mboost-dp1

Spørgsmål vedr laptops.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - conFen
21. nov. 2008 12:31
Hey newz people.

Har et lille spørgsmål vedr. laptops.dk som i måske kan svare på.

En kammerat søger en bærbar til hans kæreste og vi faldt over en Toshiba Qosmio G40-127.

Da vi lige for sjov skyld slog den op på både pricerunner og edbpriser, kunne vi se en betydelig forskel i prisen.

Hos laptops.dk koster den 8.5k, men hos andre koster den 16-18k. Nogen der kan forklare hvordan de kan sælge den til halv pris i forhold til de andre? Og som evt. har haft problemer med laptops.dk?

Prissammenligning hos pricerunner
Gravatar #2 - reefermadness  
21. nov. 2008 12:41
Jeg har aldrig handlet ved dem, men du kan jo altid læse nogle kommentarer her

http://www.trustpilot.dk/review/www.laptops.dk

Det ser ud som om der er blandede erfaringer med laptops.dk
Gravatar #3 - paradise_lost
21. nov. 2008 12:47
Tror du ikke bare det er fordi de andre på pricerunner er nogen skod bikser som ikke opdaterer deres priser. 16934 for den pc er efter min mening alt for meget.
Gravatar #4 - paradise_lost
21. nov. 2008 12:48
Men laptops.dk skriver dog at listeprisen er kr. 16.995,-. Syns dog stadig at det er alt for meget!
Gravatar #5 - TullejR
21. nov. 2008 12:54
Det er fordi laptops.dk parrallel-importerer en del ting.

Jeg købte min (danske) x40 hos dem for tre år siden, og har udelukkende gode erfaringer med dem. Og da jeg bestilte min strømforsyning #3 fik jeg dem til at sælge den til mig til halv pris :-)

Min ven druknede sin x40. Så ringede han til laptops.dk, og de havde 2/3 x40 stående, som han fik billigt som reservedele.

Jeg er glad for laptops.dk, det er bare lige værd at tjekke om det er en dansk model man køber, eller en der kommer fra udlandet.
Gravatar #6 - conFen
21. nov. 2008 13:38
Super, så fik jeg det besvaret. Han vil smide en bestilling på pc'en hos laptops.dk.

Tak for hjælpen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login