mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tumleren (3454) skrev:NEJ!
Du må virkelig ikke køber Acer! Byggekvaliteten er noget lort, og du får så meget shit med, at du tror det er løgn.
Seriøst. Lad være
...der er udemærket klar over det hele, men køber den alligevel ^^
... Ved at være træt af farven hvid og lidt sort.....
Der også gerne vil ønske NioBe tillykke med det nye hus....
... der sidder og læser lidt om skatte loven...
Der også gerne vil ønske NioBe tillykke med det nye hus....
... der sidder og læser lidt om skatte loven...
... der er træt af hastesager og at løse opgaver, som jeg egentlig ikke burde. Hele kontoret har sommerferie, hvilket burde betyde, at det burde være helt stille, men snarere omvendt. I stedet har jeg overtaget alle andres opgaver, mens jeg løser noget for min chef, der slet ikke er mit (eller hendes bord), hvorfor jeg ikke har tid til alle de opgaver, som jeg faktisk burde løse! ARHHH!
...der har fået en pakke med en pil-pære ind af døren... Hvem h*****e! sælger bil-pærer i enkeltstyks!
...der fik Windows 7 til at virke :D
...der overvejer at lave en HELT ren installation, dvs slette Acers gendannelsespartitioner...
...der overvejer at lave en HELT ren installation, dvs slette Acers gendannelsespartitioner...
...der har boet ca. to etager over det rum #3484 er optaget i.
..der har postet flere billeder
..der vistnok er på vej i seng
..der forresten er interesseret i sådan nogle her, hvis der er nogen der har et par stykker (eller 12) til overs
..der vistnok er på vej i seng
..der forresten er interesseret i sådan nogle her, hvis der er nogen der har et par stykker (eller 12) til overs
...der også havde driverproblemer med win7 - men så fandt den driverne og så var det problem væk...
Eneste den ikke fandt var lyddriver - ind på Dells hjemmeside og så var der kun en XP-version. Heldigvis viste det sig at driveren var lavet til alt fra pre-XP til og med Vista 32bit og den åd win7 uden problemer.
Eneste den ikke fandt var lyddriver - ind på Dells hjemmeside og så var der kun en XP-version. Heldigvis viste det sig at driveren var lavet til alt fra pre-XP til og med Vista 32bit og den åd win7 uden problemer.
...der sidder og leger med 1080 6mm sferiske neodymium magneter.
...der kan få alt for megen tid til at gå med det.
...der kan få alt for megen tid til at gå med det.
...der tilføjer til #3489 at Børsen stadig findes i bedste velgående, og det samme gør Hansted. Dejlige steder at komme, i hvert fald i forhold til Craizy Daisy og hvad de ellers hedder. :)
...der i dag har været med til at skifte fælge på storebrors BMW (324 D) :)
...der i dag har været med til at skifte fælge på storebrors BMW (324 D) :)
Jakob Jakobsen (3494) skrev:...der sidder og leger med 1080 6mm sferiske neodymium magneter.
...der gerne vil vide hvad det er for nogen magneter, og hvorfor du har så mange af dem :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.