mboost-dp1

Hjælp en pige i nød!

Gå til bund
Gravatar #1 - CecilieH
26. jan. 2012 17:45
Hejsa :)

Jeg har et problem med en hjemmeside, og fik at vide jeg kunne få hjælp herinde :)

Jeg har en hjemmeside, www.AAAA.dk med en blog.
Nu har jeg så lavet en ny blog og købt et nyt domæne, www.BBBB.dk, som min nye blog skal ligge på. Jeg fik at vide hos der hvor jeg har min hjemmeside, at jeg godt kunne bruge sammen konto, som tilhører www.AAAA.dk, til at få mit nye domæne, www.BBBB.dk til at pege direkte på den nye blog, der ligger på en underside, BBBB.AAAA.dk

De vil dog ikke hjælpe mig med at gøre det, men siger bare jeg skal bruge re_write eller sådan noget i en htaccess fil. Det kan jeg dog ikke lige finde ud af, så er der nogle der gider jeg hjælpe?

MVH
Cecilie H :)

obs domænerne er falske :) hehe vil gerne lige være anonym
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
26. jan. 2012 17:52
CecilieH (1) skrev:

det er de alligevel.
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. jan. 2012 17:53
CecilieH (1) skrev:

MVH
Cecilie H :)

1: der findes ikke piger på internettet
2: du kan ikke være anonym på Newz.dk særligt længe
3: er træt, på arbejde og har forspist mig - gider ikke lege kodenisse - men lur mig ikke om DD eller onkel Lingu kommer til din redning inden for 5 minutter :D
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3625122564]
26. jan. 2012 17:56
Gravatar #5 - trylleklovn
26. jan. 2012 17:56
Opret en ny fil, kaldet .htaccess og gem den i rodmappen for din gamle side, med følgende indhold.
redirect 301 / http://www.BBBB.dk[/code]

Vær opmærksom på filnavnet er

.htaccess

Med punktum forrest.
Gravatar #6 - CecilieH
26. jan. 2012 18:01
Det skal være sådan, hvis jeg ikke fik forklaret det ordentlig i mit indlæg nummer 1, at når man går ind på www.BBBB.dk så skal man sendes direkte til BBBB.AAAA.dk, men der må gerne stå www.BBBB.dk i browseren. Altså hvis man kan det :) hehe

Hvis man går ind på www.AAAA.dk så skal man sendes direkte til www.AAAA.dk

Håber det giver mening :)
Gravatar #7 - CecilieH
26. jan. 2012 18:09
SlettetBruger (4) skrev:
http://www.ceciliehansen.com/ ?

nej..?
Gravatar #8 - LinguaIgnota
26. jan. 2012 18:10
Ærgerligt, alligvel. Hun så ellers meget sød ud.
Gravatar #9 - Daniel-Dane
26. jan. 2012 19:17
SlettetBruger (4) skrev:
http://www.ceciliehansen.com/ ?

That was slow.

http://1.bp.blogspot.com/-l6j4PhFZ7EE/TyFkpMRajKI/...

You're getting bad at this, newz.dk.

Also, såfremt brugernavnet benyttes andre steder, har vi lidt at vælge i mellem:

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=150519

http://www.hot.dk/Profile?id=678970&cmd=14&...

http://www.komogvind.dk/profile/myprofile/profile....

Det her bliver svært.
Gravatar #10 - Mamad (moveax1ret)
26. jan. 2012 19:29
er dit stjerne tegn Tvilling ?
Gravatar #11 - kasperd
26. jan. 2012 19:44
CecilieH (6) skrev:
Det skal være sådan, hvis jeg ikke fik forklaret det ordentlig i mit indlæg nummer 1, at når man går ind på www.BBBB.dk så skal man sendes direkte til BBBB.AAAA.dk, men der må gerne stå www.BBBB.dk i browseren. Altså hvis man kan det :) hehe

Er alle domænerne på samme webserver?
Bruger webserveren virtual hosts?
Er der sat virtual hosts op for alle tre domæner?
Er de tre domæner på samme virtual hosts, eller på hver deres?

