mboost-dp1

Hjælp en pige i nød!

Gå til bund
Gravatar #51 - Mamad (moveax1ret)
27. jan. 2012 16:04
jeg hader bøsser, jeg hader bøsser af hele mit hjerte!

Fuck dem, de er nogle egoistiske svin der ødelægger det for sådan nogen som mig.
Gravatar #52 - Bachy
27. jan. 2012 16:05
Mamad (moveax1ret) (51) skrev:
Fuck dem, de er nogle egoistiske svin der ødelægger det for sådan nogen som mig.

Nu er jeg sgu nødt til at spørge (Ellers gør Mnc det blot).

Hvad er sådan en som dig så for en ..?
Gravatar #53 - kasperd
27. jan. 2012 16:06
Mamad (moveax1ret) (51) skrev:
Fuck dem
Den lader vi lige stå lidt.
Gravatar #54 - Mamad (moveax1ret)
27. jan. 2012 16:09
Bachy (52) skrev:
Hvad er sådan en som dig så for en ..?

Well, jeg tilhører en minoritet........en minoritet der synes regnbuer er rigtigt pæne, men tilfældigtvis ikke er til analsex med mænd.

Jeg kunne f.eks. rigtigt godt tænke mig en tshirt med en regnbue på, men hvad sker der hvis jeg tager sådan en på?

Så skal jeg til at forklare gud og hver mand at jeg ikke er homoseksuel.

og altså....come on....... det er et spektrum af lys, det er et natur fænomen, og det er bare super flot.

Men hvad gør bøsserne? De stjæler det, gør det til deres logo, og så kan alle vi andre få lov til at gå i kedeligt tøj.

Det er bare egoistisk og dårlig stil!.

Skulle bøsser ikke forestille at være super kreative? Kunne de så ikke designe noget originalt?

tsk tsk tsk..........
Gravatar #55 - XorpiZ
27. jan. 2012 16:17
Mamad (moveax1ret) (54) skrev:
Skulle bøsser ikke forestille at være super kreative? Kunne de så ikke designe noget originalt?

Tjah, de brugte vel det ultimative bøssesymbol - Apples logo i de glade 80'ere. :D
Gravatar #56 - Mamad (moveax1ret)
27. jan. 2012 16:28
Jeg har f.eks. en rigtig fin badge med en regnbue på jeg ynder at gå med- men homoerne kastede konstant deres savlende blikke over mig og fantaserede om at putte min tissemand i munden.

Det fik jeg nok af, og jeg blev træt af at forklare at jeg blot var glad for regnbuer......

Så nu har jeg købt en trøje der forklarer situationen jeg kan gå med sammen med mit badge!

http://peecee.dk/uploads/012012/straight_big_thumb...
Gravatar #57 - Colapusheren
27. jan. 2012 16:30
Det er et flot badge.
Gravatar #58 - Mamad (moveax1ret)
27. jan. 2012 16:32
Colapusheren (57) skrev:
Det er et flot badge.

Tak :) Det synes jeg også, den er antik- ca. 25 år gammel.

Jeg har også en anden en med teksten "You cant sink a rainbow" også antik, vil du se den?
Gravatar #59 - Vandborg
27. jan. 2012 16:35
Mamad (moveax1ret) (58) skrev:
Colapusheren (57) skrev:
Det er et flot badge.

Tak :) Det synes jeg også, den er antik- ca. 25 år gammel.

Jeg har også en anden en med teksten "You cant sink a rainbow" også antik, vil du se den?

This is starting to sound gay!
Gravatar #60 - Colapusheren
27. jan. 2012 16:35
Ja tak. Smid et link. Så kigger jeg efter arbejde.
Gravatar #61 - Mamad (moveax1ret)
27. jan. 2012 16:40
http://peecee.dk/uploads/012012/IMG_20120116_07263...

