mboost-dp1

Samsung Galaxy S 2 i9100 (SGS II) software review

Gå til bund
Gravatar #1 - gnarfsan
2. jun. 2011 20:58
Introduktion til Touchwiz 4

Touchwiz... Rør afføring? Navnet passede bedre til de tidligere versioner, end til den nye. Den er forbedret temmeligt meget. Blandt de mere tydelige forbedringer, er at launcheren nu helt igennem GPU accelereret, og kører dermed meget mere flydende. Men det er ikke alt. Samsung har valgt at bruge de nye muligheder, der giver til at lave en bedre redigering af hjemmeskærmene og app draweren. Resultatet er rigtigt godt, og det er alt i alt den bedste launcher, jeg endnu har prøvet. Jeg vil ikke komme for meget ind på at beskrive det, for det skal ses. F.eks. [url= denne gode gennemgang[/url].

Ud over selve launcheren har Samsung også stylet topbaren om, så den nu er helt sort, og falder dermed bedre ind i med det, uden om skærmen. Lækkert.

Der er dog stadig elementer af Gingerbread, rundt omkring, som f.eks. notification vinduet og volumenbaren, når man skruer op og ned. Det er synd at de ikke er ændret, så designet var mere sammenhængende.

Launcheren
Touchwiz launcheren har default-skærmen yderst til venstre. Det er en ting, jeg aldrig har brudt mig meget om ved Touchwiz, og det er desværre stadig sådan. Man kan ikke ændre det uden root. Men med den generelle forbedring af Touchwiz har jeg bestemt mig for at leve med det. Det er ærgeligt at de ikke har valgt at lave cirkulær scrolling, ligesom i app-draweren, for så havde det været ligegyldigt. Men det kommer jeg til.

Den sidelæns scrolling mellem hjemmeskærmene kører stadig lidt i ryk, men det er 100% ensartet og mellem alle skærmene og altid på samme måde, så for mig ligner det et resultat af den easing* algoritme, der bruges. Der findes alternative launchere, uden den effekt, som f.eks. Launcher Pro, GO Launcher og ADW Launcer Ex, og det skyldes deres mulighed for valg af overgangseffekter mellem skærmene. Så, som udgangspunkt ser sidelæns scrolling i Touchwiz på hjemmeskærmene ikke lige så flydende ud som i iOS, men det gør det til gengæld i app-draweren. Trækker du hele vejen med fingeren, er der ingen slinger i valsen, og bevægelsen er fuldstændigt flydende.

Man scrolle på forskellige måder imellem hjemmeskærmene:
- Sidelæns som man kender det
- Pinch og klik
- Klik på skærmnumrene
- "Slide" på skærmnumrene, hvorved de kommer ud i 3D som ved redigeringen (se video fra 1. afsnit).

Det samme gælder app-draweren.

App-drawer

App-draweren har fået semi-gennemsigt baggrund, og bedre scrolling. Scrollingen er blevet hurtigere, mere flydende og cirkulær. Det vil med andre ord sige at man kan scrolle uendeligt i begge retninger, fuldstændigt flydende. Ellers har man også de samme scroll muligheder, som på hjemmeskærmene.

Der er også kommet mapper til, så man kan arrangere sine apps. De oprettes ved at man ved redigering af app-draweren trækker apps ned i en ikon af en folder i bunden, og derved opstår der en ny folder. Ellers fungerer de ligesom foldere på hjemmeskærmen.

Personligt havde jeg foretrukket en vertikalt scrollende gitter visning, hvor appsne er sorteret alfabetisk, men det her er ok, for mig.

Nye widgets

Der er kommet en del nye widgets, blandt andet, AccuWeather, Bogmærker, amerikanske nyheder, forskellige kalendervisninger inkl. dagsorden med scrolling, post it's, forskellige ure og et nyt widget til strømbesparelse, med flere muligheder.

