mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#798: Jeg ved ikke hvordan de gør med akkorder dernede, og de kører tydeligvis med en anden skala, men de bruger da af og til dur-akkorder, så de findes da.
#800: Nej? Jeg bliver deprimeret af alle de mol-akkorder og stryger-misbrug...
Nu har jeg lige været 6 tilfældige videoer med [url= Wassouf[/url] igennem, han skulle være ret kendt efter hvad jeg kan læse mig til, men alt er i mol.
Han ser heller ikke ligefrem glad ud i nogen af videoerne. Jeg kan ikke mindes at have set nogen video længe hvor kunstneren så glad ud - ja det skulle da lige være tunak tunak tun, men det er så også lidt mere øst på.
#800: Nej? Jeg bliver deprimeret af alle de mol-akkorder og stryger-misbrug...
Nu har jeg lige været 6 tilfældige videoer med [url= Wassouf[/url] igennem, han skulle være ret kendt efter hvad jeg kan læse mig til, men alt er i mol.
Han ser heller ikke ligefrem glad ud i nogen af videoerne. Jeg kan ikke mindes at have set nogen video længe hvor kunstneren så glad ud - ja det skulle da lige være tunak tunak tun, men det er så også lidt mere øst på.
http://www.tatom.org/documents/CNN.com-StudyNewstudyshows.htm skrev:The reasearch consisted of two groups, 6,246 women ages 25 to 45 who had performed fellatio and swallowed on a regular basis over the past five to ten years, and 9,728 women who had not or did not swallow. The group of women who had performed and swallowed had a breast cancer rate of 1.9 percent and the group who had not had a breast cancer rate of 10.4 percent.
Ronson (801) skrev:ja det skulle da lige være tunak tunak tun, men det er så også lidt mere øst på.
Daler Mehndi er jo heller ikke "arabermusik", men en Indisk bhangra/pop musiker. Indisk musik er vel netop kendt for at være glad og optempo musik.
I øvrigt en god indisk sang (dog ikke indisk i den forstand at musikken jo er meget inspireret fra den vestlige verden):
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1207394.ece skrev:1,1 millioner danskere valgte at slå over på DR1, da første afsnit af 'Talent 09' rullede over skærmen fredag d. 17 August. Det svarer til 55 pct. af alle danskere, der så tv i fredags mellem kl. 20 og 21.
Hmm.. Såvidt jeg ved jeg, hed det nu fredag d. 14. juli..
Men det kan da oss være at min pc's ur/dato bare er 3 dage bagud :P..
Bemærk venligst følgende i #810's link:
Så hvis man er gift, er det ikke ulovligt at have listesex.
2xWFT?!
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24380922.html skrev:Den, der skaffer sig samleje uden for ægteskabet med en person, der befinder sig i en tilstand, i hvilken den pågældende er ude af stand til at modsætte sig handlingen, straffes med fængsel indtil 4 år.
Så hvis man er gift, er det ikke ulovligt at have listesex.
2xWFT?!
#811 Ja, så hvis konen er møgstiv, eller fucked up på piller eller sover tungt. er det en ægteskabelig ret.
Han skal være lidt hurtigere hvis atomerne ikke skal interferere.
#816 Det må da næsten være falsk, idet at han med 4-5 meters tilløb kan smadre glasset i skydedøren? Sådan noget glas er da normalt 1-2 cm tykt.
Der skal faktisk ikke ret meget til at ødelægge sådan en glasdør.
Det kræver bare at hængsel eller håndtag har en enkelt skarp kant i forbindelse med glasset, så skal der ikke det store slag til at ødelægge det.
Der skal faktisk ikke ret meget til at ødelægge sådan en glasdør.
Det kræver bare at hængsel eller håndtag har en enkelt skarp kant i forbindelse med glasset, så skal der ikke det store slag til at ødelægge det.
Jakob Jakobsen (816) skrev:Han skal være lidt hurtigere hvis atomerne ikke skal interferere.
Hvordan kom han ind i bygningen?
Mort (817) skrev:#816: Hvor er det synd for ham. Han er fuldkommen clueless og der kommer ikke nogen og hjælper ham... Men hvordan faen finder ham på at det er SÅDAN man åbner døren ?
Måske troede han den ville holde til mere. Jeg ordner min computer på omtrent samme måde når køleren larmer. Den er så bare ikke lavet af glas. (Men du har ret: "synd" er ordet.)
Mort (817) skrev:#816: Hvor er det synd for ham. Han er fuldkommen clueless og der kommer ikke nogen og hjælper ham... Men hvordan faen finder ham på at det er SÅDAN man åbner døren ?
Haha ja.
Jeg elsker også, at han står og er casual og lader som om han kigger i sin taske, mens han desperat venter på, at der kommer nogen og skal ud eller ind :D
gnarfsan (829) skrev:Vil det sige at der er over 8,000,000,000,000,000,000 billeder på photobuckets hjemmeside?
øhm, nej, det er en forstærkning af udmeldingen om at der er 8,037,741,042 billeder, altså, de forklarer lige dem som ikke selv kan se størrelsen på tallet at det altså er flere milliarder billeder!
Sådanne IDIOTER gør mig ekstremt harm!
Der er jo naive og/eller desperate individer der kunne finde på at tro på det og så skal sådanne idioter prøve at slå mønt på det.
Specielt når der er syge mennesker der kan finde på at gå til ham i stedet for at gå til lægen, kan det være farligt.
Det skal være ulovligt at påstå at man kan heale osv. så længe man ikke kan bevise, endsige sandsynliggøre, en virkning.
Det vil også stoppe diverse kvaksalvere som for eksempel Forever Living Products
Sådanne IDIOTER gør mig ekstremt harm!
Der er jo naive og/eller desperate individer der kunne finde på at tro på det og så skal sådanne idioter prøve at slå mønt på det.
Specielt når der er syge mennesker der kan finde på at gå til ham i stedet for at gå til lægen, kan det være farligt.
Det skal være ulovligt at påstå at man kan heale osv. så længe man ikke kan bevise, endsige sandsynliggøre, en virkning.
Det vil også stoppe diverse kvaksalvere som for eksempel Forever Living Products
#841: Jeg deler din holdning. MLM, alternative behandlingsformer og alt det pis.
Det er ikke det at de tror på det, hvilket nogle af dem nok gør. Og hvis de rent faktisk tror de hjælper nogen så fred være med det.
Men at de kører det sådan op og skræmmer folk er ikke i orden. Man skal ikke forsøge at overbevise andre mennesker, med mindre man har et eller andet form for bevis.
Hvem sagde religion?
Det er ikke det at de tror på det, hvilket nogle af dem nok gør. Og hvis de rent faktisk tror de hjælper nogen så fred være med det.
Men at de kører det sådan op og skræmmer folk er ikke i orden. Man skal ikke forsøge at overbevise andre mennesker, med mindre man har et eller andet form for bevis.
Hvem sagde religion?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.