Den tænker jeg vil passe godt sammen med denne trøje jeg har bestilt:

http://www.wiccansupplier.com/images/unicorn_castl...
Gravatar #62 - Dreadnought
27. jan. 2012 16:44
Cecilie, jeg tager hatten af for dig. Du holder sgu hovedet koldt, og kæmper for sagen. :)
Gravatar #63 - Brugernavn
27. jan. 2012 20:42
Mamad (moveax1ret) (61) skrev:
Den tænker jeg vil passe godt sammen med denne trøje jeg har bestilt:

Jeg er ikke sikker på at den T-Shirt forklarer samme situation, som den anden :-P
Gravatar #64 - LinguaIgnota
27. jan. 2012 20:51
Dreadnought (62) skrev:
Cecilie, jeg tager hatten af for dig. Du holder sgu hovedet koldt, og kæmper for sagen. :)

Der er heller ikke andet at gøre. På et eller andet tidspunkt holder vi op med at synes, at det er sjovt at være idioter her i tråden - og så finder vi en anden tråd at være idioter i. Og sandsynligheden for, at vi er idioter i Cecilies næste tråd er ikke ligeså stor.
Gravatar #65 - Brugernavn
27. jan. 2012 20:59
LinguaIgnota (64) skrev:
Og sandsynligheden for, at vi er idioter i Cecilies næste tråd er ikke ligeså stor.

Challenge acceptet, sir.
Gravatar #66 - Alrekr
28. jan. 2012 01:45
Mamad (moveax1ret) (54) skrev:
Men hvad gør bøsserne? De stjæler det, gør det til deres logo, og så kan alle vi andre få lov til at gå i kedeligt tøj.

Ikke sokkerne. De må godt være spændende; dem har Mads Christensen givet tilbage til os.

Mamad (moveax1ret) (56) skrev:
Det fik jeg nok af, og jeg blev træt af at forklare at jeg blot var glad for regnbuer......

Hvor glad?

Gravatar #67 - Zeales
28. jan. 2012 06:25
Jeg vil nu fandme gerne vide hvem der anbefalede newz forummet til en IT analfabet/uvidende til et sådanne spørgsmål. Det var dog nok det dummeste jeg nogensinde har oplevet.
Gravatar #68 - LinguaIgnota
28. jan. 2012 07:51
Du kan ikke have oplevet ret meget, så.
Gravatar #69 - Elskov
28. jan. 2012 09:25
Zeales (67) skrev:
Jeg vil nu fandme gerne vide hvem der anbefalede newz forummet til en IT analfabet/uvidende til et sådanne spørgsmål. Det var dog nok det dummeste jeg nogensinde har oplevet.

lol, så oplevede du ikke min tråd om at samle en computer :P Jeg er endnu mere IT-analfabet end Cecilie :P
Gravatar #70 - CecilieH
28. jan. 2012 09:38
Hvad fanden er der blevet af god gammeldags hjælp til en person, m/k, der fumler med et problem.
Det var undertegnede der anbefalede min ven, at oprette en tråd herinde, da jeg troede at newz.dk stadig havde nogle hjælpende typer herinde, selvom diverse gurkere, småbørn og andre idioter langsomt har forgiftet og overtaget et af Danmarks engang bedste fora, hvor der altid var plads til seriøs hjælp, men også seriøs sjov uden det gik udover dem der havde brug for hjælp. Det her er jo total mudderkastning og jeg forstår simpelthen ikke at kasperd stadig gider at spilde sin tid herinde. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg selv skred for nogle måneder siden og vil opfordre alle andre kloge mennesker til at gøre det samme, Inkl. dig Lingu..

For at opsummere, så er jeg virkelig stødt og på sin vis også såret over, at forummet herinde er forfaldet til en gang småkravl der ikke har andet i livet end at ødelægge det for folk der oprigtigt har brug for hjælp.

Mvh. Daniel - MiniatureZeus

Ps. FYI: Dette er det eneste indlæg jeg selv har skrevet. Resten er skrevet af "CecilieH", jeg har dog bistået med den smule viden jeg har, men har først læst tråden nu og er som sagt skuffet.
PPS. Giver ret i, at navnet på tråden ikke er optimalt.
Gravatar #71 - Brugernavn
28. jan. 2012 09:48
CecilieH (70) skrev:
Mvh. Daniel - MiniatureZeus

Jeg er enig med dig Og spørgsmålet er ikke dumt eller irrelevant. Jeg ville ønske, jeg kunne svare på det, men jeg kender ikke meget til .htaccess filer og i det hele taget at køre sites på andet end Windows servere.

Men når det så er sagt, så går folk helt amok, når der kommer en ny pige til, her på forummet, så jeg er ikke overrasket. Se evt. denne pinlige omgang. Nørder, uden liv, u know.

