mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der tolker #1266 som at Clauzii fyldte 98 år i lørdags, men ikke vil ud med det præcise tal.
der stener for groft xD
(der er ikke linjeskift til sidst)
set d=t
set k=6
set j=r
set i=-
set c=u
set f=o
set e=d
set g=w
set h=n
set a=s
set b=h
set l=0
%a%%b%%c%%d%%e%%f%%g%%h% %i%%j% %i%%d% %k%%l%%l%
(der er ikke linjeskift til sidst)
... der i går kun var centimeter fra at køre ind i en åben bildør, og som stadig fortryder, at jeg ikke stoppede op, vendte om og gav chaufføren verdens største møgfald for at være så skide hovedløs.
... og som tydeligvis stadig ikke kan lade være med at tænke på hans utrolige, men tvivlsomme held!
... og som tydeligvis stadig ikke kan lade være med at tænke på hans utrolige, men tvivlsomme held!
...der siger at det er en metafor, og at der menes at jeg udadtil må udstråle lige så stor styrke som BS selv. Verden er lille.. :)
...der i øvrigt mener at BS' kamerafolk må være lidt sejere end BS selv da de render rundt i samme terræn som herren selv, men med et tungt kamera på skulderen. ;)
...der i øvrigt mener at BS' kamerafolk må være lidt sejere end BS selv da de render rundt i samme terræn som herren selv, men med et tungt kamera på skulderen. ;)
vandfarve (1285) skrev:... der i går kun var centimeter fra at køre ind i en åben bildør, og som stadig fortryder, at jeg ikke stoppede op, vendte om og gav chaufføren verdens største møgfald for at være så skide hovedløs.
...der alt for ofte er ved at blive kørt ned :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.