mboost-dp1
Samsung Galaxy S 2 i9100 (SGS II) software review
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
TherkelMJ (46) skrev:jeg kan ikke finde en browser der kan finde ud af at rendere websider så man kan læse teksten på siden uden at skulle zoome først
Det kan jeg heller ikke. Men jeg har også for vane at tap-zoome. Kommer du fra iPhone 4 eller 3GS?
TherkelMJ (46) skrev:og så mangler jeg også muligheden for at gå til toppen af siden ved at trykke på f.eks. topbaren, som jeg kender det fra iOS
Det kan man ikke i Android. Til gengæld kan du kalde adresselinien frem, hvor som helst på siden, med menu-knappen.
gnarfsan (52) skrev:Det kan jeg heller ikke. Men jeg har også for vane at tap-zoome. Kommer du fra iPhone 4 eller 3GS?
iPhone 4
gnarfsan (52) skrev:Det kan man ikke i Android. Til gengæld kan du kalde adresselinien frem, hvor som helst på siden, med menu-knappen.
ok
I skriver, at I vil have custom lockscreens, men kan man slet ikke ændre noget uden brug af 3.-partsprogrammer? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget i indstillingerne.
En ordentlig måde at låse op på ville være dejligt.
Oh, and how do I sort tracks by track number? :C
Eller skulle jeg bruge en anden afspiller?
En ordentlig måde at låse op på ville være dejligt.
Oh, and how do I sort tracks by track number? :C
Eller skulle jeg bruge en anden afspiller?
Daniel-Dane (56) skrev:I skriver, at I vil have custom lockscreens, men kan man slet ikke ændre noget uden brug af 3.-partsprogrammer?
Nej, Samsung tilbyder ikke selv andre lock screens.
Daniel-Dane (56) skrev:Oh, and how do I sort tracks by track number?
Det gør min da som standard...?
Ugh. Den er varm hele tiden, og batteriet er drænet i løbet af nogle timer... (Den ligger bare for sig selv.)
jeg har også store problemer med at batteriet dør alt for hurtigt... varme har jeg dog kun problemer men ved gps og hotspot brug
jeg har også store problemer med at batteriet dør alt for hurtigt... varme har jeg dog kun problemer men ved gps og hotspot brug
man kan da bare bruge den indbyggede strømmåler... skærm bruger ca 40% android bruger 30% og de sidste 30% er lidt hotspot og 3. parts programmer
Det er noget fis at kalde feedback for bekræftelse. Det er forresten svært at ramme de rigtige links under /forum. Og fuck hvor telefonen bugger, når man fosøger at skrive i den her boks.
ja jeg opgav også at skrive fra telefonen her på newz... synes også at det er vold nederen at bare med forslag skal komme frem og forsvinde hele tiden istedet for bare at være fremme... der findes kort sagt ikke meget der er grimmere og mere forvirrende at kigge på...
TherkelMJ (74) skrev:synes også at det er vold nederen at bare med forslag skal komme frem og forsvinde hele tiden istedet for bare at være fremme... der findes kort sagt ikke meget der er grimmere og mere forvirrende at kigge på...
Uddyb venligst, har læst det gentagne gange og forstår stadig ikke hvad du prøver på at sige ;-)
ja jeg opgav også at skrive fra telefonen her på newz... synes også at det er vold nederen at baren med forslag skal komme frem og forsvinde hele tiden istedet for bare at være fremme... der findes kort sagt ikke meget der er grimmere og mere forvirrende at kigge på...
der manglede lige et n =)
og for at uddybe. hver gang man starter på et ord kommer baren frem med forslag, når man så trykker space, forsvinder baren helt, og kommer frem igen når man starter på et nyt ord
endnu en rettelse: det var kun standard tastaturet der gjorde det...
der manglede lige et n =)
og for at uddybe. hver gang man starter på et ord kommer baren frem med forslag, når man så trykker space, forsvinder baren helt, og kommer frem igen når man starter på et nyt ord
endnu en rettelse: det var kun standard tastaturet der gjorde det...
TherkelMJ (76) skrev:endnu en rettelse: det var kun standard tastaturet der gjorde det...
Standardtastaturet er ikke særligt godt. Der er adskillige alternativer, der er værd at nævne. F.eks. Smart Keyboard Pro og Swiftkey X Beta (det, jeg bruger)
TherkelMJ (78) skrev:jep woller har også installeret swiftjey x beta på min =)
I'm lovin' it :-) Det er 100 gange nemmere at skrive SMS'er.
Får du stavefejl i ordbogen så kan du fjerne dem, næste gang du ser dem i forslagene, ved at trykke på dem i et par sekunder indtil der kommer en slet-mulighed.
Du tilføjer ord tilordbogen automatisk ved at klikke på dem i forslagene.
Bare lige en ting, der generede mig indtil jeg fandt en løsning ;) Det gælder også for nogle af de andre keyboards.
gnarfsan (81) skrev:Det gør man ikke i TouchWiz.
mega fedt når der nu er 3 apps i den man ikke bruger =(
TherkelMJ (82) skrev:mega fedt når der nu er 3 apps i den man ikke bruger =(
Det er ikke så smart. Men du kan overveje at skifte grænsefladen. Der nogle gode at vælge imellem, f.eks.: ADW Launcer Ex, LauncherPro og Go Launcher. Det kræver ikke root at skifte grænsefladen. Jeg vakler lidt imellem TouchWiz og ADW.
Du mister Samsungs widgets i den alternative grænseflade.
samsungs widgets... inkluderer det apps som kies air, eller hvad er det samsung har lavet af widgets?
TherkelMJ (84) skrev:samsungs widgets... inkluderer det apps som kies air, eller hvad er det samsung har lavet af widgets?
Nej, kun widgets. Du beholder alt, hvad der er i app-draweren. Det, der ikke kommer med er de widgets, du kan placere på dine "desktops".
Blandt andet deres kalender, mail og sociale widgets. Der er dog for det meste bedre alternativer.
Widgets = visningsprogrammer, du kan placere på dine skærme.
Apps = alle dem med ikoner, og dem beholder du.
gnarfsan (79) skrev:
Får du stavefejl i ordbogen så kan du fjerne dem, næste gang du ser dem i forslagene, ved at trykke på dem i et par sekunder indtil der kommer en slet-mulighed.
På min telefon kan jeg gå ind i Settings>Language & keyboard>Touch Input>User dictionary og redigere i de ord jeg selv har tilføjet.
TherkelMJ (87) skrev:så skal der da prøves et anden GUI =)
Ok, jeg skriver lige senere om hvordan du evt. kommer tilbage igen på forskellige måder. Men simplest er nok at afinstallere den nye gui, så sker det af sig selv. Ellers er der gui switchers og indstilliner.
En GUI til Android hedder en "launcher" btw. og det omfatter apps listen og startskærmene. Alt andet er op til det øvrige system.
Daniel-Dane (58) skrev:Min sorterer alfabetisk...
Daniel-Dane (60) skrev:Flac fra EAC, som virker i VLC.
Jeg har en SGS I. Hos mig sorterer den heller ikke FLAC filer efter nummer, og jeg tror det er sådan for alle (kig selv på det der internet for en sikkerheds skyld). Anyway så er problemet nemt løst ved at skrive sangens nummer forrest i titlen. Det er måske lidt ærgerligt at man skal gøre det ved et "trick" i stedet for at det virker "rigtigt", men det kan faktisk også være meget rart at sangens nummer er synligt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.