Hvis alle tre domæner er på samme server, og den bruger virtual hosts, så tror jeg det nemmeste er at lade BBBB.AAAA.dk og www.BBBB.dk være en virtual host og lade www.AAAA.dk være en anden virtual host.

Jeg vil gerne komme med flere forslag, men så skal jeg altså vide lidt mere om din opsætning.
Gravatar #12 - Mnc
26. jan. 2012 19:58
Hjælp en pige i nød!

Var jeg den eneste der tænkte...?
"Hva nu, Rene?"
Gravatar #13 - BurningShadow
26. jan. 2012 20:03

Jeg ved ikke om du var den eneste, men jeg tænkte noget i retningen af "patter, eller du er ikke en pige", men det er jo nok også bare mig...
Gravatar #14 - kasperd
26. jan. 2012 21:44
BurningShadow (13) skrev:
jeg tænkte noget i retningen af "patter, eller du er ikke en pige"
Så vidt jeg kan se er der tre muligheder.

Den oplagte mulighed er at CecilieH taler sandt, og så skal i behandle hende ordentligt. Ellers kommer Joanna efter jer.

Den anden mulighed er at CecilieH er en mand der forventer at hvis blot han udgiver sig for at være en pige, så står vi sikkert i kø for at hjælpe. I så fald er vedkommende nok ret ligeglad med de dumme kommentarer.

Den tredje mulighed er at CecilieH er en troll som prøver på at fremprovokere jeres dumme kommentarer, og så bør de også holdes tilbage.

Under alle omstændigheder vil jeg sige til Cecilie, at hvis hun føler sig truffet at nogle af de kommentarer, så prøv at ignorere dem og kig i stedet på de indlæg, der prøver på at hjælpe.
Gravatar #15 - Zombie Steve Jobs
26. jan. 2012 21:49
kasperd (14) skrev:
Under alle omstændigheder vil jeg sige til Cecilie, at hvis hun føler sig truffet at nogle af de kommentarer, så prøv at ignorere dem og kig i stedet på de det indlæg, der prøver på at hjælpe.

FYP
Gravatar #16 - Qw_freak
26. jan. 2012 21:51
Vil også lige sige, at under alle omstændigheder kommer her en ny bruger og spørger pænt om hjælp. Pige eller ej, så sys jeg det er flabet at opføre sig sådan...
Gravatar #17 - Mnc
26. jan. 2012 22:07
Qw_freak (16) skrev:
[...] så sys jeg det er flabet at opføre sig sådan...

You must be new here. :)
Gravatar #18 - Qw_freak
26. jan. 2012 23:50
Mnc (17) skrev:
Qw_freak (16) skrev:
[...] så sys jeg det er flabet at opføre sig sådan...

You must be new here. :)

not really, men troede dårlig opførsel var møntet på folk som spammede/trollede/spurgte ualmindelig dumt...

Gravatar #19 - Mnc
27. jan. 2012 08:14
Ikke kun.
Her er det forholdsvist tilfældigt hvem vi er søde overfor, hvem vi driller & hvem vi er mindre søde overfor. :P

Also folk kunne have været meget værre, dette vil jeg kun kalde "drille". :D
Gravatar #20 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. jan. 2012 08:25
Mnc (19) skrev:
Ikke kun.
Her er det forholdsvist tilfældigt hvem vi er søde overfor, hvem vi driller & hvem vi er mindre søde overfor. :P

Also folk kunne have været meget værre, dette vil jeg kun kalde "drille". :D

Ja, vi er da ikke kommet med pinlige oplysninger og billeder ... endnu
Gravatar #21 - Mamad (moveax1ret)
27. jan. 2012 08:32
Hun er 100% selv ude om det.........jeg brækker mig over kællinger der spiller på deres køn.

Hun gør det endda så åbenlyst at hun i OVERSKRIFTEN skriver hjælp en PIGE i nød........

WHO THE FUCK CARES angående kønnet?

En passende overskrift kunne have været: Hjælp til mod_rewrite

Men nej nej nej, tøsebarnet her ser sig selv som en eller anden Rapunsel der sidder i et tårn, der kan kaste sine lange lyse lokker ned til en eller anden bebumset nørd, så han kan klatre op til første sal og fikse hendes computer.
Hvorefter hun trækker håret op igen indtil der kommer en prins charming på en hvid lorte hest.

