mboost-dp1

Er du gift med din stedbror eller –søster?

Gå til bund
Gravatar #1 - Lene1981
3. jul. 2008 11:20
Hvor går grænsen i forhold til, hvem man må forelske sig i, gifte sig med eller få børn med? Loven siger, at bror og søster ikke må gifte sig, men hvad med fætter og kusine eller stedbror og stedsøster? Har kærligheden grænser i forhold til at gifte sig med en i familien?

Det vil vi gerne undersøge i tv-programmet QTV. Derfor leder vi efter folk, som enten er kæreste, gift, har været gift eller har børn med en stedbror, stedsøster, fætter eller kusine. Vi leder også efter børn af fætter-kusine-ægteskaber eller måske endda børn af bror og søster.

Har du lyst til at medvirke eller vil du høre lidt mere, så er du velkommen til at ringe til Lene på 33447467 eller skrive en mail på [email protected]. Du må også meget gerne skrive et indlæg herinde, så vi kan få debatten i gang.

NB!! QTV er et talkshow på Kanal 4 med Pernille Aalund som vært
Gravatar #2 - GormDK
3. jul. 2008 11:28
Velkommen til newz.dk Lene :)
Du lyder som en rigtig nørd, så du skal jo nok få det godt herinde :)

[spoiler=spoiler_0]
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conf...
http://www.ungmor.dk/index.php?name=PNphpBB2&f...
http://www.netdoktor.dk/interactive/discussion/vie...
[/spoiler]
Gravatar #3 - andes
3. jul. 2008 11:34
Jeg skal nok ringe hvis du stripper herinde først. (Rend mig i røven)
Gravatar #4 - XERXES
3. jul. 2008 11:35
Er det ikke lidt et underligt sted af søge efter sådanne folk? For det første er antallet af piger herinde lige omkring eller under 1%. For det andet er der ingen herinde med stoltheden intakt, der zapper ind på QTV (kvinde kanalen), som behandler emner som slankekure, hjælp jeg spiser mig ihjel, forfærdelige fødsler, tanker der dræber, tvunget til sex og sexnarkorkomaner (lige hvad jeg kunne se på jeres hjemmeside). For det tredje så vil mange sikkert pointere, at nørder har ikke kærester og bliver aldrig gift.
Gravatar #5 - holmen
3. jul. 2008 11:37
Min kusine ville ikke være med i programmet. Tough luck Lene...

Edit: Hvorfor må man ikke være med i legen hvis man er kæreste med sin fuldblods-bror/søster? Det er diskriminerende Lene. DiskriminationsLene skulle du hedde i stedet for.
Gravatar #6 - Magten
3. jul. 2008 11:43
Hov hov.. QTV er meget spændene!

Edit: #5
Ja årstallet i navnet er ligemeget.. Vi ved alle at kvinder lyver om deres alder :D
Gravatar #7 - ty
3. jul. 2008 11:48
Nu må I altså holde op. Jeg synes det lyder spændende.
Gravatar #8 - Mort
3. jul. 2008 11:53
Uhh, det giver da glimrende inspiration til en ny afstemning:

Er du i seksuelt forhold til:
1) Din bror / søster.
2) Din fætter / kusine.
3) Din far / mor.
4) Dit kæledyr / fisk.
5) Din vibrator / blow up doll.
6) Dig selv.
7) Andet (Dem er der nok ikke mange af).
Gravatar #9 - madeinrussia
3. jul. 2008 12:09
hvad med ham den gamle der havde børn med sin datter?? han er garanteret frisk på at charmere kvinder danmark rundt..
Gravatar #10 - karga
3. jul. 2008 12:41
Det burde være strafbart at lave sådan noget reklame.. eller også skal der bare indføres tilladelse til offentlig lynching af sådan nogle reklametosser
Gravatar #11 - DiZaster
3. jul. 2008 12:42
Lene1981

Dækker det her i virkeligheden ikke bare over at du altid har været lun på din bror? Det var så en sommeraften hvor i fik lidt for meget vin og endte med at korpulere som kun en bror og søster kan...