Endnu en nyhed i Touchwiz er at der udover nye widgets også er mulighed for at ændre størrelsen på mange af dem.

Desværre synes jeg ikke at designet på dem er sammenhængende, så man for en palette af farver og typografier, der ikke spiller sammen. Øv, men heldigvis er det jo android, så man kan selv finde nogle widgets.

Gyro interaktion

Når man redigerer hjemmeskærme og app-sider, kan man vippe telefonen, og dermed skifte mellem skærmene, når man flytter ikoner og widgets.

Man kan sætte den til at gå på lydløs, når man lægger den med skærmen nedad. Fed feature, som man kender den fra Nokia.

Udover dette, kan man også zoome ved at holde to fingre på skærmen og tilte. Lidt en gimmic, IMO, men det virker.

Air Kies

Air kies er en app, der starter en web server op på telefonen. Den viser dig adressen, og så kan du over wi-fi tilgå en hel masse features, gennem det en hvilken som helst browser, der har java. Virkeligt smart. Du kan også overføre filer på den måde, omend det går lidt langsomt.

Men det er virkeligt fedt at man f.eks. kan redigere kontakter, sende og læse sms'er, se billeder, overføre musik, redigere bogmærker, se opkald osv. Hvis man bruger playlists, kan man vist også afspille dem.

En virkeligt fed feature.

Man kan naturligvis også Wi-Fi synkronisere telefonen via den installerede Kies. Man skal bare lige en tur forbi indstillingerne.

Browseren
Browseren er hurtig. Næsten lige så hurtig som på de PC'er, jeg bruger til hverdags. Hjemmesiden dr.dk tager 4 sekunder at loade inkl. flash, og flash påvirker tilsyneladende slet ikke scroll hastigheden.

Scroll er super flydende. Det skal opleves. Og så har Samsung lavet bounce effekter, når man rammer kanterne, så den ikke stopper så brat. En god ting, IMO.

Redigering af tekstfelter er stadig ikke god nok. Hvis man skal tilbage i teksten og efterredigere, kan browseren stadig ikke finde ud af at placere den kontrol man trækker i for at flytte markøren. Men med lidt fidlen, kan man gøre det nu, så man behøver ikke at sidde og tykke 1000 gange for at ramme det rigtige sted.

Hvis man zoomer helt ud og pincher igen, kommer man til en oversigt over åbne sider. Lækkert.

Kamera app med full HD
Kameraappen er velduført med mange forskellige opsætninger. Den har blandt andet fået en ny panoramafunktion, der viser hvor det næste billede kommer ligge, som en grøn ramme, der kommer ind i billedet, efterhånden som man drejer kameraet, og den tager selv billederne. Stitchingen foretages øjeblikkeligt efter at man afslutter optagelsen. Der er lidt knas med eksponeringen, af og til, og opløsningen er ikke maksimal, men det er nu smart alligevel.

Man kan også optage full HD videoer nu, og kvaliteten er rimelig. Lyden er også rimeligt god, men det lyder som en hjemmevideo, og man skal ikke stå alt for langt fra en person, der snakker. 2 meter er ok.
Forvent ikke at du kommer til at optage en spillefilm med den.

Nyt SMS interface
Der er stadig den samme visning af samtalehistorikken, men tekstredigeringen er blevet pænere, og det er nemt at vedhæfte ting.

Email app
Email-appen er blevet mere tablet agtig. Det vil sige at man kan se en liste over emner i venstre side, og beskeden i højre, og det fungerer godt. Man kan læse beskeden, selvom man har zoomet helt ud.
Appen er alt i alt virkeligt god. Det er nemt at vælge kontakter, indsætte billeder m.m og ved hæfte filer. Scrollingen i beskeder er også super flydende.

Hubs
Samsung har indført 4 hub apps.

Social Hub
En app, der samler netværk, mails, sms'er osv. i en oversigt. Det er ikke noget, jeg er interesseret i at bruge, men hvis du er, så find en passende video på youtube.

