mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
At Ekstra Bladet vælger at kalde en MacBook Pro for den perfekte spillelaptop i fredagens (+/-) version af sladdersprøjten.
Godt nok kan du køre Bootcamp, lave dualboot eller flashe harddisken og installere Windows, men hvis du læser EB, så er det vist ikke det, som du leder efter. Desuden vil man så også miste mange af fordelene ved Mac'en, der netop er overlegen fortrinsvis på software-siden.
Tadada... EB, i er nogle store, fede idioter. Så få dog en uddannelse i stedet for det der humanistiske tegnefag på et VUC-kursus, som i tog en uge efter Roskilde '93, hvor i røg jer så hammerskæve, at det kunne måles på en IQ-skala!
Godt nok kan du køre Bootcamp, lave dualboot eller flashe harddisken og installere Windows, men hvis du læser EB, så er det vist ikke det, som du leder efter. Desuden vil man så også miste mange af fordelene ved Mac'en, der netop er overlegen fortrinsvis på software-siden.
Tadada... EB, i er nogle store, fede idioter. Så få dog en uddannelse i stedet for det der humanistiske tegnefag på et VUC-kursus, som i tog en uge efter Roskilde '93, hvor i røg jer så hammerskæve, at det kunne måles på en IQ-skala!
Billedet til ekstra bladet: http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article12...
Der vil jo stadig være en stor fordel til rene elbiler.
Der vil jo stadig være en stor fordel til rene elbiler.
I øvrigt i tråd med lige netop det link, så er det officielt: Man kan ikke have en saglig diskussion på nettet.
En spørger om han er pålagt health care, da han er faldet om grundet sin pace maker, hvorpå jeg svarer ja, det er alle i landet og at vi betaler skat, så alle har adgang til både uddannelse og hospitalssystem i den universelle velfærdsmodel.
Så kommer der så en anden og svarer (han hedder sjovt nok "biggovernmentisevil") følgende:
Hvordan vidste han, at jeg havde en skodbruser? Sådan er livet jo... Cool story, bro.
En spørger om han er pålagt health care, da han er faldet om grundet sin pace maker, hvorpå jeg svarer ja, det er alle i landet og at vi betaler skat, så alle har adgang til både uddannelse og hospitalssystem i den universelle velfærdsmodel.
Så kommer der så en anden og svarer (han hedder sjovt nok "biggovernmentisevil") følgende:
biggovernmentisevil skrev:Yeah, and the result is you have little money left. I know Europe, you do not even have decent plumbing, your shower sucks, everything is ridiculously expensive and you are the slaves of an arrogant political class. But you want to export your failed welfare state with lies like global warming. Standard of living in the USA is MUCH HIGHER Than in your boring countries where you live to pay your money to motherfucker politicians. For you being slaves is paradise. How pathetic
Hvordan vidste han, at jeg havde en skodbruser? Sådan er livet jo... Cool story, bro.
Så sker det sgu! I aften kl. 22:20, lige efter den prægtige udsendelse "Mig og jøderiet", trakterer Statsradiofonien med det længe ventede program "Historien om konservesdåsen".
Jeg har vanskeligt ved at kontrollere forventningsboneren, så hvis I i området omkring Falkoner Alle støder på en begejstret ung mand med horisontalt buksetelt, er det ikke fordi, han er glad for at se jer, men fordi, DR2 er tidligt ude med årets julegave.
For helvede, det bliver stort.
Jeg har vanskeligt ved at kontrollere forventningsboneren, så hvis I i området omkring Falkoner Alle støder på en begejstret ung mand med horisontalt buksetelt, er det ikke fordi, han er glad for at se jer, men fordi, DR2 er tidligt ude med årets julegave.
For helvede, det bliver stort.
At der er nogen der seriøst tror at man kan bruge sin Iphony som gråkort.
Hvis det er så slemt for dem at gå på fortorvet, så er skubberi jo fuldstændigt utilgiveligt.
Hvis det er så slemt for dem at gå på fortorvet, så er skubberi jo fuldstændigt utilgiveligt.
Da jeg så min Windows Live Messenger's RAM forbrug stige til 678MB pga. en kollega delte et screenshot i en chat. (På W7)
At efter jeg installerede chrome i IE8, kan Newz.dk ikke længere huske min position på siden. Den springer konstant til toppen, hvis fokus skiftes fra Newz.dk tabben. (Jeg installerede chrome i IE for at teste google wave)
At efter jeg installerede chrome i IE8, kan Newz.dk ikke længere huske min position på siden. Den springer konstant til toppen, hvis fokus skiftes fra Newz.dk tabben. (Jeg installerede chrome i IE for at teste google wave)
Det har jeg også lagt mærke til..
Man skulle mene at trafiklys skal testes under de vejrforhold, der måtte eksistere, hvor trasfiklyset skal bruges.
Så må vi jo lave en dual-pære version, med både LED og glødepære. LED om sommeren, glødepære om vinteren..
Man skulle mene at trafiklys skal testes under de vejrforhold, der måtte eksistere, hvor trasfiklyset skal bruges.
Så må vi jo lave en dual-pære version, med både LED og glødepære. LED om sommeren, glødepære om vinteren..
http://www.google.dk/search?q=Bubber+anholdt
Find et nyhedsmedie (ud over Newz, drenge!), som ikke har bragt dette.
Han blev angiveligt anholdt for at hænge i en lygtepæl og lave en reportage.
Find et nyhedsmedie (ud over Newz, drenge!), som ikke har bragt dette.
Han blev angiveligt anholdt for at hænge i en lygtepæl og lave en reportage.
Hey, ehm, Newz-venner, jeg ved godt, at vi ikke har særlig stort kendskab til hinanden, og det er ikke altid, jeg taler lige pænt til jer (det er jeg altså frygteligt ked af, undskyld og alt muligt), men jeg tænkte, om ikke I alligevel kunne have lyst til at låne mig 148.000 kr? Altså, bare til den første eller noget.
PM for reg.- og kontonummer. Tak.
PM for reg.- og kontonummer. Tak.
Oh noes, jeg fik lige det her tilsendt. I må hellere gøre som de siger - de virker meget srsly.
Jakob Jakobsen (1790) skrev:Hvornår starter Bubber & BS i fængsel
Hey... ikke indblande min onkel i det :(
T-Hawk (1797) skrev:Okay, hvor fanden har du fundet det originale brev? Det er fucking fucked
Tada.wav.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.