Nu lever du med den daglige skam, og håber at du via et dække som "journalist", kan møde andre der har gjort som dig. Dette er vel kun naturligt, da du ønsker at finde andre ligesindede, og derved føle en form for accept fra samfundet.

Du kan ligeså godt komme frem med din historie fra starten af. Der er ingen grund til at pakke den ind, da vi altid kommer frem til den endegyldige sandhed her på newz.dk.
Gravatar #12 - Kisbye
3. jul. 2008 22:27
Det er noget værre griseri du har gang i der Lene.

Når to gensæt er for ens, så risikere man at skadelige recessive gener falder igennem på kronosomet, hvilket kan være yderst skadeligt for de børn der kommer ud af det.
Nogen af gange er det med uhyggeligt deformiteter som konsekvens.

At du ligger i med din stedbror, må du selv ligge og rode med. Men for dine ufødte børns skyld: hold dig fra blodskam.
Gravatar #13 - Azuria
4. jul. 2008 07:43
12 skrev:
Når to gensæt er for ens, så risikere man at skadelige recessive gener falder igennem på kronosomet, hvilket kan være yderst skadeligt for de børn der kommer ud af det.
Nogen af gange er det med uhyggeligt deformiteter som konsekvens.

Og en journalist fødes...
Gravatar #14 - Corholio
4. jul. 2008 07:50

Det er faktisk meget relevant med dette program.

Flere gange har jeg læst indlæg herinde hvor jeg har tænkt: "Hold da helt k***, ham der har vist en gen-fejl".

Ejjjj.... on-topic! Helt sikkert en malplaceret annonce, det er en ommer, Lene.
Gravatar #15 - SmackedFly
4. jul. 2008 10:40
Oh, jeg ved nu snart ikke, det kan være Rackbox og Rackboxine kunne tilføre noget til showet :) Jeg har visse mistanker til indholdet af det forhold...

Men ellers ville god internet skik være enten at kontakte newz redaktion og spørge inden man bruger forumet til reklame eller alternativt at betale for en reklame på siden.
Gravatar #16 - rackboxine
4. jul. 2008 14:31
Jeg vil godt være med i programmet, hvis du vil, brormand :)
Gravatar #17 - rackbox
4. jul. 2008 14:32
#16 NO WAY!!! Vi skal ikke blamere vores private intimforhold offentligt!
Gravatar #18 - vandfarve
4. jul. 2008 14:48
#16-17

Jeg har så mange lamme og nedladende kommentarer til jeres beskeder, at jeg simpelthen ikke har nok tid til dem. Ahhh, stress!

Det... er... bare... for... meget... :-/

Nu mangler vi da kun, at Trylleklovn og Tryllebøsse begynder at diskutere med hinanden, men det gør det kun lidt besværligt, at de faktisk er to forskellige brugere.
Gravatar #19 - RoT
4. jul. 2008 14:58
Hmm... syns QTV har meget lave tanker om brugere på newz. Bare fordi man er lidt teknik/teknologi interesseret og måske ikke altid går vildt op i sin fysiske fremtoning, er det altså ikke det samme som at man spiller banio og boller med sin ged.
Gravatar #20 - BurningShadow
4. jul. 2008 17:40

Den var sgu ond!!!

...det er jo ikke sikkert at de allesammen ender som journalister...
Gravatar #21 - Thalion
5. jul. 2008 13:23

Hvor er:

-Højre hånd
-Venstre hånd
-Jeg er i et polygami forhold med mine hænder

Men ja, rimeligt fejlplaceret indlæg, men så ved vi da hvor de finder deltagere til sådan programmer!
Gravatar #22 - sKIDROw
5. jul. 2008 14:15
Hvor går grænsen i forhold til, hvem man må forelske sig i, gifte sig med eller få børn med? Loven siger, at bror og søster ikke må gifte sig, men hvad med fætter og kusine eller stedbror og stedsøster? Har kærligheden grænser i forhold til at gifte sig med en i familien?