Music Hub
Det er en musikforretning med musik fra 7digital, men der er desværre ikke meget dansk musik at finde. Det er dog meget fedt at se en forretning til Android.

Readers Hub
Et samlet sted at købe e-bøger og nyheder. Jeg har ikke prøvet den, så jeg kan igen anbefale youtube.

Game Hub
Her kan du købe Gameloft HD spil... hvorfor laver man en app til det? I don't get it. Men jeg gider alligevel ikke spille på 3D spil på min telefon. Jeg synes ikke kontrollerne fungerer.

Indstillinger
Samsung har lavet lidt forskellige indstillinger, ud over dem, du normalt vil finde i stock Android.
- Mobilt hotspot med WPA2 PSK, og det virker.
- Wi-Fi direct. Det har jeg ikke prøvet.
- Kies Wi-Fi, som aktiverer muligheden for sync over Wi-Fi.
- Gyro- og accellerometerkalibrering
- Strømbesparende tilstand, hvor du kan slå ting fra, når batteriveaut kommer under x procent. Fedt!
- Opsætning af nye gyro interaktioner.
- Dock indstillinger, hvor man kan vælge at telefonen skal bruge dockens højttalere.

Konklussion
Telefonen er ikke perfekt, men alt i alt er softwaren god at bruge i den nye version af Touchwiz. Jeg kan kun anbefale den, og det er langt den bedste telefon, jeg har haft, og den er meget mere gennemført end 1'eren i mine øjne. Jeg synes at softwaren udnytter den lækre hardware, så rammen er der, hvis du vil udbygge den.

Design og brugervenlighed er en smagssag, og heldigvis er det Android, så man kan tilpasse oplevelsen langt hen ad vejen. Jeg har ingen planer om at skifte Touchwiz, for jeg synes at det er et gennemført produkt, der kører rigtigt godt, men ellers ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal sige. Det er forskelligt hvordan man opfatter design og interfaces, så se nogle videoer på youtube, hvis der er noget, du vil grave mere i.

Ellers er du naturligvis meget velkommen til at stille uddybende spørgsmål.

Jeg beklager at reviewet ikke er mere gennemført, men det har været en travl uge, og det varer et par dage, for jeg har tid til at skrive igen.

*Easing algoritmer bruger man til at starte og bremse scrolling, så de starter og slutter mindre brat. F.eks. ved at accellererer i starten og bremser roligt før stop.

Edit: Fuck, jeg har glemt at anmelde musikafspilleren... Og der er en masse andet, jeg ikke har fået med, men det må blive i et andet liv. Jeg tilføjer en post om musikafspilleren her i tråden. Søg efter TILFØJELSE, som sidst.
Gravatar #2 - markjensen
2. jun. 2011 21:32
Kan Readers Hub aflæse epub og pdf? Og hvad med manga som ofte kommer som komprimerede png/jpg-filer?
Gravatar #3 - gnarfsan
2. jun. 2011 21:35
Readers hub har 3 leverandører:
- PressDisplay
- Kobo
- Zinio

Hvis du skal læse andet, så må du installere andre applikationer. Jeg har ikke erfaring med manga (ja, jeg ved det ikke er et format) og epub, men PDF'er findes der mange apps til, bla. Adobe reader.

Edit: Aldiko kan læse PDF og ePub. Men jeg har ikke prøvet det.
Gravatar #4 - NightZtorm
2. jun. 2011 21:45

Først og fremmest vil jeg da lige sige tak for en god gennemgang, som nu har fået mig til at overveje meget at sælge min iphone og købe en samsung istedet... men...

ved du om standard mail-appen understøtter mere end en exchange konto af gangen?

og hvordan har den det med skjulte SSID'er? har oplevet problemer med at min iphone ikke er så glad for sjult SSID men kan dog bruge det.
Gravatar #5 - gnarfsan
2. jun. 2011 22:00
TherkelMJ (4) skrev:
Først og fremmest vil jeg da lige sige tak for en god gennemgang, som nu har fået mig til at overveje meget at sælge min iphone og købe en samsung istedet... men...

