mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Går ikke ud fra at det er med vilje at de har placeret filmtraileren oven i menuen?
Og det er ikke kun den ene gang, det er sket..
Og det er ikke kun den ene gang, det er sket..
Systran (1455) skrev:Går ikke ud fra at det er med vilje at de har placeret filmtraileren oven i menuen?
Læg mærke til at resten af den bar også er helt fucked up... der er nok nogen, der har glemt at afslutte et tag.
Men interessant at det i det hele taget kan lade sig gøre. Jeg troede at det blev rendered oven på siden.
Jeg har lige fortalt en person, at vores kalender kan findes på xxx.dk/kalender. Han svarer så tilbage, at han gerne vil have den engelske, men ikke kan ikke finde den, da han kommer tilbage til hovedsiden, når han trykker "English".
Ja, wonder why, idiot! Det er meningen, og hvis du havde gidet at scrolle lidt ned, så er der to fine links længere ende. Og, ahhh, hvis du bare havde lidt omløb i hjernen, så ville du kunne gætte, at den engelske kalender ligger på xxx.dk/calender.
Hvorfor får jeg altid en milliard mails for brugere, der tror, at jeg vil hjælpe med den mindste bitte ting?!
AARGHHH...
[/I'm feeling better now]
Ja, wonder why, idiot! Det er meningen, og hvis du havde gidet at scrolle lidt ned, så er der to fine links længere ende. Og, ahhh, hvis du bare havde lidt omløb i hjernen, så ville du kunne gætte, at den engelske kalender ligger på xxx.dk/calender.
Hvorfor får jeg altid en milliard mails for brugere, der tror, at jeg vil hjælpe med den mindste bitte ting?!
AARGHHH...
[/I'm feeling better now]
Det bliver værre og værre med de alkoholiske boblevandprodukter og deres småbørnsappelerende propaganda. Nu er det gået så vidt som at de også lokker med slik!
Se bare dette billede, jeg har taget på Shell eller Q8 i Ørbæk. Føjha!
Se bare dette billede, jeg har taget på Shell eller Q8 i Ørbæk. Føjha!
Systran (1469) skrev:Se bare dette billede, jeg har taget på Shell eller Q8 i Ørbæk. Føjha!
Jeg tvivler godtnok på at det der er lovligt
Hov vent... det er bagsiden af en salgsstander med slik, der står på den anden side. Mon det i det hele taget er bevidst?
gnarfsan (1470) skrev:Jeg tvivler godtnok på at det der er lovligt
Hov vent... det er bagsiden af en salgsstander med slik, der står på den anden side. Mon det i det hele taget er bevidst?
Det er sandsynligvis et tilfælde, men et billede værd, syntes jeg :) Det er et par år gammelt, men et meget spøjst sammentræf, og kan godt lede tankerne hen til vodka-klovnen, og en mulig fusion mellem Haribo og Cult for at ramme en endnu yngre målgruppe..
Ronson (1471) skrev:http://multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00485/Thomas_Eje_485464a.jpg
Gollum som svært overvægtig?
Systran (1469) skrev:Se bare dette billede, jeg har taget på Shell eller Q8 i Ørbæk. Føjha!
Du burde nok drikke færre alkoholiske boblevandprodukter, hvis du ikke kan huske hvilken tank du har taget billedet hos.
#1471 Ja, det er Thomas Eje.
Dreadnought (1474) skrev:Du burde nok drikke færre alkoholiske boblevandprodukter, hvis du ikke kan huske hvilken tank du har taget billedet hos.
Som sagt er det flere år siden, at jeg har taget billedet. At du har ret er dog en helt anden sag, og bør ikke sidestilles med min selektive hukommelse.
:)
Cult Shaker er et af de få alkoholprodukter, jeg gider at drikke. Jeg synes, det er fuldstændig fantastisk, at det er lykkedes dem at lave en drik, der smager som nossesved lugter. True story.
Now you're just being ironic.
Det er blandt det mest vamle, jeg har smagt, og lugten er mere kraftig end et omkædningsrum på en varm forårsdag. Jeg kan lugte, når der er en, der åbner en Cult Shaker i Assens stort set.
Så hellere en Arnbitter - den kradser i det mindste hele vejen ned.
Det er blandt det mest vamle, jeg har smagt, og lugten er mere kraftig end et omkædningsrum på en varm forårsdag. Jeg kan lugte, når der er en, der åbner en Cult Shaker i Assens stort set.
Så hellere en Arnbitter - den kradser i det mindste hele vejen ned.
Det er da fordi hun vil have dig til at skrive to korte afleveringer i stedet for en lang... Det burde da være indlysende :P
Det er da fordi hun vil have dig til at skrive to korte afleveringer i stedet for en lang... Det burde da være indlysende :P
[quote=qw_freak (1467)][url=
Offtopic, så ville jeg da også tage noget tøj af hvis jeg havde så meget på...
Offtopic, så ville jeg da også tage noget tøj af hvis jeg havde så meget på...
At kunden jeg lige har været ude hos, ikke forstod hvorfor hendes tastatur ikke virkede.. indtil jeg påpegede at hendes kat havde knækket sig på det.. :-S
Og at selvsamme kunde ikke, hævdede at hun havde fået spam på sin ip..?!
Jeg tror personligt at hendes mails er blevet afvist fordi der er blevet sendt spam FRA IP'en..
Og at selvsamme kunde ikke, hævdede at hun havde fået spam på sin ip..?!
Jeg tror personligt at hendes mails er blevet afvist fordi der er blevet sendt spam FRA IP'en..
http://hotgirl.dk/shop/la-satin-stuepige-7029p.htm... er bedre :D
EDTI: hvorfor blev 1463 rated irrelevant hvis jeg går "hmm" af det?
EDTI: hvorfor blev 1463 rated irrelevant hvis jeg går "hmm" af det?
ADVARSEL
lad være med at spise når du klikker på linket.
ADVARSEL
Ufatteligt at denne ikke har været fremme endnu.
ADVARSEL
Kan fremkalde kvalme, ildebefindende og give knopper på 23½ % af venstre nedre balle!
du var advaret
du var advaret
Jakob Jakobsen (1495) skrev:ADVARSEL
ADVARSEL
Der er vel ikke nogen, der ikke kender [url=
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.