Voksne mennesker må indgå, de frivillige forhold de måtte have lyst til. IMHO
Men nærtbelægtede må de jo så affinde sig med, at de aldrig kommer til at kunne formere sig uden alvorlige risici.
Gravatar #23 - noramskull
7. jul. 2008 13:46

Hvad er det for noget at spørge om? Jeg troede vi levede i et mere åbent samfund, men den slags forhold er åbenbart så "forkerte" at det skal udstilles på den måde.

Personligt lever jeg i et lykkeligt ægteskab med min fars transseksuelle halvbroder som altså teknisk set også er min søn. Men jeg troede virkelig at mennesker i dag var mere frisindede.
Gravatar #24 - Tryllebøsse
7. jul. 2008 16:33
#18 Han er jo en klovn. Hvad har jeg tilfældes med ham?
Gravatar #25 - Norrah
7. jul. 2008 16:39
#24 jeg er enig, det ville være en tynd diskution. Han er jo ikke engang bøsse! Kun hans far... hvilket...
...

Åbner op for en facinerende diskution..
Gravatar #26 - Tryllebøsse
7. jul. 2008 16:40
#25 sådan havde jeg ikke lige set på det. Gad vide om han er single? Og hvis man er rigtig heldig så er klovn også lidt frit stillet. Har altid godt kunne tænkte mig at være helt stuffed... som en kalkun..
Gravatar #27 - Norrah
7. jul. 2008 16:44
#26 Den må du vidst klare selv. :/
Gravatar #28 - noramskull
7. jul. 2008 17:05
Bare lige så i ved det, så går jeg også ind for polygami, hvis der er nogle som er friske.
Gravatar #29 - vandfarve
8. jul. 2008 08:13
#28 Prøv at spørge Lene, for det lader som om, at hun har erfaring på det område...
Gravatar #30 - GormDK
8. jul. 2008 14:12
Interessant familie.
Hvis i to får (adopterer?) børn, bliver du både far, farfar og fætter til samme barn/børn!
(Din far bliver også både onkel og farfar.
Din farmor/elskerinde bliver både farmor og oldemor.)

(billede)
Gravatar #31 - praktikant muffe AKA pewbe
8. jul. 2008 14:29
jeg hader familie haløj

kan aldrig finde ud af hvem der er hvad :S
Gravatar #32 - Corholio
8. jul. 2008 14:56

Så kommer jeg til at tænke på:

(Ja, det er country, men teksten holder 100%)
Gravatar #33 - Dreadnought
8. jul. 2008 15:01
#30 Hvordan kan noramskull få to børn med henholdsvis Grandmomma og en mand? ... nå, ja indavl kan gøre underlige ting.
Gravatar #34 - GormDK
8. jul. 2008 16:17
Noramskull er en mand, så han [censureret] med grandmomma og 9 måneder efter føder hun et barn.
Og med ham manden tænkte jeg, at de kunne adoptere et barn (som jeg skrev i #30 ;)). Men ellers tror jeg du har meget godt fat i det med
nå, ja indavl kan gøre underlige ting.
;)
Gravatar #35 - Dreadnought
8. jul. 2008 16:59
#34 Ah selvfølgelig. #23 blev skrevet i går. Min hukommelse går ikke så langt tilbage.
Gravatar #36 - noramskull
9. jul. 2008 22:05
Ja, det er måske ikke helt hvad Hollywood mener er kærlighed, men hvad vi deler er noget specielt, desværre er det dog ikke lykkes mig at få flere børn med min farmor, siden at hun døde :/

Og hvis i har prøvet så ved i også hvor svært det er at adoptere når man passer ind som ordbogens definition af normal :(
Gravatar #37 - frederickgragg
i dag 09:46
"Beyond Memories" captures the essence of life's fleeting moments, turning them into timeless treasures. It invites you to embrace the present and reflect on the past, offering a journey that transcends time. Rediscover cherished memories, create new experiences, and explore the beauty that lies just beyond what you remember. Let each moment live forever. https://beyond-memories.com/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login