Tak :-)
Det er en lidt anden oplevelse end iOS, men med SGS 2, synes jeg personligt at oplevelsen er bedre. Der er dog ikke det samme udvalg af Apps, som til iOS, og de er typisk ikke lige så pæne. Men med tiden er udvalget blevet mindre vigtigt for mig.
TherkelMJ (4) skrev:
ved du om standard mail-appen understøtter mere end en exchange konto af gangen?

Det kan man. Jeg har netop opsat to gmail konti som exchange konti, for at prøve det. Det gik helt smertefrit.
TherkelMJ (4) skrev:
og hvordan har den det med skjulte SSID'er? har oplevet problemer med at min iphone ikke er så glad for sjult SSID men kan dog bruge det.

Jeg kender til problemet med iOS, da jeg også har en iPad, men der er ingen ballade med den her. Jeg bruger selv skjult SSID, og telefonen finder det selv og hopper ikke af og på i tide og utide.
Gravatar #6 - NightZtorm
2. jun. 2011 22:10
fantastisk. så skal jeg da lige ned til 3 i morgen og ha bestilt en hjem =)
Gravatar #7 - gnarfsan
2. jun. 2011 22:15
Jeg håber ikke at du vil blive skuffet, men det er altså en helt anden brugeroplevelse end iOS.
Gravatar #8 - gnarfsan
2. jun. 2011 22:26
Hvis der er nogen, der har specifikke spørgsmål til forskelle mellem iOS og det android build, der ligger på telefonen her, så kan jeg sandsynligvis besvare dem.
Gravatar #9 - NightZtorm
2. jun. 2011 22:26
jep var dernede og prøve den i går, og kan godt li interfacet selvom det ikke kører helt som på iOS... men det jeg klart var mest imponeret over var hastigheden når man f.eks åbenede og minimerede programmer... aldrig har jeg set en mobil kører så fantastisk godt.
Air Keis virker også som noget man vil blive ekstremt glad for når man kommer fra itunes =)
Gravatar #10 - NightZtorm
2. jun. 2011 22:29
jeg bruger også meget min iphone på arbejdet, både til telnet, SSH, netværks scanning (ala Nmapping) og AD styring... findes der programmer (som er brugbare og har et ordentligt interface) til den slags på android?
Gravatar #11 - gnarfsan
2. jun. 2011 22:50
TherkelMJ (9) skrev:
Air Keis virker også som noget man vil blive ekstremt glad for når man kommer fra itunes =)

Det er lidt langsomt, så jeg vil foreslå kabel, til at overføre musikken. Den optræder som almindelig disk.
TherkelMJ (10) skrev:
findes der programmer (som er brugbare og har et ordentligt interface) til den slags på android?

Det vil jeg helst ikke udtale mig om, for jeg ved ikke meget om det. Det er ikke noget, jeg bruger.
Gravatar #12 - NightZtorm
2. jun. 2011 22:54
define slow plz =) vil selvfølgelig bruge kabl første gang jeg overfører den musik jeg nu lige har... men hvis jeg derefter bare lige skal ha over et enkelt album og ikke lige gider sidde ved computeren er det så ik noget der kan klares på under 10 min?
Gravatar #13 - gnarfsan
3. jun. 2011 06:45
TILFØJELSE
Musikafspilleren og tags

Her er der lidt problemer. Den kan ikke finde ud af kunstneren på langt de fleste af mine albums, og billederne er også væk. Den kan godtnok gruppere dem rigtigt, men der står <unknown> som kunstner ved dem, der er berørt, og går man ind under artist som listeform, ligger næsten alle numrene under unknown.

