mboost-dp1
Om igen.. Hjælp til Køb af bærbar (Please ><)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Yoo...
Jeg havde godt nok en tråd åben om det her for lidt siden, meen den indgik dog kun om 2 bærbare jeg linkede til som jeg altså har valgt ikke at købe. Dog anbefalede nogle Macbook, men kan se du kan få meget bedre spec til samme pris. Macbook @ Overpriced.
Anyway. Jeg skal på handelsskolen efter den her ferie, så skal bruge bærbar til skolen til alle de opgaver jeg nu skal lave. Jeg er nu faldet over denne;
http://dk.zepto.com/Shop/Notebook.aspx?notebookid=...
(Her er samme model, bare I sort og andet navn [weird])
Når man ser traileren til den Sorte "handler" den om Gaming. Men hvor den dog hos den hvide om design og dens lækre features... :S. Selvom deres spec er fuldstændig ens.
Forresten så skriver jeg om "Power" modellen, ikke "Value".
Anyway.. Hvad sir I? :). Er det ikke et godt køb til skolen?
Lækker processor, 4gb Ram, og lækkert grafikkort. Jeg er da ikke gået helt galt i byen er jeg?
Og så er prisen jo også fornuftig. Den er endda billigere end den bedste computer som Skolen tilbyder;
http://studieshoppen.webmercs.com/PartDetail.aspx?...
Som faktisk er ret renge.
Den jeg nu linkede til fra Zepto, er det et godt køb? Eller er det sån en der tar "7 lange og 7 brede" når man har op til flere programmer kørende?
Og så ang. OS. Hvilket er bedst til det jeg skal bruge den til? Altså skolen, opgaver osv. :)
- På forhånd tak.
Jeg havde godt nok en tråd åben om det her for lidt siden, meen den indgik dog kun om 2 bærbare jeg linkede til som jeg altså har valgt ikke at købe. Dog anbefalede nogle Macbook, men kan se du kan få meget bedre spec til samme pris. Macbook @ Overpriced.
Anyway. Jeg skal på handelsskolen efter den her ferie, så skal bruge bærbar til skolen til alle de opgaver jeg nu skal lave. Jeg er nu faldet over denne;
(Her er samme model, bare I sort og andet navn [weird])
Når man ser traileren til den Sorte "handler" den om Gaming. Men hvor den dog hos den hvide om design og dens lækre features... :S. Selvom deres spec er fuldstændig ens.
Forresten så skriver jeg om "Power" modellen, ikke "Value".
Anyway.. Hvad sir I? :). Er det ikke et godt køb til skolen?
Lækker processor, 4gb Ram, og lækkert grafikkort. Jeg er da ikke gået helt galt i byen er jeg?
Og så er prisen jo også fornuftig. Den er endda billigere end den bedste computer som Skolen tilbyder;
http://studieshoppen.webmercs.com/PartDetail.aspx?...
Som faktisk er ret renge.
Den jeg nu linkede til fra Zepto, er det et godt køb? Eller er det sån en der tar "7 lange og 7 brede" når man har op til flere programmer kørende?
Og så ang. OS. Hvilket er bedst til det jeg skal bruge den til? Altså skolen, opgaver osv. :)
- På forhånd tak.
Så stopper du makker!
Du får hjælp i en tråd, vælger at ser bort fra hvad vi siger. Fair nok.
Så kommer du (gudhjælpemig) tilbage, fordi vores råd ikke var hvad du ville høre - og tror at vi ændrer mening?
Sidst men ikke mindst, kommer du nu tilbage og vil ha' at vi vælger imellem 2 identiske maskiner, med forskellige farver - og vil have at vi giver vores indtryk af den bedste maskine.
Er du på stoffer?
Jeg gider ikke at gi' dig et råd om at køre Windows XP, for du kommer jo højest sandsynligt tilbage og starter en ny tråd om 2 dage, fordi "det der Windows Vista er bare meget pænere".