Har du et godt bud på et alternativt forum, så post venligst løs, eller send mig en PM. Jeg savner at se dig herinde.
Gravatar #72 - Mamad (moveax1ret)
28. jan. 2012 09:49
Jeg har lige gået de ca. 10 første topics i support forummet:

Søge i +4000 PHP filer
Offentlige sms/mail tjenester
Fil forsvinder fra skrivebordet - virus?
Scheduling i Netgear router
Langt kabel til fordelerboks
Random BSOD
Xbox-Overplay
Jaybird JF3 Headphones - Windows Phone?
zip comments
Hjælp en Ubuntu-noob med apache og vsftp

Der er stort set INTET flaming, det er kun pga. overskriften tråden har taget denne retning.
Gravatar #73 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. jan. 2012 10:19
Hvorfor har jeg ikke fået med at MZ er gået ud af Newz-døren?
Gravatar #74 - XorpiZ
28. jan. 2012 10:20
Du har vel ikke savnet ham.

Så vidt jeg husker, så var det heller ikke fordi han bidrog med en masse fornuftige og seriøse indlæg anyways.
Gravatar #75 - Alrekr
28. jan. 2012 10:23
CecilieH (70) skrev:
Jeg er i hvert fald glad for, at jeg selv skred for nogle måneder siden

Så det var der du forsvandt. Jeg har savnet hvad du har skrevet.. Men du er aldrig skredet før din konto er slettet ;)
Gravatar #76 - Brugernavn
28. jan. 2012 10:37
XorpiZ (74) skrev:
Du har vel ikke savnet ham.

Så vidt jeg husker, så var det heller ikke fordi han bidrog med en masse fornuftige og seriøse indlæg anyways.

Gør jeg det, da?
Gravatar #77 - XorpiZ
28. jan. 2012 10:53
Det ved jeg ikke, gør du?
Gravatar #78 - Brugernavn
28. jan. 2012 11:12
XorpiZ (77) skrev:
Det ved jeg ikke, gør du?

Jeg vil tro at omkring 80% af det, jeg skriver er hyggesnak.
Gravatar #79 - XorpiZ
28. jan. 2012 11:27
20% fornuftig snak er nok meget normalt herinde.
Gravatar #80 - Jakob Jakobsen
28. jan. 2012 11:58
Mamad (moveax1ret) (72) skrev:
Der er stort set INTET flaming, det er kun pga. overskriften tråden har taget denne retning.

Nej, grunden er nok nærmere at tråden er oprettet af en ny bruger og at personen er kvinde, har nok ikke hjulpet.

Jeg synes det er fint at flame osv. i en WOW-salgstråd, når der kommer spam fra et "firma", eller når der er en der vil have hjælp, men absolut ikke vil gøre det mindste for at blive forstået, eller give os lyst til at hjælpe.

Men at ødelægge en tråd som denne, hvor personen faktisk har prøvet at løse problemet selv, samt skriver på en pæn og forståelig måde, synes jeg er latterligt.
Gravatar #81 - kasperd
28. jan. 2012 13:02
CecilieH (33) skrev:
Når du tilgår www.BBBB.dk ryger du direkte ind på www.AAAA.dk, den redirect'er altså bare trafikken derind.
Det viste sig så at denne oplysning var forkert.

Der var ingen redirect fra www.BBBB.dk til www.AAAA.dk. Derimod var AAAA.dk, www.AAAA.dk, BBBB.dk og www.BBBB.dk fire forskellige navne for same virtual host.

Og alle underdomæner under både AAAA.dk og BBBB.dk som man ikke eksplicit havde oprettet som underdomæner ville også være navne for denne virtual host.

Indtil videre er problemet blevet løst ved at oprette www.AAAA.dk og www.BBBB.dk som to underdomæner og på hoveddomænet ligger der nu en index.php fil som bruger $_SERVER["HTTP_HOST"] til at finde ud af om der skal laves en redirect til enten www.AAAA.dk eller www.BBBB.dk.

Og lad os så komme tilbage til spørgsmålet om hvorvidt det kan gøres med mod_rewrite i stedet for redirections i en index.php fil.

Jeg tror passende brug af RewriteCond til at inspicere host headeren og RewriteRule uden brug af R flaget kunne bruges til at lave en løsning som ikke kræver redirection. Men det går lige et enkelt skridt videre end hvad jeg selv har prøvet at lave med mod_rewrite.
Gravatar #82 - CecilieH
28. jan. 2012 14:15
Jeg takker utrolig meget for din hjælp Kasper :)

Det hele fungere fuldkommen som det skal nu, og Daniel har oprettet en ekstra henvisning til mit eget domæne og en mappe på hans server, så min egen side er selvstændig nu.

