mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der stener ligeså meget...
...der er blevet lidt varm på SonyE's Aino
...der er blevet lidt varm på SonyE's Aino
... der lige har taget en test på facebook "How Well do you know Women??" with the result Excellent!! (100%)
Stener max
Ps uden at snyde
Stener max
Ps uden at snyde
... vil give dig ret NioBe. Står drømmer ved ikke helt hvorfor
NaoBi skulle svare på min post.
Vil terra ret i hun burde høre hjemme på side i stil med arto... ryster på hovedet af hende. Ønsker hende held og lykke frem over.
Shadowhunter Skyggerne jeg jagre, Niobe lad være med besvare min post når skrive det tak.
... vil give dig ret NioBe. Står drømmer ved ikke helt hvorfor
NaoBi skulle svare på min post.
Vil terra ret i hun burde høre hjemme på side i stil med arto... ryster på hovedet af hende. Ønsker hende held og lykke frem over.
Shadowhunter Skyggerne jeg jagre, Niobe lad være med besvare min post når skrive det tak.
Niobe:
Du kan ikke lære at "spille" softgun :P Du kan lære at skyde med dem (post 2867 for reference) ;) An på hvor du befinder dig geografisk i Danmark kan der være masser af gode tilbud, og må jeg anbefale dig, som en god tommerfingel-regel, at følge de regler der bliver lavet til mil-sim vedrørende tuning af våben. ;)
Der mener Shadowhunter kun mangler at inkludere "stop" efter hver sætning for at få det til at lyde som et gammeldags telegram.
Der er igang med SO2 forberedelse
Du kan ikke lære at "spille" softgun :P Du kan lære at skyde med dem (post 2867 for reference) ;) An på hvor du befinder dig geografisk i Danmark kan der være masser af gode tilbud, og må jeg anbefale dig, som en god tommerfingel-regel, at følge de regler der bliver lavet til mil-sim vedrørende tuning af våben. ;)
Der mener Shadowhunter kun mangler at inkludere "stop" efter hver sætning for at få det til at lyde som et gammeldags telegram.
Der er igang med SO2 forberedelse
rodes.dk er på sjælland, Hillerød
jeg bruger hardballshoppen (splatter) mere.
Grunden til at jeg foretrækker hardballshoppen er at de virker mere seriøse i mine øjne.
Dragons lair handler også med våben
Det går dog også an på hvilken spille stil du ønsker :P
går du efter baner?, urban? åbne ? mil-sim ? ^^
et godt råd er at have en el-gøb og en gas-backup (minder mig om at jeg også skal have det ... xD )
jeg bruger hardballshoppen (splatter) mere.
Grunden til at jeg foretrækker hardballshoppen er at de virker mere seriøse i mine øjne.
Dragons lair handler også med våben
Det går dog også an på hvilken spille stil du ønsker :P
går du efter baner?, urban? åbne ? mil-sim ? ^^
et godt råd er at have en el-gøb og en gas-backup (minder mig om at jeg også skal have det ... xD )
Ja, er selv så langt at det skal være enten gas eller el. :D
Jeg synes at mil-sim lyder vildt fedt, kunne godt overveje det, og self Urban. (Mil-sim kræver vel også en del udstyr, ik?)
Men det er noget der lige skal kigges mere igennem.
...der savler over nogle hardball våben...
Jeg synes at mil-sim lyder vildt fedt, kunne godt overveje det, og self Urban. (Mil-sim kræver vel også en del udstyr, ik?)
Men det er noget der lige skal kigges mere igennem.
...der savler over nogle hardball våben...
mil-sim er også fedt, skal ud til noget her senere i månederne ;)
Hardball kræver generelt meget udstyr .. men det er jo an på hvor meget man vil ind i det.
Men Full-face masker vil jeg virkelig, virkelig, anbefale dig at have, for det gør MEGET ONDT at blive ramt ved/i øjet eller i ansigtet.
og når de dugger så tager man lidt opvaske middel (med sulfur) og gnider på glasset, eller spytter hvis du ikke har det. Der er ikke noget værre end dug på glasset. og "mmmumble, mumble"
Sidder og fortsætter med at stene omkring hardball
Hardball kræver generelt meget udstyr .. men det er jo an på hvor meget man vil ind i det.
Men Full-face masker vil jeg virkelig, virkelig, anbefale dig at have, for det gør MEGET ONDT at blive ramt ved/i øjet eller i ansigtet.
og når de dugger så tager man lidt opvaske middel (med sulfur) og gnider på glasset, eller spytter hvis du ikke har det. Der er ikke noget værre end dug på glasset. og "mmmumble, mumble"
Sidder og fortsætter med at stene omkring hardball
...der overhovedet ikke forstår hvad Shadowhunter prøver at skrive 0o
...der ellers forstår det meste på skrift.. x3
...der ellers forstår det meste på skrift.. x3
Det er få der forstår hvad shadowhunter skriver :P
http://hardballshoppen.dk/product_info.php?products_id=2117&osCsid=a3t3u9advduup4vtg5tlo5ash5
Køb sådan en basse her og tun den til 140
http://hardballshoppen.dk/product_info.php?products_id=2117&osCsid=a3t3u9advduup4vtg5tlo5ash5
Køb sådan en basse her og tun den til 140
...der lige har fundet ud af at jeg har været i Tv hele 2 sekunder :P
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23175182.ht...
21 sek inde hvor det mig der ligger ned :P
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23175182.ht...
21 sek inde hvor det mig der ligger ned :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.