
Det er sådan det eneste han skrev om den, håber det hjælper lidt :)
den er vist ikke for ny. men det går vel nok?
Det er vist sådan en her http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?...
og vor finder man sådan en CPU køler? :) skriv linket vis der er mulighed
og vor finder man sådan en CPU køler? :) skriv linket vis der er mulighed
Ok men har du været inde på den http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?... her link som jeg sendte? der står vel noget om den?
Hmm den burde godt kunne trække dit system.
Men den ser lidt gammel ud, så jeg ville da hoppe ud og bruge lidt penge på en ny, også for at få bedre udluftning i kabinettet.
CPU køler har jeg selv samme cpu, der har jeg smidt denne på
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
En smugle overkill, men den fungere
Men den ser lidt gammel ud, så jeg ville da hoppe ud og bruge lidt penge på en ny, også for at få bedre udluftning i kabinettet.
CPU køler har jeg selv samme cpu, der har jeg smidt denne på
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
En smugle overkill, men den fungere
According til Kingstons hjemmeside er det ikke sikkert du vil kunne bruge alle 4GB RAM, medmindre du har et 64-bit operating system.
Bare en lille ting...
If 4GB is installed, the recognized memory may be reduced to 3.5GB or less (depending on system configuration and memory allocation). Maximum configurations require a 64-bit operating system.Kingston konfiguration Gigabyte-GA-EP45-DS3R
Bare en lille ting...
Jeg kommer lidt sent ind i debatten, men wattage på PSU'erne er sjældent den mest relevante faktor, når vi snakker, om en given PSU kan trække sådan et system. Det handler først og fremmest om kvalitet.
Jeg forventer dog ikke, at en no-name PSU, som leveres sammen med et high-tower er af samme kvalitet som SeaSonic, Antec eller Corsair, så lad for Guds være med at gå på kompromis med sådan en vigtig komponent. Det er det forkerte sted at spare, selvom man godt kan tænke sig om, når man køber PSU'en.
Gå i stedet efter en ny fra nogle af de ovennævnte, og så skal du huske, at den som minimum skal kunne køre 16A på 12v-rail.
Jeg forventer dog ikke, at en no-name PSU, som leveres sammen med et high-tower er af samme kvalitet som SeaSonic, Antec eller Corsair, så lad for Guds være med at gå på kompromis med sådan en vigtig komponent. Det er det forkerte sted at spare, selvom man godt kan tænke sig om, når man køber PSU'en.
Gå i stedet efter en ny fra nogle af de ovennævnte, og så skal du huske, at den som minimum skal kunne køre 16A på 12v-rail.
ok nu tro jeg vist jeg har fået styr på det hele angående den her computer
CPU
Intel Core 2 Duo E8400 3,0Ghz (1333Mhz)
Ram
Bundkort
Grafikkort
OS
Windows Vista Home Premium 64Bit
Tro det bliver en fin lille gamer pc :)
Tak for hjælpen alle!
CPU
Intel Core 2 Duo E8400 3,0Ghz (1333Mhz)
Ram
Bundkort
Grafikkort
OS
Windows Vista Home Premium 64Bit
Tro det bliver en fin lille gamer pc :)
Tak for hjælpen alle!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.