mboost-dp1
Søger råd til køb af IBM bærbar der er grafiktung
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej.
Er der nogen af jer der kan anbefale en IBM-bærbar der er stabil og grafiktung, skal kunne klare 3d-programmer og billedebehandling (CS3 pakken).
Den skal være ment til en studie-computer til arkitekt-uddannelsen, så hvis i ved hvilke programmer man specifikt bruger som aspirerende arkitekt, må den også gerne understøtte det :)
Max prisen er på ca. 8.500,- kr.
Nogen gode ideer? Hvis IBM på ingen måde kan understøtte disse krav, så må i også gerne skyde ind med andre producenter (bare det er stabilt).
Er der nogen af jer der kan anbefale en IBM-bærbar der er stabil og grafiktung, skal kunne klare 3d-programmer og billedebehandling (CS3 pakken).
Den skal være ment til en studie-computer til arkitekt-uddannelsen, så hvis i ved hvilke programmer man specifikt bruger som aspirerende arkitekt, må den også gerne understøtte det :)
Max prisen er på ca. 8.500,- kr.
Nogen gode ideer? Hvis IBM på ingen måde kan understøtte disse krav, så må i også gerne skyde ind med andre producenter (bare det er stabilt).
den er svær.
For det første hedder den nu lenovo.
For det andet så er det nok snare 10.000,- du skal af med.
Det her er mit bedste bud
Den her kan måske også gøre det
For det første hedder den nu lenovo.
For det andet så er det nok snare 10.000,- du skal af med.
Det her er mit bedste bud
Den her kan måske også gøre det
Jeg går ud fra det er en ThinkPad du mener, selvom de ikke længere bliver lavet af IBM men af Lenovo (fortvivl ikke, de er stadig i stand til at stoppe panserværnsgranater uden at blive ridsede).
Men de er dyre, så 8500 rækker nok ikke. Ellers ville midt bud være denne her.
Men de er dyre, så 8500 rækker nok ikke. Ellers ville midt bud være denne her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.