"Jeg har brug for gratis pc support, hvis jeg siger jeg er en pige står basement dwellerne nok i kø for at hjælpe mig tihihihihi *fniz* "

Men FUCK dig cecicilie FUCK dig og dine lorte domæner, dit køn er på intet måde relevant når du spørger om support.

Har du nogensinde set nogen skrive "Hjælp min printer kan ikke holde sin faste ip addresse hilsen en dreng/asiat/bygningskonstruktør" NEJ VEL?

Og det er fordi den eneste grund til at du gør opmærksom på at du er en pige er fordi så tror du at nørder er så socially akward at de vil finde det en ære bare at hjælpe dig bare fordi du mangler et fucking vedhæng mellem benene og har to forvoksede mælkekirtler placeret over navlen.
Gravatar #22 - D_V
27. jan. 2012 08:36
So true....
Gravatar #23 - Mnc
27. jan. 2012 08:36
<3
Gravatar #24 - LinguaIgnota
27. jan. 2012 08:37
Jeg kan bare godt lide patter.
Gravatar #25 - CecilieH
27. jan. 2012 08:45
kasperd (11) skrev:
CecilieH (6) skrev:

Er alle domænerne på samme webserver?
Bruger webserveren virtual hosts?
Er der sat virtual hosts op for alle tre domæner?
Er de tre domæner på samme virtual hosts, eller på hver deres?

Hvis alle tre domæner er på samme server, og den bruger virtual hosts, så tror jeg det nemmeste er at lade BBBB.AAAA.dk og www.BBBB.dk være en virtual host og lade www.AAAA.dk være en anden virtual host.

Jeg vil gerne komme med flere forslag, men så skal jeg altså vide lidt mere om din opsætning.

Har meget lidt viden om hvad du snakker om :)
Men altså ved da, at www.AAAA.dk ligger på et webhotel der kører linux. Jeg ved ikke om den bruger virtual hosts. Er der en måde jeg kan finde ud af det på? Kundeservice på webhotellet, sagde at det nemmeste ville være at bruge mod_rewrite, men selvom jeg har læst om det, så kan jeg ikke helt forstå hvordan jeg skal gøre det.
Gravatar #27 - Qw_freak
27. jan. 2012 08:58
CecilieH (25) skrev:
men selvom jeg har læst om det, så kan jeg ikke helt forstå hvordan jeg skal gøre det.

http://www.workingwith.me.uk/articles/scripting/mo...

Gravatar #28 - CecilieH
27. jan. 2012 09:04
Qw_freak (27) skrev:
http://www.workingwith.me.uk/articles/scripting/mod_rewrite

Den har jeg læst, men det er ikke samme problem jeg har.
Problemet er, at "reglen" skal detektere om brugeren går ind på www.AAAA.dk (hvor han så skal sendes til www.AAAA.dk) eller om brugeren taster www.BBBB.dk (hvor han så skal sendes til BBBB.AAAA.dk)

Guiden du linker til, kan jeg givetvis bruge til at få URL'en til at vise www.BBBB.dk, selvom man sådan set befinder sig på BBBB.AAAA.dk
Gravatar #29 - Qw_freak
27. jan. 2012 09:08
Måske den her skal ligge på BBBB.dk?
http://php.about.com/od/learnphp/ht/phpredirection...
Gravatar #30 - kasperd
27. jan. 2012 09:13
CecilieH (25) skrev:
Men altså ved da, at www.AAAA.dk ligger på et webhotel der kører linux.
Jeg har et gæt på hvad domænet er.

CecilieH (25) skrev:
Jeg ved ikke om den bruger virtual hosts. Er der en måde jeg kan finde ud af det på?
Ja, der er flere måder.

Det nemmeste for dig er nok at undersøge det vha. dine egne domæner (og det er nok også det mest relevante for dig).

Hvilke af de tre domæner har du allerede kørende med noget indhold på? Hvis jeg har forstået dig rigtigt har du allerede oprettet www.AAAA.dk og BBBB.AAAA.dk, og du har noget forskelligt indhold på de to sider.

