mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Doh09 (1000) skrev:Du kan til gengæld sige det er MÆLK med forskellige grader fedt.
Teknisk set er det skummetmælk. Idet man skummer mælken for fedt er det skummetmælk. Lev med det.
Riotfellow (993) skrev:At ingredienserne i de her cornflakes er: Majs (104%), sukker, salt og malt af byg.
Tror nok det er dem man kan købe i fakta...
For fødevarer gælder det at mængden af ingridienser skal måles i mængden af den originale ingridiens inden den puttes i det færdige produkt. Det vil sige at hvis der puttes majs i og majsen så skrumper ind (Taber væske og lignende) så vil der skulle bruges 104g majs for at lave 100g cornflakes.
Jeg ved ikke hvorfor reglerne er sådan men jeg kan huske at en fra forbrugerstyrelsen fortalte om det da der var en pølse med 105% kød i.
#1013 enig ;D......
tutorial i sacrifice:
"click the control button and press 1 to group your units"
"ow and by control we mean the C-T-R-L button, i bet you didnt know that mysticism was that technical aye?"
-.-' *smacks head against keyboard*
EDIT: de første 2 tutorials i sacrifice er seriøst WASTE OF LIFE -.-'
tutorial i sacrifice:
"click the control button and press 1 to group your units"
"ow and by control we mean the C-T-R-L button, i bet you didnt know that mysticism was that technical aye?"
-.-' *smacks head against keyboard*
EDIT: de første 2 tutorials i sacrifice er seriøst WASTE OF LIFE -.-'
#1022: Kun indtil det nye billede bliver godkendt
Ontopic: At de kendte ikke ved hvornår de skal stoppe
Hvorfor fanden bliver de ved?
Er det virkelig blevet sådan et statussymbol at det er bedre at få det gjort end at det ser godt ud?
Ontopic: At de kendte ikke ved hvornår de skal stoppe
Hvorfor fanden bliver de ved?
Er det virkelig blevet sådan et statussymbol at det er bedre at få det gjort end at det ser godt ud?
#1024: Er du fuld? Der er da både nissehue, paryk, pibe og autentiske ham-der-fra-den-der-gamle-canal-digital-reklamekampagne-briller.
For satan, det strammer til i bollerne, dit prægtige stykke mandfolk. Se dig over skulderen, siger jeg bare, for skulle jeg tilfældigvis møde dig (og det gør jeg, når jeg har opsporet din adresse) i en gyde med sænket belysning, så er der dømt surprise buttsecks.
Vi ses lige pludselig!
For satan, det strammer til i bollerne, dit prægtige stykke mandfolk. Se dig over skulderen, siger jeg bare, for skulle jeg tilfældigvis møde dig (og det gør jeg, når jeg har opsporet din adresse) i en gyde med sænket belysning, så er der dømt surprise buttsecks.
Vi ses lige pludselig!
Ronson (1026) skrev:#1024: Er du fuld? Der er da både nissehue, paryk, pibe og autentiske ham-der-fra-den-der-gamle-canal-digital-reklamekampagne-briller.
Næh, tænker mere på hele delen om at du var nødt til at manipulere med billedet for at få det godkendt, det omhandler vel det gamle billede?
Men kan nu godt lide dit nye billede, tak for hi-res udgaven
http://www.facebook.com/video/video.php?v=11725303...
NSFC(hildren and other people who are easily getting sick of watching gross movies)
NSFC(hildren and other people who are easily getting sick of watching gross movies)
Der findes en side dedikeret til det:
PopThatZit
Har selv været med til at fjerne cyster, ikke specielt lækkert :)
Der findes en side dedikeret til det:
PopThatZit
Har selv været med til at fjerne cyster, ikke specielt lækkert :)
vandfarve (1036) skrev:http://www.facebook.com/video/video.php?v=117253032122&ref=share
Jeg elsker den video, så den for et par måneder siden og vender jævnligt tilbage til den. Det er så superklamt at jeg ikke kan lade være hvis man lige skal have det lidt ubehageligt!
Systran (1044) skrev:#1043
Politikenbagsidenhar jo altid en vis hmm-faktor.. :)
Undskyld for trippelpost, men den her er jeg nødt til at stille til offentligt skue!
[url= er en gang klaphatte![/url]
Jeg vil hellere have at samtlige eksemplarer af "Jæger - i kamp med eliten" blev husstandsomdelt i Talebanregi end at denne video så dagens lys øst for Suez!!111
Jeg vil hellere have at samtlige eksemplarer af "Jæger - i kamp med eliten" blev husstandsomdelt i Talebanregi end at denne video så dagens lys øst for Suez!!111
Systran (1048) skrev:Undskyld for trippelpost, men den her er jeg nødt til at stille til offentligt skue!
Er det seriøst det der? Han må jo være sindsyg farlig selv når han dirigere biler ind på marker!
Desuden troede jeg, at det var hjemmeværnet som stjal våbene?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.