Så, mit bedste råd... gør hvad du har lyst til, du lytter jo alligevel ikke til hvad vi siger.
Ha' en god weekend
/Corholio out! *grrrrrrr*
Så stopper du makker!
Du får hjælp i en tråd, vælger at ser bort fra hvad vi siger. Fair nok.
Så kommer du (gudhjælpemig) tilbage, fordi vores råd ikke var hvad du ville høre - og tror at vi ændrer mening?
Sidst men ikke mindst, kommer du nu tilbage og vil ha' at vi vælger imellem 2 identiske maskiner, med forskellige farver - og vil have at vi giver vores indtryk af den bedste maskine.
Er du på stoffer?
Jeg gider ikke at gi' dig et råd om at køre Windows XP, for du kommer jo højest sandsynligt tilbage og starter en ny tråd om 2 dage, fordi "det der Windows Vista er bare meget pænere".
Så, mit bedste råd... gør hvad du har lyst til, du lytter jo alligevel ikke til hvad vi siger.
Ha' en god weekend
/Corholio out! *grrrrrrr*
Alrighty ..
Jeg har ikke set bort fra andres hjælp i den første tråd, jeg har bare valgt ikke at følge dem. Jeg har kigget på alt det de skrev og kigget igennem deres anbefalinger af bærbare, men de var bare ikke noget for mig. Jeg takkede også for hjælpen.
Andres mening i den her tråd kan da kun ændres når det gælder en helt anden computer, det siger sig selv.
Jeg har ikke sagt noget om at vælge mellem de 2, jeg linkede bare til begge og nævnte endda de var identiske; igen siger det sig selv du bare giver din mening på den ene.
Er ikke på stoffer.
Og ang. OS er det nemt for en der kender til det at bare skrive hvilket OS der kører bedst til mine krav (Multimedie), da jeg ikke selv ved det. At du så siger jeg nok laver et nyt emne med Vista at det er pænere er bare L00W.
Og jo jeg lytter skam til hvad andre siger, det er netop derfor jeg opretter et emne her for at lytte og få gode råd, for at lære så jeg kender bedre i fremtiden så jeg ikke behøver oprette ligeså mange tråde.
Jeg undskylder hvis et emne for meget, er for meget for dig. Men så bare prøv at ignorere det og kald mig spammer eller hvad du vil i stedet for at disse mig fuldstændig på et forum. Mangel på respekt siger jeg.
--
Og hvis folk der så læser det her bare gider at se bort fra det her, og helst bare hjælpe mig med bærbaren og svare på de spørgsmål jeg nu stillede som en stor hjælp. Tak. :-)
Jeg har ikke set bort fra andres hjælp i den første tråd, jeg har bare valgt ikke at følge dem. Jeg har kigget på alt det de skrev og kigget igennem deres anbefalinger af bærbare, men de var bare ikke noget for mig. Jeg takkede også for hjælpen.
Andres mening i den her tråd kan da kun ændres når det gælder en helt anden computer, det siger sig selv.
Jeg har ikke sagt noget om at vælge mellem de 2, jeg linkede bare til begge og nævnte endda de var identiske; igen siger det sig selv du bare giver din mening på den ene.
Er ikke på stoffer.
Og ang. OS er det nemt for en der kender til det at bare skrive hvilket OS der kører bedst til mine krav (Multimedie), da jeg ikke selv ved det. At du så siger jeg nok laver et nyt emne med Vista at det er pænere er bare L00W.
Og jo jeg lytter skam til hvad andre siger, det er netop derfor jeg opretter et emne her for at lytte og få gode råd, for at lære så jeg kender bedre i fremtiden så jeg ikke behøver oprette ligeså mange tråde.
Jeg undskylder hvis et emne for meget, er for meget for dig. Men så bare prøv at ignorere det og kald mig spammer eller hvad du vil i stedet for at disse mig fuldstændig på et forum. Mangel på respekt siger jeg.