Og www.BBBB.dk er et nyt domæne. Er DNS og webserver allerede sat op for det domæne? Eller sagt på en anden måde, er du i stand til at lægge en side op på webserveren, og få den vist, når man går ind på www.BBBB.dk?

Hvis DNS og webhosting er sat op for alle tre domæner, og de giver noget forskelligt indhold, så kan du prøve at undersøge om de alle tre er på samme IP adresse. Man kan f.eks. bruge http://uptime.netcraft.com/ til at få oplysninger om hvilken IP adresse et website er hostet på.

Hvis de tre domæner er på samme IP adresse, og de tre domæner har forskelligt indhold, så er med 99% sikkerhed virtual hosting.

CecilieH (25) skrev:
Kundeservice på webhotellet, sagde at det nemmeste ville være at bruge mod_rewrite, men selvom jeg har læst om det, så kan jeg ikke helt forstå hvordan jeg skal gøre det.
Det kan du sikkert også. Men er vi nu helt sikker på at webhotellet har sat det op der skal til for at rewrite kan bruges?

Du kan evt. prøve med en .htaccess fil med følgende indhold:
RewriteEngine on
RewriteRule ^(.*) http://BBBB.AAAA.dk/$1 [L,R]

som du blot lægger op i webroden for domænet www.BBBB.dk. Hvis ikke du har en separat webrod for hvert af de tre domæner, så skal vi finde på noget andet.
Gravatar #31 - Qw_freak
27. jan. 2012 09:19
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke bare kan lave en redirect fra BBBB.dk til BBBB.AAAA.dk??
Gravatar #32 - XorpiZ
27. jan. 2012 09:20
At sætte kasperd til at hjælpe en nybegynder er som at sætte Richard Stallman til at forklare en ældre dame om forskellen på GNU, Linux og BSD.
Gravatar #33 - CecilieH
27. jan. 2012 09:25
kasperd (30) skrev:

Hvilke af de tre domæner har du allerede kørende med noget indhold på? Hvis jeg har forstået dig rigtigt har du allerede oprettet www.AAAA.dk og BBBB.AAAA.dk, og du har noget forskelligt indhold på de to sider.

Der er indhold på begge sider. www.AAAA.dk's site ligger på roden, BBBB.AAAA.dk ligger i en subdomæne-mappe på roden (oprettet via webhotellets kontrolpanel)

kasperd (30) skrev:

Og www.BBBB.dk er et nyt domæne. Er DNS og webserver allerede sat op for det domæne? Eller sagt på en anden måde, er du i stand til at lægge en side op på webserveren, og få den vist, når man går ind på www.BBBB.dk?

Når du tilgår www.BBBB.dk ryger du direkte ind på www.AAAA.dk, den redirect'er altså bare trafikken derind.
Jeg kan ikke sætte en seperat side op til www.BBBB.dk

kasperd (30) skrev:
Hvis de tre domæner er på samme IP adresse, og de tre domæner har forskelligt indhold, så er med 99% sikkerhed virtual hosting.

De kører på samme IP, så det er altså Virtual Hosting.

kasperd (30) skrev:
Det kan du sikkert også. Men er vi nu helt sikker på at webhotellet har sat det op der skal til for at rewrite kan bruges?

Det er det de selv påstår, så det må jeg gå ud fra vel?

Qw_freak (31) skrev:
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke bare kan lave en redirect fra BBBB.dk til BBBB.AAAA.dk??

Det er også det jeg prøver på...?
Gravatar #34 - kasperd
27. jan. 2012 09:41
CecilieH (33) skrev:
Når du tilgår www.BBBB.dk ryger du direkte ind på www.AAAA.dk, den redirect'er altså bare trafikken derind.
Er det en redirection, som de har sat op for dig? Er det noget du selv kan ændre via deres kontrolpanel?

CecilieH (33) skrev:
kasperd (30) skrev:

Det er det de selv påstår, så det må jeg gå ud fra vel?
Enten har de ikke forstået spørgsmålet, eller også har du ikke forstået svaret.