Mvh. CecilieH
Gravatar #83 - Alrekr
29. jan. 2012 13:50
Bare for at få det opklaret: Virker alt som det skal nu? Løsningen lyder ikke som det supportforumet foreslog, men det lyder som om I har fået løst problemet..
Gravatar #84 - kasperd
29. jan. 2012 15:53
Alrekr (83) skrev:
Virker alt som det skal nu?
Det virkede i går. I mellemtiden ser det ud til at de har lavet om på index.php filen således at den ikke længere ser ud som det jeg havde foreslået, så nu er der bare en redirection loop, med mindre man selv skriver www i starten af domænenavnet.
Gravatar #85 - fidomuh
30. jan. 2012 08:35

Daniel - MiniatureZeus skrev:
For at opsummere, så er jeg virkelig stødt og på sin vis også såret over, at forummet herinde er forfaldet til en gang småkravl der ikke har andet i livet end at ødelægge det for folk der oprigtigt har brug for hjælp.

Lolsovs.
Er det virkeligt det du er stoedt over?

Jeg er egentligt ikke stoedt over hvordan du i sin tid brugte dine mod-rettigheder til at tilsvine folk og generelt bare oedelaegge hvad newz.dk var, men nu maa jeg da sige at jeg er glad over at du har forladt sitet.

OK, jeg indroemmer gerne, jeg var ogsaa glad inden du skrev denne gange bavl :D
Gravatar #86 - fidomuh
30. jan. 2012 08:38

Og lad os så komme tilbage til spørgsmålet om hvorvidt det kan gøres med mod_rewrite i stedet for redirections i en index.php fil.

Det kan du godt, men jeg forstaar stadig ikke hvorfor du vil goere det.

Jeg tror passende brug af RewriteCond til at inspicere host headeren og RewriteRule uden brug af R flaget kunne bruges til at lave en løsning som ikke kræver redirection. Men det går lige et enkelt skridt videre end hvad jeg selv har prøvet at lave med mod_rewrite.

Hvorfor bruger du ikke bare DNS og virtuel hosting til at loese dette?
Umiddelbart har du bare lavet endnu et skridt for browseren, istedetfor bare at bruge DNS til at dirigere korrekt?

THIS MAKES NO SENSE! :D

P.S
Hvis nu du er saa fintfoelende og biiver fornaermet som en hvis unavngiven Zeus'istisk person herinde, saa vil jeg gerne paapege at jeg kun skriver saa direkte, fordi jeg ved, at du ved, at jeg tror, at du ved mere om DNS/PHP/web hosting generelt end du udviser her og derfor boer lave en korrekt loesning.

In other words:
Do it right, you slacker.
Gravatar #87 - kasperd
30. jan. 2012 08:49
fidomuh (86) skrev:
Hvorfor bruger du ikke bare DNS og virtuel hosting til at loese dette?
DNS er allerede sat op til at resolve alle hostnavnene til samme IP. Hvad vil du lave om?

Hvordan har du tænkt dig at løse problemet med virtual hosting når udbyderen kun understøtter opsætning af virtual hosting for underdomænerne? De to hoveddomæner vil altid ligge under samme default virtual host.
Gravatar #88 - pinata
30. jan. 2012 09:27
CecilieH (70) skrev:
på sin vis også såret over, at forummet herinde er forfaldet til en gang småkravl der ikke har andet i livet end at ødelægge det for folk der oprigtigt har brug for hjælp.

Lol, såret....
Gravatar #89 - fidomuh
30. jan. 2012 09:32

DNS er allerede sat op til at resolve alle hostnavnene til samme IP. Hvad vil du lave om?

Well, saa vil jeg bruge en webhost der ikke er crap. :)

Hvordan har du tænkt dig at løse problemet med virtual hosting når udbyderen kun understøtter opsætning af virtual hosting for underdomænerne?

Find en ordentlig webhost saa.

De to hoveddomæner vil altid ligge under samme default virtual host.

Det giver bare ingen mening at en webhost skulle goere det saadan, medmindre der er tale om en slags ekstra betalings-skema for den her slags.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login