mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (2250) skrev:.....der er n00b til ca. ALT ._.
...der har sine tvivl...
...der burde sove
...der gerne vil vide hvad åunen er...
...der også pwner for meget kage >.<
...der også pwner for meget kage >.<
#2283:
http://haaest.nationenblog.dk/2009/05/23/2-latterlige-valg-7-juni/ skrev:7. juni skal der stemmes om Danmarks 13 pladser ud af EU-parlamentets 735. Er det så sært, det ikke interesserer danskerne?
Mon ikke mange finder deres tid for kostbar til at interessere sig for de ret ligegyldige personer, som efter dét valg bliver sendt til Bruxelles for at berige sig - uden at have en dyt at skulle have sagt? Ikke blot er 13 stemmer ud af 735 latterligt at interessere sig for. Værre er, at EU-parlamentet reelt intet har at skulle have sagt i EU. Det styres med samme slags direktiver som benyttes i diktaturstater. Disse direktiver kommer endda ikke fra politikere, men fra embedsmænd. Dem har det danske Folketing værsgo’ at rette sig efter i ‘Embedsmandsdiktaturet EU’
7. juni skal der også stemmes om noget andet ligegyldigt: Tronfølgeloven. Selv pressen har ikke gidet beskæftige sig med den.
Dér skal vælgerne sige JA eller NEJ til, hvem der skal være regent i Danmark, når (hold godt fast) den nuværende kronprins Frederik er død som kong Frederik den Tiende, og hans søn er død som kong Christian den Elvte! Og vi formentlig skriver mindst 2.090 .
*Hvis JA-stemmerne den 7. juni 2009 er flest vil denne Chr.XI’s ældste barn automatisk arve tronen uanset køn.
*Hvis NEJ-stemmerne er flest, fortsætter det som nu: Den førstefødte søn arver tronen fremfor eventuelt ældre søstre.
Ingen af de to valg kan optage en mand på 74 år, som i sit hjertes inderste håber, at kong Frederik X vil gå over i historien som ‘Frederik den Sidste’. Begrebet ’Arvefølge’ hører fortiden til i et demokrati.
Caek of Doom (2287) skrev:...der hader kærester. De er dummest i verden :D
...der til dels er enig :P
...der er alene hjemme til imorgen eftermiddag :D
...der snart køber kage xD
#2293-94
Mænd er ikke det værd - hell, det kan selv jeg indse!
I stedet skal du nyde, at han var en idiot, der lavede en endnu mere idiotisk handling, men gå ikke tilbage til ham for hans skyld. Det er alfa og omega at tænke på sig selv hele tiden, altid og 100%, ellers risikerer man at gøre slemt værre.
Mænd er ikke det værd - hell, det kan selv jeg indse!
I stedet skal du nyde, at han var en idiot, der lavede en endnu mere idiotisk handling, men gå ikke tilbage til ham for hans skyld. Det er alfa og omega at tænke på sig selv hele tiden, altid og 100%, ellers risikerer man at gøre slemt værre.
...der lige har købt 4x2 MilkyWay for 20 kr :D
...der ved samme lejlighed købte en flaske cola og en pose gifler *drools* :D
...der er ved at hente DragonBall+Z+GT :P
...der ved samme lejlighed købte en flaske cola og en pose gifler *drools* :D
...der er ved at hente DragonBall+Z+GT :P
...der overvejer at sige GODNAT! og skride i seng :P
...kigger på sin flaske med ~½L cola tilbage og tænker "Naarrj, jeg venter lige lidt".
...der ikke siger godnat alligevel :D
...der godt kan lide manga af Tsutomu Nihei, hvem han så end er xD
...kigger på sin flaske med ~½L cola tilbage og tænker "Naarrj, jeg venter lige lidt".
...der ikke siger godnat alligevel :D
...der godt kan lide manga af Tsutomu Nihei, hvem han så end er xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.