De har foreslået, at du skal bruge mod_rewrite, men har de fortalt dig hvor du skal lægge de mod_rewrite regler? Hvis de ikke har fortalt dig det, så synes jeg du skal spørge dem, hvor de skal ligge henne.

Udfra det du har forklaret må der være tre forskellige virtual hosts.

www.AAAA.dk og BBBB.AAAA.dk har hver deres webrod i to forskellige biblioteker, som du begge tilgår via et enkelt login på deres system.

Men de mod_rewrite regler du har brug for skal ligge i webroden for www.BBBB.dk, og hvis den webrod ikke ligger som et tredje bibliotek under det samme login, så bliver du nødt til at spørge dem hvor den webrod er henne.

Hvis www.BBBB.dk laver en redirection til www.AAAA.dk, så kan du ikke med rewrite regler under www.AAAA.dk skelne mellem brugere der er kommet direkte ind på www.AAAA.dk og dem der er kommet via www.BBBB.dk.

Så hvis de har foreslået at du skal bruge mod_rewrite under www.AAAA.dk, så har de ikke forstået hvad problemet er.
Gravatar #35 - CecilieH
27. jan. 2012 09:54
kasperd (34) skrev:
Er det en redirection, som de har sat op for dig? Er det noget du selv kan ændre via deres kontrolpanel?

Nej, det er noget de har gjort, og kan ikke ændre det, hvilket ifølge dem, er fordi det fucker deres cgi-installationer op..

kasperd (34) skrev:
De har foreslået, at du skal bruge mod_rewrite, men har de fortalt dig hvor du skal lægge de mod_rewrite regler? Hvis de ikke har fortalt dig det, så synes jeg du skal spørge dem, hvor de skal ligge henne.

De skal lægges i htaccess-filen, i roden af serveren.
Sådan som jeg har forstået det, så er det i den .htaccess fil der ligger, inden min public_html-mappe på serveren, som jo ellers fungerer som roden.
Det svar jeg fik er: "Det er muligt ved hjælp af .htaccess (KUN LINUX WEBHOTELLER) at have flere domæner på samme webhotel med forskelligt indhold, dette gøres ved hjælp af mod_rewrite, dokumentation på mod_rewrite kan findes her http://httpd.apache.org/docs/mod/mod_rewrite.html....

Det er muligt ved hjælp af .htaccess (KUN LINUX WEBHOTELLER) at have flere domæner på samme webhotel med forskelligt indhold, dette gøres ved hjælp af mod_rewrite, dokumentation på mod_rewrite kan findes her http://httpd.apache.org/docs/1.3/mod/mod_rewrite.h...

kasperd (34) skrev:
www.AAAA.dk og BBBB.AAAA.dk har hver deres webrod i to forskellige biblioteker, som du begge tilgår via et enkelt login på deres system.

Når jeg logger ind på min ftp, for at skære det ud i pap, så skal jeg først klikke på public_html, derefter kommer jeg ind til roden af www.AAAA.dk, hvor jeg kan se index-filer etc. etc., for at komme ind på BBBB.AAAA.dk, klikker jeg på BBBB.dk-mappen, hvor index-filer etc. for BBBB.AAAA.dk ligger.

Gravatar #36 - Qw_freak
27. jan. 2012 09:57
Kan du ikke ikke bare ligge denne i index.php på BBBB.dk?

<?php

header( 'Location: http://www.BBBB.AAAA.dk' ) ;

?>
Gravatar #37 - CecilieH
27. jan. 2012 10:03
Nej, for jeg har jo ikke en decideret rod til BBBB.dk, kun til AAAA.dk, ligesom jeg også har skrevet før :)
Ellers kunne jeg jo også bare have brugt en 301/302.
Gravatar #38 - fidomuh
27. jan. 2012 10:12
......

Ellers kunne jeg jo også bare have brugt en 301/302.

Hvem andre end mig tror ikke paa at det her er en pige?

Tits or GTFO.

Derudover, hvilken webhost har du?
Umiddelbart er det nemmeste bare at oprette:

bbbb.aaaa.dk med det indhold du oensker ogsaa redirecte bbbb.dk til bbbb.aaaa.dk.

Hvis du saa gerne vil have at der skal staa bbbb.dk i adressefeltet, saa bruger du mod_rewrite.