--
Og hvis folk der så læser det her bare gider at se bort fra det her, og helst bare hjælpe mig med bærbaren og svare på de spørgsmål jeg nu stillede som en stor hjælp. Tak. :-)
Zepto er den bærbarproducent, hvis bærbarer oftest er til reparation. Tænk & Test lavede fornylig en undersøgelse, og Zepto går langt oftere i stykker end fx Lenovo, Acer og HP.
7 skrev:#6 Nu skal du holde op ;)
Han har jo bestemt sig, du skal blot vælge om den skal være sort eller hvid.
-.-
Bærbaren jeg linker til er simpelt bare en jeg faldt over der så fornuftig ud. Jeg har ikke kigget på noget som helst fra Lenovo, Acer eller HP. Men hvis det kan anbefales gør jeg da det og ser hvad jeg når frem til.
Og quit så L00W kommentarene :/
9 skrev:Kom lige til at tænke på.. Du skriver ikke nogen steder, du skal bruge den til gaming, men alligevel tager du en gamer bærbar?
Ja det tænkte jeg også først. Men ifølge deres produktblad er den også beregnet til School og Office. Og det giver da mening nok.. Ikke nok er den smask-god til studie, men OGSÅ gaming.
Det er da bare et plus vil jeg da sige.
Har et spørgsmål dog; Hvide bærbare. Bliver de nemt beskidte, evt. permanente pletter/misfarve??
Edit:
Ville det være smartest at opgradere til 7200rpm HD; i stedet for den standarde 5400?
En "gamer"-bærbar vil ofte have kortere batteritid end en tilsvarende "office"-bærbar MEN bedre grafikkort selvfølgelig.
En 5400RPM disk er fin, den udvikler mindre varme og bruger mindre strøm. En 7200RPM-disk er tilgengæld en del hurtigere, både mht. overførsel og søgetid.
Du skal nok hellere smække en masse ram i maskinen end opgradere disken.
Min disk er en 320GB 5400RPM og er hurtig nok til mig. Totalt elendig statistik som ikke kan bruges til noget følger:
En 5400RPM disk er fin, den udvikler mindre varme og bruger mindre strøm. En 7200RPM-disk er tilgengæld en del hurtigere, både mht. overførsel og søgetid.
Du skal nok hellere smække en masse ram i maskinen end opgradere disken.
Min disk er en 320GB 5400RPM og er hurtig nok til mig. Totalt elendig statistik som ikke kan bruges til noget følger:
$ sudo dd if=/dev/zero of=/lort bs=1M count=500
500+0 records in
500+0 records out
524288000 bytes (524 MB) copied, 5,43648 s, 96,4 MB/s
Ikke fordi jeg regner med at du vil lytte, men:
Køb en Thinkpad. Nej, du får ikke en lige så hurtig computer for dine penge, men til gengæld får du en der kan holde studiet igennem. Det er vel også noget værd? Uanset hvad kan du ikke få en computer der både er god til studie og gaming - i hvert fald ikke for dit budget.
Køb en Thinkpad. Nej, du får ikke en lige så hurtig computer for dine penge, men til gengæld får du en der kan holde studiet igennem. Det er vel også noget værd? Uanset hvad kan du ikke få en computer der både er god til studie og gaming - i hvert fald ikke for dit budget.
Skal heller ikk ha' gaming computer :/. Men det er vel muligt at få en der er god til skolen, og samtidig dog lige har kræfterne til wow med minimale settings.
Men tak for tippet, deres nye Thinkpad X300 ser ret lækker ud. Og så hele 10 timers betteritid. Det er en mulighed.
--
Edit;
wauw, så lige prisen. Sku måske hellere gå efter en lidt ældre model :b
Men tak for tippet, deres nye Thinkpad X300 ser ret lækker ud. Og så hele 10 timers betteritid. Det er en mulighed.
--
Edit;
wauw, så lige prisen. Sku måske hellere gå efter en lidt ældre model :b
Fandt nogle interessante modeller i et forum der skrev om det samme;
LG R405
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=49904
Toshiba U300
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=347523
Zepto Znote 6224W
http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=644
Der står godt nok Spil ved den her, men ifølge hvad jeg har læst omkring er den også perfekt til studie.