Jeg leder stadig efter en forklaring og en løsning på det. Umiddelbart tror jeg at det skyldes et problem med at læse m4a tags.
Gravatar #14 - NightZtorm
3. jun. 2011 07:04
har du nogle programmer du kan anbefale til streaming af musik fra min PC til android?
Gravatar #15 - gnarfsan
3. jun. 2011 07:15
TherkelMJ (12) skrev:
så ik noget der kan klares på under 10 min?

Jeg prøvede lige hurtigt at downloade 280 MB. Det tog et kvarter. Men jeg har ikke tid til at lave en omfattende test idag, desværre :-(

TherkelMJ (14) skrev:
har du nogle programmer du kan anbefale til streaming af musik fra min PC til android?

Jeg har ikke brugt det, selv, men prøv evt. at spørge Magten.
Gravatar #16 - Emil Melgaard
3. jun. 2011 07:24
TherkelMJ (14) skrev:

Jeg kan meget godt lide Audiogalaxy.
Gravatar #17 - NightZtorm
3. jun. 2011 07:25
gnarfsan (15) skrev:
Jeg prøvede lige hurtigt at downloade 280 MB. Det tog et kvarter. Men jeg har ikke tid til at lave en omfattende test idag, desværre :-(

lyder som fin nok hastighed hvis man bare lige skal have overført et enkelt album
gnarfsan (15) skrev:

Jeg har ikke brugt det, selv, men prøv evt. at spørge Magten.
ok
Gravatar #18 - NightZtorm
3. jun. 2011 07:27
Emil Melgaard (16) skrev:
virker det på 3G?
Gravatar #19 - gnarfsan
3. jun. 2011 07:27
Emil Melgaard (16) skrev:

Link tilføjet.
Gravatar #20 - NightZtorm
3. jun. 2011 07:31
det virker da som noget der skal prøves =)
Gravatar #21 - gnarfsan
3. jun. 2011 07:44
Du skal bare lige vide at hvis du bevæger dig udenfor standardafspilleren, så er der sandsynligvis ikke noget lock screen widget. Telefonen skal med andre ord låses op, før du kan skifte nummer.

Der er iøvrigt heller ikke fjernbetjening af musik på ledningen til hovedtelefonerne.
Gravatar #22 - Emil Melgaard
3. jun. 2011 07:44
TherkelMJ (18) skrev:
virker det på 3G?

Ja, hvis forbindelsen er god nok virker det upåklageligt.
Gravatar #23 - NightZtorm
3. jun. 2011 07:50

kan der ikke være mulighed for at man f.eks. kan opsætte regler med programmer som tasker så når et bestemt program er åbent, virker f.eks. volume knapperne som skift nummer?
Gravatar #24 - gnarfsan
3. jun. 2011 08:33
TherkelMJ (23) skrev:

kan der ikke være mulighed for at man f.eks. kan opsætte regler med programmer som tasker så når et bestemt program er åbent, virker f.eks. volume knapperne som skift nummer?

Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg vil gerne lige se lidt reviews, inden jeg smider 35 kr efter det ;-)
Gravatar #25 - NightZtorm
3. jun. 2011 08:46
nu har jeg været nede i butikken og bestille den =) så vi får at se hvor godt det kører når jeg får den senere i dag (de modtager en ny sending med posten i dag fik jeg at vide)
Gravatar #26 - gnarfsan
3. jun. 2011 08:47
TherkelMJ (25) skrev:
nu har jeg været nede i butikken og bestille den =) så vi får at se hvor godt det kører når jeg får den senere i dag (de modtager en ny sending med posten i dag fik jeg at vide)

held og lykke med leveringen og god fornøjelse :-)
Gravatar #27 - NightZtorm
3. jun. 2011 08:48
gnarfsan (26) skrev:
held og lykke med leveringen og god fornøjelse :-)

jo tak =)
Gravatar #28 - NightZtorm
3. jun. 2011 12:20
så er den modtaget =) så er der bare lige det problem at jeg kommer ik hjem til computeren de næste 9 dage =(
Gravatar #29 - nielsbuus
3. jun. 2011 12:28
gnarfsan (13) skrev:
TILFØJELSE
Musikafspilleren og tags

Her er der lidt problemer. Den kan ikke finde ud af kunstneren på langt de fleste af mine albums, og billederne er også væk. Den kan godtnok gruppere dem rigtigt, men der står <unknown> som kunstner ved dem, der er berørt, og går man ind under artist som listeform, ligger næsten alle numrene under unknown.

