mboost-dp1
Samsung Galaxy S 2 i9100 (SGS II) hardware review
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg lægger et software review op imorgen. Men en lille spoiler er at jeg synes at Samsung har gjort et rigtigt godt stykke arbejde, og at jeg ikke har planer om at skifte launcher foreløbigt.
Det er helt uden tvivl den bedste telefon, jeg har haft, og den har været pengene værd for mig.
Det er helt uden tvivl den bedste telefon, jeg har haft, og den har været pengene værd for mig.
Kan du så skrive noget om den "lagger" når man slider på hjemmeskærmen? Jeg har som sagt ikke haft nogen touch-telefon før, men jeg synes de gange jeg har set en at det hakker lidt (især på de ældre android), og det tror jeg at jeg vil irritere mig over. Jeg har dog ikke set så mange i virkeligheden, og det er lidt svært at bedømme ud fra en youtube-video. Måske skulle jeg bare få taget ned i en telebutik...
Hmm, ud fra de videoer, jeg har fundet på YouTube, så er lyden bedre end det, man normalt hører fra en telefon, men den er desværre stadig ret dårlig.
Jeg tænkte på den lyd, den optager, når der filmes.gnarfsan (58) skrev:Jeg ved ikke om du kan få digital lyd ud af HDMI'en, men ellers er det vel en mulighed.
Med mindre du snakker om tale.
Vi får nok ikke bedre tale lyd før telefoner generelt får HD lyd.
Jep. Altså når man er ude på "skrivebordet" og skifter mellem de forskellige skærme. Ligesom på iTing hvor man har de forskellige skærme med programikoner.
Beklager hvis jeg ikke bruger de gængse termer. Jeg er vist ikke helt med på moden.
Beklager hvis jeg ikke bruger de gængse termer. Jeg er vist ikke helt med på moden.
Det er nogle rigtig gode videoer. Hvor meget af det han viser er Samsungs egne applikationer? Fx browser og musikafspiller. Jeg synes imiddelbart at de godt kunne være lidt pænere.
De er begge Samsungs egne. Det vil sige at Samsung har lavet et skin til browseren, og sikkert også andre tilpasninger. Der er forskellige browsere du kan downloade, og de fleste er bare skins med features.
Firefox og Opera er de eneste, jeg kender, der ikke er skins, men har egne engines.
Firefox og Opera er de eneste, jeg kender, der ikke er skins, men har egne engines.
Jeg kan se de har lavet deres egen version af PowerControl.
Er det muligt at flytte rundt på rækkefølgen af knapperne?
Ideen går jo lidt af den, hvis man først skal trykke sig hen til der hvor knappen er.
Hvordan ser lockscreen ud hvis man har code-pattern aktiveret? På min SGS1 mister jeg det meste info på skærmen :/
Er det muligt at flytte rundt på rækkefølgen af knapperne?
Ideen går jo lidt af den, hvis man først skal trykke sig hen til der hvor knappen er.
Hvordan ser lockscreen ud hvis man har code-pattern aktiveret? På min SGS1 mister jeg det meste info på skærmen :/
er det ikke muligt at skifte til en anden (f.eks. 3. part) lockscreen?
er det ikke muligt at skifte til en anden (f.eks. 3. part) lockscreen?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.