Og så til sidst; Dell XPS 1330/1530. Er ikke helt sikker på hvad jeg ville vælge. (Har jo en del valg i øjeblikket :/)
XPS 1330
http://www1.euro.dell.com/content/products/product...
XPS 1530
Nogle forslag til dem her? Der evt. ejer en af modellerne der kan give feedback på en af dem?..
LG R405
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=49904
Toshiba U300
Zepto Znote 6224W
http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=644
Der står godt nok Spil ved den her, men ifølge hvad jeg har læst omkring er den også perfekt til studie.
Og så til sidst; Dell XPS 1330/1530. Er ikke helt sikker på hvad jeg ville vælge. (Har jo en del valg i øjeblikket :/)
XPS 1330
XPS 1530
Nogle forslag til dem her? Der evt. ejer en af modellerne der kan give feedback på en af dem?..
Ja den ville jeg også have taget hvis jeg slog terninger om hvorfor en jeg ville have, skynd dig at bestille den!
Ellers så har jeg hørt at de har et godt it support forum på www.arto.dk
Ja den ville jeg også have taget hvis jeg slog terninger om hvorfor en jeg ville have, skynd dig at bestille den!
Ellers så har jeg hørt at de har et godt it support forum på www.arto.dk
Som sagt HÅBER jeg på Mythos. Det er nemlig mine forældre der betaler sååe ved jo ikk hvor meget de vil betale x).
Dog da jeg har gigt har vi ansøgt hos kommunen. Sidste gang fik jeg en meget gammel model af ThinkPad, men håber at de den her gang bare giver mig en sum penge til hjælp af køb til ny computer ^^.
--
Har lige et spørgsmål;
Er der nogen der ved hvor længe CIRKA et 6 + 12 cell batteri holder? Vil nemlig gerne undgå at have et stort batteri der stikker ud bag i, sååe hvis et 9 cell batteri er mere end nok til Studie-brug er det jo fint nok.
Dog da jeg har gigt har vi ansøgt hos kommunen. Sidste gang fik jeg en meget gammel model af ThinkPad, men håber at de den her gang bare giver mig en sum penge til hjælp af køb til ny computer ^^.
--
Har lige et spørgsmål;
Er der nogen der ved hvor længe CIRKA et 6 + 12 cell batteri holder? Vil nemlig gerne undgå at have et stort batteri der stikker ud bag i, sååe hvis et 9 cell batteri er mere end nok til Studie-brug er det jo fint nok.
Jeg burde nok også have inkluderet en smiley i indlægget....
Det er bare din beslutsomhed der efterhånden har sat undertegnede og flere på en hård prøve. ;)
Og så lavede jeg en morsomhed om at du trækker ressourcer ud af kommunen/newz.dk fordi du ikke beslutter dig.
Her er lidt smileys til dig
:) :) :) :) :)
Det er bare din beslutsomhed der efterhånden har sat undertegnede og flere på en hård prøve. ;)
Og så lavede jeg en morsomhed om at du trækker ressourcer ud af kommunen/newz.dk fordi du ikke beslutter dig.
Her er lidt smileys til dig
:) :) :) :) :)
Lyt til #6 og #15, jeg må give dem helt ret.
Zepto har altså ry for at blive satans varme bare man kigger på dem (som i man kan ikke holde sin hånd ved blæsegitteret, uden at det er ubehageligt), deres skærme "blafrer", og levetiden er nok cirka det halve af en Thinkpads ditto (skud i tågen, har ikke videnskabeligt bevis på det).
Hvis du vil have en skolebærbar har du brug for laaang batteritid og ikke et stort grafikkort.
Zepto har altså ry for at blive satans varme bare man kigger på dem (som i man kan ikke holde sin hånd ved blæsegitteret, uden at det er ubehageligt), deres skærme "blafrer", og levetiden er nok cirka det halve af en Thinkpads ditto (skud i tågen, har ikke videnskabeligt bevis på det).
