mboost-dp1

V: Reperation af Skærm - min fejl?

Gå til bund
Gravatar #1 - Glenn
29. nov. 2008 09:27
Hey hardware-kompetente folk!

Jeg har, efter en selvforskyldt skade, fået skiftet min skærm på laptoppen. Reperationen kostede 2000kr, og er foretaget hos Dell.

Efter jeg har fået min bærbare tilbage, er det ikke længere muligt at regulere lysstyrken på skærmen - Dell siger det ikke har noget med skærmen at gøre, men det er det andet hardware der er fejlen.

Umiddelbart lyder det lidt mystisk, men hvad siger i? Har i evt. nogle egne erfaringer?

På forhånd mange tak.
Gravatar #2 - Azuria
29. nov. 2008 10:11
Hvor meget af skærmen har de skiftet? Kun LCD displayet? eller hele molevitten?
Hvis de har skiftet hele skærmen, har de også skiftet din inverter(strømforsyningen til baggrundslyset)
I så fald kan det tænkes at styringen til din gamle skærm ikke passer til den nye inverter.

Har de kun skiftet LCD displayet, er det fordi baggrunds belysningnen ikke passer overens din gamle inverter.
Gravatar #3 - 3214N
29. nov. 2008 10:35
Jeg køber altid mine med accidental damage og 4 års onsite service hos Dell, så er der ingen problemer.

Jeg ville sige at det er en om'er til Dell.
Gravatar #4 - Svindleren
29. nov. 2008 17:09

Du skal ikke stole på dem, hvis fejlen er opstået EFTER reperationen, så har de også gjort noget galt, selvom de siger at de ikke har.

Få dem til at tjekke den igen, og få dem til at udbedre fejlen. Det er jo ikke din skyld, at den ikke virker efter de har haft fingerne i den.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login