mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Alrekr (29944) skrev:tazimn (29941) skrev:hmmm.. de referer-checker nok de request der kommer..
Not fun then..
whatwasit?
Et link til at add'e mig.. troede man kunne udnytte det.. har før oplevet at være venner med nogen som jeg ikke har godkendt eller ansøgt..
Magten (29945) skrev:wtf, du kender min storebrors kæreste :D
Hvad hedder hun..?
Ronson (29948) skrev:Det lyder ellers til at være en total amatørfestival.
Et par timers kø for at få mad og løben tør for øl.
Det lyder som et rent mekka for en inkarneret DJØF'er!
Den slags elsker jo at vente i kø, det er derfor de altid vil have normale mennesker til at vente - og spilde tid på ligegyldigheder..
...der er alt for træt til at arbejde efter en lidt for hård weekend
...der dog synes at det begynder at hjælpe lidt på trætheden her efter de første 3 dåser sodavand =)
...der dog synes at det begynder at hjælpe lidt på trætheden her efter de første 3 dåser sodavand =)
NioBe (29957) skrev:JA, JEG KAN GODT LIDE OG SE "TEGNEFILM!"
At.
NioBe (29959) skrev:Forpræmiere
Premiere.
fjols (29960) skrev:Edit: Forstår ikke at bruge spoiler tags.
De virker ikke. Det står også på Knowyournewz.dk
... som godt kan lide at være irriterende :)
Der har længe været widgets (jailbreak), men de har ikke været så meget værd. Jeg er i hvert fald positivt overrasket over notifikationsbjælken i Android.tazimn (29970) skrev:..der måske godt kunne overveje den næste IPhone, nu når der er kommet en reelt notifikationsbar.. Der mangler bare lige widgets.. I det mindste bare nogle toggle-widgets..
Daniel-Dane (29977) skrev:Der har længe været widgets (jailbreak), men de har ikke været så meget værd. Jeg er i hvert fald positivt overrasket over notifikationsbjælken i Android.
Jeg gider bare ikke det pjat med at jailbreak'e.. Og jeg gider heller ikke længere de meget få opdateringer fra producenter af Android-mobiler.. Jeg vil have opdateringer og forbedringer løbende..
Men ikke for enhver pris.. Jeg synes, og har gjort det længe, at iOS har været bagud med hensyn til funktioner og produktivitet i hverdagen.. En notifikationsbjælke vil være et godt skridt på vejen, til bedre produktivitet.. Ellers er det bare en lang scroll'en rundt på skærmene..
Prøvet hvad? Jailbreak?Daniel-Dane (29982) skrev:#78
Det viser bare, at du ikke har prøvet det.
Jovist, man får nogle muligheder, men i forhold til besværet og stabiliteten så får man ikke meget ud af det.
Jeg ville langt hellere have Android når det kommer til widgets og notifications.
Daniel-Dane (29982) skrev:#78
Det viser bare, at du ikke har prøvet det.
Hvad har jeg ikke prøvet? Nej.. Jeg har aldrig jailbreake.. Men derfor kan jeg da stadig godt mene at jeg ikke gider..
Jeg har root'et samtlige mine Androids.. Men gider ikke længere.. det skal bare virke.. og det gør IPhone jo sådan set.. Dog må man leve med manglende funktionalitet i forhold til android(Widgets, Notikationer, etc)..
fjols (29986) skrev:Ur, vejr, kalender, FML historie, 3G trafiktæller, gmail ikon hvor der står antal nye mails er hvad jeg har af aktive widgets fordelt over mine 3 homescreens.
Cirka det samme her. Plus strømkontrol.
Spøjst, i forumoversigten står der 29997 indlæg, men Caeks er #29991. You can't explain that.
Mnc (29995) skrev:Nogle indlæg er blevet slettet.
You can't explain that.
Er det en bug eller en feature, Daniel?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.