Hvis du vil have en skolebærbar har du brug for laaang batteritid og ikke et stort grafikkort.
Det er jo også et valg der skal vare 3 år, så skal jo vælge det rigtige ^^
Har godt nok læst at Zepto har de fleste reperationer. Dog er den nye selv lavet af Zepto og ikke i Kina, så den skulle være kvali.
Hvis jeg skulle vælge et spec til den nye ville det være dette:
DVD-RW / CD-RW SATA
9Cell Mythos/Anthea white
Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
2 GB (1x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
Intel Turbo Memory2 - (2GB HMC)
WXGA 1280x800 + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
200GB 7200rpm SATA Harddisk
Kunne godt tænke mig at opgradere skærmen dog til:
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
Opløsningen på den lille er lige lille nok. Dog er grafikkortet stort og sikkert også batteri-sulten. Måske ligger den nye her lidt mer i gamer enden og batteri-tiden er nok ikke særlig lang med grafikkortet der er puttet i. En Znote 6324W ell. 6224W er nok svaret.
Evt. den her ser lækker ud:
14,1" WXGA+ 1440x900 - 6324W
DK tastatur layout, Hvid
6 Cell batteri til 6X24 / 6X25
NVIDIA® Geforce 8600M GT
2.20 GHz Intel® Core™2 Duo T7500 800MHz 4MB
160GB 7200rpm SATA Harddisk
Intel® Turbo Memory 1GB (Læs info - Kun til VISTA)
DVD-RW / CD-RW Slot-in
Måske batteriet skulle være en 9 cell men hader bare den ende der stikker ud!!! ><
Pris er 7.900,- (7.700 hvis sort) hvilket virker fair. Détte er dog en "kina model" fra Zepto, ærgeligt nok.
Det er jo også et valg der skal vare 3 år, så skal jo vælge det rigtige ^^
Har godt nok læst at Zepto har de fleste reperationer. Dog er den nye selv lavet af Zepto og ikke i Kina, så den skulle være kvali.
Hvis jeg skulle vælge et spec til den nye ville det være dette:
DVD-RW / CD-RW SATA
9Cell Mythos/Anthea white
P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
Intel Turbo Memory2 - (2GB HMC)
WXGA 1280x800 + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
200GB 7200rpm SATA Harddisk
Kunne godt tænke mig at opgradere skærmen dog til:
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
Opløsningen på den lille er lige lille nok. Dog er grafikkortet stort og sikkert også batteri-sulten. Måske ligger den nye her lidt mer i gamer enden og batteri-tiden er nok ikke særlig lang med grafikkortet der er puttet i. En Znote 6324W ell. 6224W er nok svaret.
Evt. den her ser lækker ud:
14,1" WXGA+ 1440x900 - 6324W
DK tastatur layout, Hvid
6 Cell batteri til 6X24 / 6X25
NVIDIA® Geforce 8600M GT
2.20 GHz Intel® Core™2 Duo T7500 800MHz 4MB
160GB 7200rpm SATA Harddisk
Intel® Turbo Memory 1GB (Læs info - Kun til VISTA)
DVD-RW / CD-RW Slot-in
Måske batteriet skulle være en 9 cell men hader bare den ende der stikker ud!!! ><
Pris er 7.900,- (7.700 hvis sort) hvilket virker fair. Détte er dog en "kina model" fra Zepto, ærgeligt nok.
#27 Har selv en Znote 6314W, og det er lige før jeg tror, jeg kan lave spejlæg på den, efter ikke mega lang tids gaming. Og ja, det er ubehageligt at holde hånden ved blæsegitteret. Udover det har den en utrolig dårlig skærm, tasteturet er også af ret dårlig kvalitet, mit WiFi hopper ofte af nettet og så er der kommet luft sprækker ved beskyttelses plastikken på det der metal-agtige noget (hvor der står Znote 63X4W). Kender dog ikke til kvaliteten på den der Mythos (som i øvrigt også er en græsk øl). En af mine venner har en Znote 3415W, heller ikke just gode ting han har at sige. Alt i alt kan Zepto ikke anbefales. Udover det forstår jeg virkelig ikke hvorfor du insisterer på, at købe en gamer bærbar til studie brug, hvis du ikke gamer.
