mboost-dp1
Reetablere en IBM laptop uden cd'er?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg står i den situation at min R50e laptop crashede for noget tid siden og jeg installerede windows fra en almindelig windows cd. Troede at jeg kunne finde alle drivere enten på IBM's/Lenovo's hjemmeside eller at windows kunne finde dem igennem Update. Det skete ikke og min bærbar kører ikke som før plus jeg mangler 2 drivere bl.a. til mit WIFI. Jeg er selvfølgelig så heldig at garanti'en er udløbet så reetablerings cd'er fra IBM/Lenovo koster 455 kr.
Er det muligt at reetablere uden disse cd'er?
Er det muligt at reetablere uden disse cd'er?
Hmm. System Update? Mener jeg har forsøgt og den kunne slet ikke connecte..
Forsøger med lige med F11. :-)
Forsøger med lige med F11. :-)
system update har haft problemer nogle gang, men det er et dejligt værktøj, der i gennem kan du få alle driver
JAAA!! Hehe, inden jeg genstartede forsøgte jeg med System Update. Det virker sgu. Så updaterer min laptop og ser hvad der sker. Indtil videre tak for hjælpen. :-)
Jubiiiii! Det virkede.. System Update begyndte at opdatere hele systemet.. Det løste ikke driver problemet, men det gjorde det muligt at reetablere min laptop. Så nu er den som da jeg fik den med WIFI!!!
Mange tak for hjælpen.
En anden ting. Sgu lidt dårlig stil af IBM/Lenovo support ikke at oplyse om dette istedet for at henvise til de cd'er til 455 kr...
Mange tak for hjælpen.
En anden ting. Sgu lidt dårlig stil af IBM/Lenovo support ikke at oplyse om dette istedet for at henvise til de cd'er til 455 kr...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.