mboost-dp1
TV-out (of order)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej!
Jeg har et problem. Jeg har købt et s-vhs -> scartstik, så jeg kan bruge computeren på TV'et. Det er bare et problem, og det er at det ikke virker! Det virker til at computeren registrerer fjernsynet og lyden virker også fint, men der kommer ikke noget billede! Grafikkortet er onboard (et Intel accelerator x3100).
Nogen der har et bud på hvad der er galt? :S :S Har prøvet at zappe rundt på videokanalerne og flytte kabler fra den ene scartindgang til den anden. Uden effekt.
Håber nogen kan hjælpe!
MVH
Casper
Jeg har et problem. Jeg har købt et s-vhs -> scartstik, så jeg kan bruge computeren på TV'et. Det er bare et problem, og det er at det ikke virker! Det virker til at computeren registrerer fjernsynet og lyden virker også fint, men der kommer ikke noget billede! Grafikkortet er onboard (et Intel accelerator x3100).
Nogen der har et bud på hvad der er galt? :S :S Har prøvet at zappe rundt på videokanalerne og flytte kabler fra den ene scartindgang til den anden. Uden effekt.
Håber nogen kan hjælpe!
MVH
Casper
#1 Hvilket tv har du? Nogle ældre modeller kan ikke tage nogle signaltyper.
Hvilket output laver computeren?
Hvilket output laver computeren?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.