mboost-dp1
wireless hd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Nogen herinde som ved om wirelesshd kun kommer til at være i maskiner (dvd, blueray og lignende) fra wirelesshd konsortiet, eller er der planer om at man også skal kunne komme til at slutte ens computer til det?
Jeg har været inde og kigget på deres hjemmeside, og læst lidt i deres produkt specifikation pdf, og ud fra hvad jeg kan finde der virker det mest som om en oem løsning for afspillere hvor de kan sikre all deres drm, dvs ikke computere.
Så vil jeg kunne komme til at bruge det med en media server som jeg selv sætter sammen, eller har nogen kendskab til andre teknologier som virker lovende?
Jeg har været inde og kigget på deres hjemmeside, og læst lidt i deres produkt specifikation pdf, og ud fra hvad jeg kan finde der virker det mest som om en oem løsning for afspillere hvor de kan sikre all deres drm, dvs ikke computere.
Så vil jeg kunne komme til at bruge det med en media server som jeg selv sætter sammen, eller har nogen kendskab til andre teknologier som virker lovende?
Hvis man skal bruge de 3gbit/s overførsel hastighed og 2ms opdatering, så kan jeg ikke lige se hvordan wireless usb eller en fordyret 802.11n router (apple air) lever op til det?
Kan se det hvis tv producenterne begynder at indbygge cell processor eller atom i tv´ne, men vil gerne kunne købe et billigt tv og bare tilslutte en modtager til dvi stikket i skærmen, ligesom de scart løsninger som jeg ser i bilka.
Kan se det hvis tv producenterne begynder at indbygge cell processor eller atom i tv´ne, men vil gerne kunne købe et billigt tv og bare tilslutte en modtager til dvi stikket i skærmen, ligesom de scart løsninger som jeg ser i bilka.
#2 umiddelbart skal der noget mere til end en standard netværksforbindelse.
Sony har nogle tv pt (KDL-40EX1) der er trådløse. De kører 1080i, og der kører 3 300mbit forbindelser imellem den medfølgende boks og tvet.
Sony har nogle tv pt (KDL-40EX1) der er trådløse. De kører 1080i, og der kører 3 300mbit forbindelser imellem den medfølgende boks og tvet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.