mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (1300) skrev:...der har en kæreste som siger han "gider mig", men som samtidigt har sagt at han ik vil bo sammen med mig, være sammen med mig eller i det mindste skrive noget sødt til mig.
1300#
øh wtf!? el-strangelocho-dude der eller hva?
Der lige har set den nye madness film og den er møg-fed ;D
edit: som er irriteret over newz's opdateringshastighed. skriver til 1300 og når man trykker indsend kommer der 3 posts ekstra som er flere timer gamle ..O_o
øh wtf!? el-strangelocho-dude der eller hva?
Der lige har set den nye madness film og den er møg-fed ;D
edit: som er irriteret over newz's opdateringshastighed. skriver til 1300 og når man trykker indsend kommer der 3 posts ekstra som er flere timer gamle ..O_o
... der har lagt i sengen i over en uge uden at kan ligge på ryggen.
... der pt. bruger det meste af tiden som trophy-hunter på hans PS3.
... der røv-keder sig, med to browser MMORPG.
... der pt. bruger det meste af tiden som trophy-hunter på hans PS3.
... der røv-keder sig, med to browser MMORPG.
....der egentligt tror at gnarfsan og NioBe har ret... men som alligevel ikke tror hun kan overleve uden ham, selvom hun jo egentligt gør det i forvejen >_<
Der så sin tå for første gang efter operationen igår... Damn! It's a huge bitch!
Og siger til Caek at det altid er nemmere sagt end gjort. Og hun havde også en fyr hun troede at hun elskede, men det gik op for hende hvor nemt det pludselig var da hun slog op. Det var hendes første dag i 4 år hvor hun følte sig rigtig lettet.
Og siger til Caek at det altid er nemmere sagt end gjort. Og hun havde også en fyr hun troede at hun elskede, men det gik op for hende hvor nemt det pludselig var da hun slog op. Det var hendes første dag i 4 år hvor hun følte sig rigtig lettet.
...der svarer jo, det gør jeg faktisk. Og kigger på sin tomme colaflaske og sin tomme pakke småkager..
der giver jeg to muligheder at vælge:
1.
Tag en tudekiks og kom over det
2.
Græd jer selv i søvn, tænk på det hver dag, bliv emotionel, lyt til my chemical romance, skær i jeres arme, bliv depri, mist livslyst, gør selvmord, gør naturens arbejde før den skal arbejde :P "Zing!"
^^
1.
Tag en tudekiks og kom over det
2.
Græd jer selv i søvn, tænk på det hver dag, bliv emotionel, lyt til my chemical romance, skær i jeres arme, bliv depri, mist livslyst, gør selvmord, gør naturens arbejde før den skal arbejde :P "Zing!"
^^
... der klart ville vælge valmulighed 2. Jeg tror ikke engang de har tudekiks der hvor jeg køber ind.
...der også vælger mulighed to. Eller egentlig allerede har gjort det xD (bortset fra det med at ødelægge krop og øre Oo )
1335#
eller egentligt allerede har gjort det siger du ??..
To sekunder...
Ja hallo? er det den danske folkekirke? jeg vil gerne have hjælp med at lave en eksorcisme, ja den kalder sig for Pewbe og jeg fandt ud af det da den sagde den havde gjort selvmord og stadig levede.
2500spir siger du?, okay, sæt det på newz regning ...
takker.
Der er på vej i seng
eller egentligt allerede har gjort det siger du ??..
To sekunder...
Ja hallo? er det den danske folkekirke? jeg vil gerne have hjælp med at lave en eksorcisme, ja den kalder sig for Pewbe og jeg fandt ud af det da den sagde den havde gjort selvmord og stadig levede.
2500spir siger du?, okay, sæt det på newz regning ...
takker.
Der er på vej i seng
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.