Jeg skal heller ikke have en gamer bærbar. Bærbaren 6224W "Spil" er blevet anbefalet af mange som studiebærbar, som jeg har læst på andre forumer. Når man siger Gamer Computer mener man højst sandssynlig en der kan trække Crysis og Assassins creed. Jeg skrev bare at hvis den kunne trække wow evt. ville det være et plus, men det behøves skam ikke da jeg allerede har en high-end computer til gaming.
Men tak for infoen om din computer. Ved du noget om den bliver varm Kun ved gaming, eller har den en tilpas tmperatur hvis man bare laver "studie" ting? (Skriver stil, laver opgaver osv)
Men tak for infoen om din computer. Ved du noget om den bliver varm Kun ved gaming, eller har den en tilpas tmperatur hvis man bare laver "studie" ting? (Skriver stil, laver opgaver osv)
Ehm...
En studiebærbar er det ikke en asus eeepc?
Jeg vil da mere sige en 6224w er en desktop replacement, dog med en lidt mindre skærm...
Jeg har selv en, men det er mest fordi jeg også gamer på den når jeg ikke er hjemme ved min stationære. batterilevetiden på det standard 6 cellet er omkring de 2 timer. Så ikke en computer jeg vil anbefale som en studiebærbar.
Jeg gætter mig til du skal bruge den til internetsurf, word, excel og hvad mere?
Ja som du sagde lidt WoW, men på low indstillinger kan intels eget onboard kører WoW så vidt jeg har hørt.
Så kig da mere på vægt og batterilevetid end en high specc computer.
Men 6224w er da en glimrende computer, så længe du er i nærheden af en strømstik. Men kan da ikke se hvad der gør den til en glimrende studiebærbar, udover hvis ens studie indbefatter en del WoW eller andre spil...
Ehm...
En studiebærbar er det ikke en asus eeepc?
Jeg vil da mere sige en 6224w er en desktop replacement, dog med en lidt mindre skærm...
Jeg har selv en, men det er mest fordi jeg også gamer på den når jeg ikke er hjemme ved min stationære. batterilevetiden på det standard 6 cellet er omkring de 2 timer. Så ikke en computer jeg vil anbefale som en studiebærbar.
Jeg gætter mig til du skal bruge den til internetsurf, word, excel og hvad mere?
Ja som du sagde lidt WoW, men på low indstillinger kan intels eget onboard kører WoW så vidt jeg har hørt.
Så kig da mere på vægt og batterilevetid end en high specc computer.
Men 6224w er da en glimrende computer, så længe du er i nærheden af en strømstik. Men kan da ikke se hvad der gør den til en glimrende studiebærbar, udover hvis ens studie indbefatter en del WoW eller andre spil...
Ja. Internetsurfen, musik, excel, stil, projekter (evt. noget film-editing i movie maker) skal den bruges til.
Eee PC er måske lige lille nok? ._.
Det heller ikk overdreven meget plads de har (20 gb) og skal bruge mere hvis jeg både skal have alt mit musik og lave projekter (film) i fremtiden. Jeg har kigget på lidt andre modeller (end Zepto Mythos) der måske var en mulighed.
Toshiba U300, evt. Satellite Pro A300.
U300
A300
https://www.databutikken.com/no/default.aspx?Produ...
Og så fandt jeg den her jeg læste om på en tester:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?Pr...
^Den virker overbevisende. Testeren er her; http://www.pcworld.dk/art/9705?page=5 Det var også deres testvinder. Der nævnes desværre dog ikke hva batteri der er i dem.
Eee PC er måske lige lille nok? ._.
