mboost-dp1
Vurdering af nyt system
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
#50 Så du afholder dig fra at tænke frem i tiden? Meget interessant...
Det eneste, som jeg har fundet ud af, er en grundlæggende frygt for mennesker, der har svært ved at acceptere andre argumenter end deres egne.
Og Plimmer, husk nu at trække vejret en gang i mellem og tælle til ti, hvis folk siger dig imod. Det kan hjælpe.
Det eneste, som jeg har fundet ud af, er en grundlæggende frygt for mennesker, der har svært ved at acceptere andre argumenter end deres egne.
Og Plimmer, husk nu at trække vejret en gang i mellem og tælle til ti, hvis folk siger dig imod. Det kan hjælpe.
Hvad afholder manden fra at købe et andet kort senere hen? Så har han en platform der sagtens kan opgraderes på. Hvis han nu om 4 måneder finder ud af at han gerne vil spille et andet spil køber han da bare det nye kort han skal bruge og får mere for sine penge til den tid. Faktum er bare til det her ene spil skal han ikke bruge et bedre grafikkort end han har, derfor er det.. Jeg gider egentligt ikke diskutere det mere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.