Jeg leder stadig efter en forklaring og en løsning på det. Umiddelbart tror jeg at det skyldes et problem med at læse m4a tags.

Det skyldes præcis et problem med at læse m4a tags. Media Library-servicen i Android understøtter som standard m4a tags, men Samsung har i en svipser lige fået ødelagt den funktion, da de customisede Media Library. At Samsung ikke fanger sådan en bommert i deres testing, det begriber jeg ikke. M4A er verdens næstmest brugte lydformat efter MP3.

Jeg har skrevet til Samsung Nordic om det og de erkender at det er en gigantisk bommert, men at der arbejdes på at løse den i Sydkorea.

Indtil da kan jeg anbefale PowerAmp som du kan finde på Market, da det sorterer musikken uafhængigt af Android Media Library.
Gravatar #30 - gnarfsan
3. jun. 2011 12:33
MadiZone (29) skrev:
At Samsung ikke fanger sådan en bommert i deres testing, det begriber jeg ikke.

Ja, og det er mærkeligt, når det nu virkede i den version, der fulgte med Touchwiz 3. De kunne vel have taget noget kode derfra...

Men tak, fordi du har skrevet. Man kan nok regne med at det vil blive løst, når det er så åbenlyst.

Jeg vil prøve PowerAmp, tak.
Gravatar #31 - GormDK
3. jun. 2011 13:04
#29/30
Nu vi er ved tags, så har jeg et lille problem på min SGS I med 'genre' tags. Ved nogle filer viser afspilleren (stock) en anden genre end tag'sne, og ved alle (på nær 1:S) mp4-filer viser afspilleren deres genre som det samme som album-titel. Jeg har prøvet flere forskellige tag-kompinationer med MP3-Tag, og samsungs danske support vidste ikke noget. Havde du/i problemet, eller kender i en mulig løsning?
Gravatar #32 - gnarfsan
3. jun. 2011 13:07
Jeg har ikke opdaget om problemet er der, for jeg bruger ikke genrer, når jeg vælger musik.
Gravatar #33 - NightZtorm
3. jun. 2011 16:02
kan man ik få lov at styre media volume når den er låst? generer mig ekstremt meget da jeg har sange i meget forskellig lydstyrke
Gravatar #34 - gnarfsan
3. jun. 2011 16:11
Det plejer jeg ikke at have problemer med...
Volumen knapperne virker på min, når den er låst.

