mboost-dp1
Zepto Nox A15
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Overvejer følgende konfiguration:¨
P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
320GB 5400rpm SATA Harddisk
DVD-RW / CD-RW SATA
Keyboard Nexus/Nox DK BLACK
Miljøafgift
ODD-Bezel - Black
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
9 Cell Nox/Nexus black
Intel WiFi 533AN Shirley Peak (450Mbit)
Microsoft® Windows® Vista Home Premium 64bit - DK + Office Ready
Hvad er fordelen ved Intel WiFi 533AN Shirley Peak (450Mbit), istedet for Zeptos eget ZeptoZpro2 (300 Mbit)
Er det nødvendigt at vælge Intels? Man kan spare ca. 300 kroner ved at vælge zeptos...
Kommenter gerne på den. Koster ca. 10000,- uden forsikring. Er den det værd?
P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
320GB 5400rpm SATA Harddisk
DVD-RW / CD-RW SATA
Keyboard Nexus/Nox DK BLACK
Miljøafgift
ODD-Bezel - Black
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
9 Cell Nox/Nexus black
Intel WiFi 533AN Shirley Peak (450Mbit)
Microsoft® Windows® Vista Home Premium 64bit - DK + Office Ready
Hvad er fordelen ved Intel WiFi 533AN Shirley Peak (450Mbit), istedet for Zeptos eget ZeptoZpro2 (300 Mbit)
Er det nødvendigt at vælge Intels? Man kan spare ca. 300 kroner ved at vælge zeptos...
Kommenter gerne på den. Koster ca. 10000,- uden forsikring. Er den det værd?
Jeg ville gå efter en hurtig disk i stedet for en stor disk, så kan man altid købe en 2,5" USB disk hvis det er fordi at man virkelig har behov for så meget plads. Kan ikke se hvad man skal med 320gb fast plads, hvis den ellers skal bruges bare nogenlunde bærbart.
Selv med alle ens spil liggende som ISO'er, et par DVD film og en god slat programmer kommer man jo ikke op at bruge nær 320gb :S:P
Selv med alle ens spil liggende som ISO'er, et par DVD film og en god slat programmer kommer man jo ikke op at bruge nær 320gb :S:P
Jeg har købt nogenlunde samme konfiguration.. jeg har heller ikke valgt det "specielle" netkort og undrer mig faktisk også over hvad forskellen er
Men ud fra det du skriver, så ser det ud som om du allerede har købt den? :) rækkefølgen og det at der står miljøafgift ligner nemlig den faktura jeg har fået hehe
Men ud fra det du skriver, så ser det ud som om du allerede har købt den? :) rækkefølgen og det at der står miljøafgift ligner nemlig den faktura jeg har fået hehe
#5, meningen var at det du bruger i daglig brug snildt burde kunne være på en mindre disk, og så kan man have lager ved siden af - Jeg er i hvert fald glad for 7200rpm kontra 5400.
Hvis man virkelig har over 200gb data, som man skal have med sig altid, og ikke kan holdes på en disk ved siden af, så vil jeg vove at påstå at man har et virkelig stort behov, eller svært ved at lave en fornuftig prioritering - Og hvis man er deroppe, så vil jeg gætte på at 320gb ligeledes blive for lidt på et tidspunkt ;)
Hvis man virkelig har over 200gb data, som man skal have med sig altid, og ikke kan holdes på en disk ved siden af, så vil jeg vove at påstå at man har et virkelig stort behov, eller svært ved at lave en fornuftig prioritering - Og hvis man er deroppe, så vil jeg gætte på at 320gb ligeledes blive for lidt på et tidspunkt ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.