mboost-dp1

Yousee bredbånd, tager de pis på folk?

Gå til bund
Gravatar #151 - KaW
24. jul. 2011 17:04
terracide (149) skrev:
Nej, du antyder jeg har brugt DB'en til at linke til opslyninger ikke tilgængeligt andre steder...men de ligger frit fremme på nettet...til trods for at fido forsøger at ændre på dette pt.

For det første kunne det du finder på nettet være fake eller ikke relevant længere. For det andet kunne det være et røgslør.

Men idet du går ind med din virksomhedsdatabase og BEKRÆFTER at det der står på nettet er det samme som i har, og som i sikkert sender post til.
Gravatar #152 - Alrekr
24. jul. 2011 19:15
terracide (149) skrev:
Alrekr (148) skrev:
Jeg skrev intet om hvor oplysningerne kom fra, jeg skrev blot at der var linket til oplysninger:

Mit mock brev skrev:
Desuden har jeres ansatte linket til informationer om omtalte bruger (se indlæg #78 i tråden der er linket til). Ganske vist er der info på brugerens profil på www.newz.dk (se http://web.archive.org/web/20090307022759/ht
tp://newz.dk/~fidomuh - brugeren har senere ændret sine informationer på www.newz.dk), men der er flere informationer i linket end på brugerprofilen.

Nej, du antyder jeg har brugt DB'en til at linke til opslyninger ikke tilgængeligt andre steder...men de ligger frit fremme på nettet...til trods for at fido forsøger at ændre på dette pt.

Hvi jeg havde antydet det, så havde havde jeg faktisk skrevet noget om, at du havde været en tur i databasen. Jeg skrev, at du havde linket til oplysninger, og antydede at fidomuh havde ændret informationerne (med link til den nyeste archive.org-side af fidomuhs profil - et link du senere (også) har benyttet) senere hen. Intet sted, intet sted nævner jeg, at du har været i databasen. Jeg skriver at der er flere informationer, men hvis man leder efter Peter Madsen i Vanløse, men fra tidligere ved, at Peter Madsen faktisk hedder Peter Christoffer Willaume Madsen og bor på en bestemt gade, så vil man selvfølgelig benytte de informationer - uanset om man har fundet informationerne ved at søge på krak.dk eller google tidligere, eller om man har kigget i en database.
Gravatar #153 - MiniatureZeus
25. jul. 2011 09:37
uhm guis...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login