Bruger du en speciel afspiller?
Gravatar #35 - NightZtorm
3. jun. 2011 16:17
bruger 3 musik, da jeg ikke har mulighed for at smide noget musik over på den endnu
Gravatar #36 - gnarfsan
3. jun. 2011 16:19
Ah, den har jeg ikke prøvet, fordi mit nummer ikke er flyttet endnu :-\ Det sker at der er ting, der ikke virker, når man bruger tredjeparts musik-apps.
Gravatar #37 - NightZtorm
3. jun. 2011 16:22
ok... og hvordan starter man synkronisering op igen, hvis man lukker sync programmet når den er sat til usb? synes ik jeg kan finde programmet / gøre det uden af tage stikket til og fra
Gravatar #38 - gnarfsan
3. jun. 2011 16:30
Jeg kender ikke andre måder end at tage kablet ud og tilslutte den igen... Du har lukket app'en på telefonen, ikke?
Gravatar #39 - NightZtorm
3. jun. 2011 16:32
ok
Gravatar #40 - gnarfsan
3. jun. 2011 16:43
Du skulle iøvrigt prøve at installere Swiftkey X Beta, som keyboard. Det er ret genialt, og i mange tilfælde vil det kunne forudsige dine SMS'er, med lidt hjælp. Det bliver bedre og bedre til at hjælpe dig, fordi det lærer dine måder at formulerer dig på.
Gravatar #41 - gnarfsan
3. jun. 2011 21:11
Hvad synes du om den, indtil videre?
Gravatar #42 - NightZtorm
3. jun. 2011 22:48
kort sagt er jeg helt tosset med hardwaren, men er derimod skuffet over softwaren... tror dog at grunden til at jeg er skuffet lige nu er at jeg ikke har fået det opsat som jeg gerne vil have det.
har downloadet tasker, men det kan desværre ikke ændre på volumeknappernes funktion... det virker dog fint til at lave strømplaner, og rette nogle af de "bugs" jeg finder (er egentlig ikke bugs, men blot ting der ikke vrker som jeg er vandt til på iphone)
Gravatar #43 - Woller
4. jun. 2011 08:39
du siger bare til hvis du skal have hjælp til at noget med tasker :)
Gravatar #44 - gnarfsan
4. jun. 2011 08:54
TherkelMJ (42) skrev:
kort sagt er jeg helt tosset med hardwaren, men er derimod skuffet over softwaren... tror dog at grunden til at jeg er skuffet lige nu er at jeg ikke har fået det opsat som jeg gerne vil have det.

Jeg har ikke selv haft problemer med lydkontrollen i de forskellige apps, så jeg gætter på at 3 har lavet en eller anden bummert.
Men generelt føler man sig lidt på fremmed grund i starten, når man skifter fra iOS til Android. Jeg har selv været en tur tilbage på iOS efter Android, men der har jeg savnet alle de muligheder, android tilbyder, specielt det bedre keyboard, bedre mail programmer, kalenderen, widgets og de bedre komponenter, som skærm og kamera, så det var en lettelse at komme tilbage igen. Min mor har lige været igennem samme rutine. Hun skiftede tilbage til Android igen, hovedsageligt pga. Swiftkey :-)

iOS er på nogle måder en mere velsmurt maskine, men der er til gengæld ikke rigtigt gode muligheder for at tilpasse den.
Gravatar #45 - gnarfsan
4. jun. 2011 09:04
Jeg kan iøvrigt også anbefale Beautiful Widgets

Det er det widget, der viser tid og vejr her:
http://peecee.dk/upload/view/310248

Jeg har sat det op, så man kommer til ur app'en, når man trykker på tiden. Kalenderen, når man trykker på datoen og vejrudsigten, når man trykker på solen.
Gravatar #46 - NightZtorm
4. jun. 2011 09:44
nu har jeg fået løst de fleste af problemerne... det største problem jeg har lige nu er browsing... jeg kan ikke finde en browser der kan finde ud af at rendere websider så man kan læse teksten på siden uden at skulle zoome først

og så mangler jeg også muligheden for at gå til toppen af siden ved at trykke på f.eks. topbaren, som jeg kender det fra iOS
Gravatar #47 - gnarfsan
5. jun. 2011 11:01
Som sagt (i Jeg er ham... tråden) er gnarfsan midlertidigt genoplivet. Har I spørgsmål, så stil dem inden fredag, hvor brugeren vil blive slettet igen.
Gravatar #48 - XorpiZ
5. jun. 2011 11:19
Hvorfor sletter du din bruger? :o
Gravatar #49 - gnarfsan
5. jun. 2011 11:21
Fordi den har brugt alle mine penge på kvinder, sprut og gamling. Uden at jeg fik lov til at deltage :-(
Gravatar #50 - Daniel-Dane
5. jun. 2011 11:40
gnarfsan (49) skrev:
gamling
Gamling.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login