Har du en rod til bbbb.aaaa.dk? (Det maa du have hvis du har data der..)
HVis ja, saa laver du da bare en CNAME paa bbbb.dk -> bbbb.aaaa.dk??
Gravatar #39 - CecilieH
27. jan. 2012 10:21
fidomuh (38) skrev:
......

Hvem andre end mig tror ikke paa at det her er en pige?

Tits or GTFO.

Derudover, hvilken webhost har du?
Umiddelbart er det nemmeste bare at oprette:

bbbb.aaaa.dk med det indhold du oensker ogsaa redirecte bbbb.dk til bbbb.aaaa.dk.

Hvis du saa gerne vil have at der skal staa bbbb.dk i adressefeltet, saa bruger du mod_rewrite.

Har du en rod til bbbb.aaaa.dk? (Det maa du have hvis du har data der..)
HVis ja, saa laver du da bare en CNAME paa bbbb.dk -> bbbb.aaaa.dk??

Læs indlægget lige over dig.. :)

BBBB.dk er alene et domæne, uden et seperat webhotel tilknyttet, men i stedet peger det på AAAA.dk. Hvordan, ved jeg ikke, ellers var det jo noget jeg bare kunne ændre der.

Det er ML Hosting

(Kan godt være jeg misforstår totalt, men tror jeg nu ikke..)
Gravatar #40 - kasperd
27. jan. 2012 10:25
CecilieH (35) skrev:
Nej, det er noget de har gjort, og kan ikke ændre det, hvilket ifølge dem, er fordi det fucker deres cgi-installationer op..
Jeg tolker det sådan at, www.BBBB.dk ikke ligger på din egen virtual host, men derimod ligger på deres virtual host (som er delt mellem flere kunder), og den pågældende virtual host kører et CGI script, som ikke har support for det du har brug for.

Løsningen burde derfor være at få dem til at flytte www.BBBB.dk over på din virtual host i stedet for deres virtual host.

Du har to virtual hosts, og du vil helst have www.BBBB.dk til at ligge på samme virtual host som BBBB.AAAA.dk, men hvis www.BBBB.dk kom på samme virtual host som www.AAAA.dk ville du med mod_rewrite (eller evt. php) kunne opnå det du ønsker.

Jeg tror ikke der er noget du selv kan gøre for at få det til at virke. Du bliver nødt til at få hostingudbyderen til at ændre noget ved opsætningen af www.BBBB.dk. Måske er denne udbyder ikke i stand til at løse opgaven med et enkelt webhotel, og du kan i så fald være nødt til at skulle have to webhoteller.

Hvis det er for stort et problem for dig, må du overveje om du hellere vil bruge en anden udbyder. Du kan evt. flytte BBBB.dk til den billigste udbyder du kan finde som er i stand til at lave en redirection til BBBB.AAAA.dk. Og så beholde AAAA.dk hvor det ligger nu.
Gravatar #41 - fidomuh
27. jan. 2012 10:34

BBBB.dk er alene et domæne, uden et seperat webhotel tilknyttet, men i stedet peger det på AAAA.dk. Hvordan, ved jeg ikke, ellers var det jo noget jeg bare kunne ændre der.

Det er DNS.
Du har enten en CNAME record der peger den til aaaa.dk, eller en A-record der peger paa ip'en til aaaa.dk.
Hvis du nu opretter bbbb.aaaa.dk, saa kan du bruge CNAME til at forwarde til det.

Det er ML Hosting

Jeg har lidt svaert ved at forstaa hvad problemet reelt er.

Forward bbbb.dk til bbbb.aaaa.dk og bruge MOD_REWRITE til at lave URL'en om.
Du kan evt. bruge virtual hosts til at pege bbbb.dk -> bbbb.aaaa.dk, men CNAME ville nok give mere mening.
Gravatar #42 - CecilieH
27. jan. 2012 10:40
fidomuh (41) skrev:

Det er DNS.
Du har enten en CNAME record der peger den til aaaa.dk, eller en A-record der peger paa ip'en til aaaa.dk.
Hvis du nu opretter bbbb.aaaa.dk, saa kan du bruge CNAME til at forwarde til det.

