mboost-dp1
Surround headset
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Min lillebror skal have et surround-headset i julegave af de gamle, og jeg skal finde ud af hvad det skal være for nogle.
Jeg aner intet om hvad der er noget værd.
De skal koste 500-800 kr.
Alle forslag er velkomne.
Det foretrækkes at der er mikrofon på, men det er ikke et must.
Jeg aner intet om hvad der er noget værd.
De skal koste 500-800 kr.
Alle forslag er velkomne.
Det foretrækkes at der er mikrofon på, men det er ikke et must.
Jeg har haft nogle Sennheizer nogle til omkring 600 kroners penge, som var rigtig gode. Men det kommer meget and på hvor store ens øre er, og hvordan de er formet, om de er til at have på i lang tid...
Kan ikke lige huske hvad de der Sennheizer hed, men var købt i HifiKlubben, de havde ikke mikrofon på og er ikke sikker på det var surround, men har nu aldrig hørt nogle høretelefoner som havde surround hvor det rent faktisk virkede...
Men ellers går du jo aldrig galt i byen med nogle fra Iceman :D
Kan ikke lige huske hvad de der Sennheizer hed, men var købt i HifiKlubben, de havde ikke mikrofon på og er ikke sikker på det var surround, men har nu aldrig hørt nogle høretelefoner som havde surround hvor det rent faktisk virkede...
Men ellers går du jo aldrig galt i byen med nogle fra Iceman :D
Sennheiser laver ikke surround headsets, de holder sig generelt til at lave god lyd istedet.
Jeg ville nok kigge på noget ala DISSE
Jeg ville nok kigge på noget ala DISSE
#2 Noget a la de her du havde?
#3 Det er nogle i den stil det skal være. For at bruge min brors ord:
"Det skal være så jeg kan høre hvis der kommer nogle bagfra når jeg spiller counter."
Specs og prismæssigt er de jo helt perfekte.
Skal lige se nogle flere, men finder jeg ikke nogle mere tiltalende vælger jeg nok dem du linker til.
Tak for input.
#3 Det er nogle i den stil det skal være. For at bruge min brors ord:
"Det skal være så jeg kan høre hvis der kommer nogle bagfra når jeg spiller counter."
Specs og prismæssigt er de jo helt perfekte.
Skal lige se nogle flere, men finder jeg ikke nogle mere tiltalende vælger jeg nok dem du linker til.
Tak for input.
De høretelefoner er kun stereo, men det USB lydkort der følger med, omformer surroundlyd til binaural lyd, så man får en følelse af surround.
Faktisk, kan god binaural lyd, være bedre end surround.
Og da det er Sennheiser der har lavet dem, kan de absolut ikke være dårlige.
De høretelefoner er kun stereo, men det USB lydkort der følger med, omformer surroundlyd til binaural lyd, så man får en følelse af surround.
Faktisk, kan god binaural lyd, være bedre end surround.
Og da det er Sennheiser der har lavet dem, kan de absolut ikke være dårlige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.