Det heller ikk overdreven meget plads de har (20 gb) og skal bruge mere hvis jeg både skal have alt mit musik og lave projekter (film) i fremtiden. Jeg har kigget på lidt andre modeller (end Zepto Mythos) der måske var en mulighed.
Toshiba U300, evt. Satellite Pro A300.
U300
A300
https://www.databutikken.com/no/default.aspx?Produ...
Og så fandt jeg den her jeg læste om på en tester:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?Pr...
^Den virker overbevisende. Testeren er her; http://www.pcworld.dk/art/9705?page=5 Det var også deres testvinder. Der nævnes desværre dog ikke hva batteri der er i dem.
Tror egentlig en Dell M1330 passer meget godt til dine behov. En af mine venner har den, den kører spil helt fint, har en god størrelse til studie og har et fedt design. Kender ikke helt præcis til batteri tiden, men kan da måske undersøge det.
Hmm... Det er nok lidt håbefuldt at blande sig, men:
Køb en Lenovo Thinkpad-serie. Du vil IKKE fortryde det! Det er oven i købet med privatgaranti!
Kan anbefale Z60m eller tilsvarende indenfor dit budget - og hvis pengene rækker, så hiv dig en T-serie hjem, så er du sikret i mange år. Både kvalitetsmæssigt og med hensyn til misundelige øjne.
Kort tip: En bærbar, der kræver ekstern mus for at holde ud at arbejde med, er ikke pengene værd i længden.
Kort tip 2: Lyt til de, der i forvejen har fortrudt nogensinde at købe andet end Lenovo Thinkpad - især, når de frekventerer newz.dk
Kort tip 3: Gaming is overrated!
Kort tip 4: Zepto er noget lort.
Køb en Lenovo Thinkpad-serie. Du vil IKKE fortryde det! Det er oven i købet med privatgaranti!
Kan anbefale Z60m eller tilsvarende indenfor dit budget - og hvis pengene rækker, så hiv dig en T-serie hjem, så er du sikret i mange år. Både kvalitetsmæssigt og med hensyn til misundelige øjne.
Kort tip: En bærbar, der kræver ekstern mus for at holde ud at arbejde med, er ikke pengene værd i længden.
Kort tip 2: Lyt til de, der i forvejen har fortrudt nogensinde at købe andet end Lenovo Thinkpad - især, når de frekventerer newz.dk
Kort tip 3: Gaming is overrated!
Kort tip 4: Zepto er noget lort.
#36 skrev:Køb en Lenovo Thinkpad-serie. Du vil IKKE fortryde det! Det er oven i købet med privatgaranti!
Siden hvornår er Anelguso begyndt at arbejde for Lenovo?!
Ontopic:
#36 skrev:Kort tip 2: Lyt til de, der i forvejen har fortrudt nogensinde at købe andet end Lenovo Thinkpad - især, når de frekventerer newz.dk
Du har så evigt og altid ret. Jeg er ikke tilfreds med min Lenovo 3000 V100, hvilket slet ikke burde have ret til at hedde Lenovo. Jeg ærger mig over, at jeg ikke betalte de 1.500 kroner for at få en ThinkPad X60. Køb Lenovo, du fortryder det ikke.
#39 for trådstartes skyld bør det nok præciseres, at Lenovo 3000 IKKE er samme kaliber som Thinkpad-serien, og at ThinkPad-serien for ikke så længe siden bar mærket "IBM".
Jeg er også frygteligt skuffet over det utilgivelige valg, at Lenovo bliver ved med at sælge 3000-serien, efter at de har fået deres navn på Thinkpad-serien. Det sender mixede signaler!
Jeg er også frygteligt skuffet over det utilgivelige valg, at Lenovo bliver ved med at sælge 3000-serien, efter at de har fået deres navn på Thinkpad-serien. Det sender mixede signaler!
JEG TROR JEG HAR SVARET :O . SONY VAIO CR!
Jeg ledte efter noget Saml-selv bærbar, og fandt først Genex, som også ser godt ud. Men så faldt jeg over Sony Vaio!