Det er ML Hosting

Jeg har lidt svaert ved at forstaa hvad problemet reelt er.

Forward bbbb.dk til bbbb.aaaa.dk og bruge MOD_REWRITE til at lave URL'en om.
Du kan evt. bruge virtual hosts til at pege bbbb.dk -> bbbb.aaaa.dk, men CNAME ville nok give mere mening.

Jeg har svært ved at forstå hvordan jeg skal gøre det så. Hvor finder jeg CNAME Record? Er det i .htaccess ?
Jeg ved ikke hvor jeg skal lave den redirect henne, når jeg ikke har adgang til BBBB.dk's rod, da den vel ikke har nogen?
Gravatar #43 - madeinrussia
27. jan. 2012 10:52
omg tag dog fat i en af dem der prøver at hjælpe over PM og giv ham adgang til dine sider.. det vil spare både ham og dig tid.

husk at betale ham med ram klodser. det er den eneste valuta der er godkendt.
Gravatar #44 - Mnc
27. jan. 2012 10:57
madeinrussia (43) skrev:

Og blowjobs, såfremt det overhovedet er en pige.
Gravatar #45 - DarX
27. jan. 2012 10:58
CecilieH (42) skrev:

Jeg har svært ved at forstå hvordan jeg skal gøre det så. Hvor finder jeg CNAME Record? Er det i .htaccess ?

http://dcp.mlhosting.dk
Gravatar #46 - kasperd
27. jan. 2012 11:05
CecilieH (42) skrev:
CNAME er i DNS. Det har ingenting med http at gøre. Hvordan du sætter DNS op afhænger af udbyderen, men det helt bestemt ikke i .htaccess.

Altså i DNS kan der stå at BBBB.AAAA.dk har IP adressen 192.0.2.42, der kunne også stå at BBBB.AAAA.dk er et andet navn for AAAA.dk og at AAAA.dk har IP adressen 192.0.2.42.

Så længe det blot drejer sig om at få http til at opføre sig som du vil have det er det fuldstændigt ligegyldigt om oversættelsen fra BBBB.AAAA.dk til 192.0.2.42 foregår på den ene måde eller på den anden måde.

Da det lyder som om DNS opsætningen allerede fungerer som du vil have den til, så synes jeg du skal lade være med at bekymre dig om DNS.

Det er først hvis du bliver nødt til at flytte dit domæne til en anden udbyder at du får brug for at ændre DNS opsætningen.

CecilieH (42) skrev:
Jeg ved ikke hvor jeg skal lave den redirect henne, når jeg ikke har adgang til BBBB.dk's rod, da den vel ikke har nogen?
Den har naturligvis en webrod, men det lyder som om det er en som er delt mellem flere kunder og du ikke har adgang til den.

Du bliver nødt til at kontakte udbyderen igen. De er nødt til at flytte domæne til en anden virtual host, hvis ikke det er noget du selv har mulighed for.

Jeg ved ikke hvad man kan gøre gennem deres kontrolpanel, jeg har intet login hos den udbyder.
Gravatar #47 - Vandborg
27. jan. 2012 15:53
Mnc (44) skrev:
madeinrussia (43) skrev:

Hvorfor kun hvis det er en pige?
Gravatar #48 - Mnc
27. jan. 2012 15:55
Vandborg (47) skrev:
Mnc (44) skrev:
madeinrussia (43) skrev:

Du gir den selvfølgelig bare gas, det var ikke for at være fordømmende.
Det er bare ikke lige mig, du ved.
Gravatar #49 - Vandborg
27. jan. 2012 15:58
Mnc (48) skrev:
Vandborg (47) skrev:
Mnc (44) skrev:
madeinrussia (43) skrev:

HOMOHADER!!!11one :P
Gravatar #50 - Mnc
27. jan. 2012 15:59
Vandborg (49) skrev:
Mnc (48) skrev:
Vandborg (47) skrev:
Mnc (44) skrev:
madeinrussia (43) skrev:

HOMOHADER!!!11one :P
Fakkertalt er jeg meget taknemmelig for bøsser. Færre om pigebørnene er kun en god ting. ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login