Her er et spec jeg fik samlet:
* Extended Battery (BPL9)
* 250 GB SATA Hard Disk Drive [5400 rpm]
* Video Standard
* Microsoft® Works
* LCD 14.1" WXGA+ (XBRITE-ECO™) with integrated video camera
* Intel® Core 2™ Duo Processor T8100 (2.1GHz)
* OneCare Trial
* DVD±R DL / DVD±RW / DVD-RAM Drive
* Photo Standard
* Champagne Gold
* Microsoft® Windows Vista® Home Premium with Service Pack 1
* 2 GB DDR-SDRAM (DDR2-667, 1 GBx2)
* QuickBooks Simple Start
* Engraving
* WLAN (802.11a/b/g/n) with integrated Bluetooth® technology
FOR KUN 6.000
Der er godt nok listet nogle ting der er unødvendige, men what the heck. Og så der sq os Engravering! :D. GRATIS!
HVA SIR I SÅ? ^^
Lille, smart, lækker... Og man kan vel ikke gå galt med Sony!
--
Ang. ThinkPad så synes jeg priserne på dem er fuldstændige overpriced når man tænker på deres spec ..
Jeg ledte efter noget Saml-selv bærbar, og fandt først Genex, som også ser godt ud. Men så faldt jeg over Sony Vaio!
Her er et spec jeg fik samlet:
* Extended Battery (BPL9)
* 250 GB SATA Hard Disk Drive [5400 rpm]
* Video Standard
* Microsoft® Works
* LCD 14.1" WXGA+ (XBRITE-ECO™) with integrated video camera
* Intel® Core 2™ Duo Processor T8100 (2.1GHz)
* OneCare Trial
* DVD±R DL / DVD±RW / DVD-RAM Drive
* Photo Standard
* Champagne Gold
* Microsoft® Windows Vista® Home Premium with Service Pack 1
* 2 GB DDR-SDRAM (DDR2-667, 1 GBx2)
* QuickBooks Simple Start
* Engraving
* WLAN (802.11a/b/g/n) with integrated Bluetooth® technology
FOR KUN 6.000
Der er godt nok listet nogle ting der er unødvendige, men what the heck. Og så der sq os Engravering! :D. GRATIS!
HVA SIR I SÅ? ^^
Lille, smart, lækker... Og man kan vel ikke gå galt med Sony!
--
Ang. ThinkPad så synes jeg priserne på dem er fuldstændige overpriced når man tænker på deres spec ..
Her mit råd:
Få dig en god opløsning!!
Det skal altså være en med WSXGA+
altså:
1440x900 på en 14.1"
1680x1050 på en 15.4"
Ang. ThinkPad så synes jeg priserne på dem er fuldstændige overpriced når man tænker på deres spec ..Og du tror ikke at der er en grund til at folk hele tiden anbefaler den til trods for det?
Her mit råd:
altså:
1440x900 på en 14.1"
1680x1050 på en 15.4"
43 skrev:PS. Vaio bliver ikke solgt i DK endnu.
Kan de ikk købes fra hvor de nu end sælges til Dk ? ._.
42 skrev:
Og du tror ikke at der er en grund til at folk hele tiden anbefaler den til trods for det?
Her mit råd:
altså:
1440x900 på en 14.1"
1680x1050 på en 15.4"
Hvad er opløsningen da på en WSXGA+? Er det den der.. 1280 x 800 noget??
Edit
Computerworld skriver de kan købes på Sonystyle.dk
De fire bærbare Vaio-pc'er og Clié-computeren vil snart være at finde i butikkerne, og man kan også købe dem online på adressen www.sonystyle.dk.
Skal dog lige selv se om det passer.
Edit igen
Okay okay den nyhed var fra 2001, og tror det gældte noget andet.. Eller noget :s .. Men ifølge newz kommer Vaio til efteråret, og venter gerne på dem og så bruge skolernes bærbare lidt til Vaio er landet i Dk ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.