mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #2851 - XorpiZ
13. apr. 2010 17:27
Haha! Hvor godt. :D
Gravatar #2852 - Ronson ⅍
13. apr. 2010 17:31
Det er desværre ikke den første af den slags mails vi har fået :/
Gravatar #2853 - Strauss
13. apr. 2010 18:02
Jeg synes vi her på Newz skulle lave en chipspose-indsamling til den kære Martin Nielsen, det burde ikke være svært at få skrabt 50 poser sammen :)
Gravatar #2855 - OxxY
13. apr. 2010 19:09
Elskov (2849) skrev:
you suck. MUAHAHAR!

sagde damen der der lige stolt havde udbrudt at hun var godt til at håndtere en fløjte ...
Gravatar #2856 - Ronson ⅍
13. apr. 2010 19:55
Gravatar #2857 - Qw_freak
13. apr. 2010 20:42
Ronson (2856) skrev:
Gravitation

eneste grund til jeg ikke støtter sagen, er at jeg ikke har en bruger på nationen, og ikke agter at få det! :)
Gravatar #2858 - gnаrfsan
13. apr. 2010 21:16
Ronson (2856) skrev:
Gravitation

Afbalanceringen mellem begge modsatte retninger giver et naturligt ligevægtssvingning som Gravitionell ikke har indflydelse på et planetensystem men nu kan 'materie' svæve op i den ene skakt og ned i den anden.

Jeg ved ikke helt, hvad det betyder, men det lyder perverst.
Gravatar #2859 - Dreadnought
13. apr. 2010 22:43
Marengs

Ingredienser:
3 æggehvider
150 g. sukker

Første kommentar:

Bager mester. - 2007-06-20 10:30:12
Jeg har prøvet disse maregns, og jeg har besluttet mig for at de skal med i min bager butik. Så kan jeg få et navn på, hvem der har sat denne fantastiske opskrift ind? ;-)

Hmm....
Hvis jeg kan få at vide hvor din bagerbutik ligger, så kan jeg undgå dine inhabile bageegenskaber. Det er da for fanden verdens mest simple opskrift. Det burde du have lært på konditor/bager-skolen.
Gravatar #2860 - Slettet Bruger [1254964853]
14. apr. 2010 06:06
LinguaIgnota (2846) skrev:
Racistsvin.

Jeg hader racister... og negere
Gravatar #2861 - Qw_freak
14. apr. 2010 06:58

Det er nok forholdet der er det interessante for Hr. Bager :)
Gravatar #2862 - gnаrfsan
14. apr. 2010 11:43
Gravatar #2863 - OxxY
14. apr. 2010 13:08
gnarfsan (2862) skrev:
Tankevækkende

Jeg ar glad for at jeg i rigtig mange tilfælde køber musik direkte fra kunstneren eller fra mindre pladeselvskaber.

Men hvis jeg var kunstner ville jeg da bare have et par browsere stående og streame mit eget musik 24/7, så vil der lige være til at betale for internetregningen :D

edit: eller ikke 24/7 streaming med 4 minutters numre giver lidt over 10000 plays om måneden, hvilket med raphsody giver godt 23$/mdr så er det nok ikke det værd medmindre man kan køre 10 simultane streams ...
Gravatar #2864 - MiniatureZeus
14. apr. 2010 13:25
Dreadnought (2859) skrev:
Marengs

Ingredienser:
3 æggehvider
150 g. sukker

Første kommentar:

Bager mester. - 2007-06-20 10:30:12
Jeg har prøvet disse maregns, og jeg har besluttet mig for at de skal med i min bager butik. Så kan jeg få et navn på, hvem der har sat denne fantastiske opskrift ind? ;-)

Hmm....
Hvis jeg kan få at vide hvor din bagerbutik ligger, så kan jeg undgå dine inhabile bageegenskaber. Det er da for fanden verdens mest simple opskrift. Det burde du have lært på konditor/bager-skolen.

Kan bekræfte, via min kæreste som læser til konditor, at bagere (samme grundforløb) lærer at lave marengs. Endda flere forskellige slags, med forskellige blandingsforhold alt efter hvad de skal bruges til.
Gravatar #2865 - vandfarve
14. apr. 2010 14:52
MiniatureZeus (2864) skrev:
bla bla bla... via min kæreste som læser til konditor, bla bla bla...

AHA! Det er derfor, at du kommer sammen med hende... Snedigt!
Gravatar #2866 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 15:01
Man læser ikke til konditor, kan jeg fortælle, da jeg i mine yngre dage fik bevæget mig ind på en levnedsmiddeluddannelse (faktisk har jeg 2x grundforløb, hygiejnecertifikat og førstehjælpskursus under bæltet - kæft, hvor var det kedeligt). - Man pusler rundt med lidt dej og nogle sprøjteposer.
Gravatar #2867 - vandfarve
14. apr. 2010 15:06
LinguaIgnota (2866) skrev:
Man læser ikke til konditor, kan jeg fortælle, da jeg i mine yngre dage fik bevæget mig ind på en levnedsmiddeluddannelse (faktisk har jeg 2x grundforløb, hygiejnecertifikat og førstehjælpskursus under bæltet - kæft, hvor var det kedeligt). - Man pusler rundt med lidt dej og nogle sprøjteposer.

Du skulle vel ikke have været under uddannelse på et af vores dejlige erhvervsakademier, eksempelvis det i Roskilde?
Gravatar #2868 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 15:11
Slagelse, faktisk. Jeg kan ikke huske hvordan fanden jeg havnede dernede i stedet for i Roskilde.
Gravatar #2869 - vandfarve
14. apr. 2010 15:12
LinguaIgnota (2868) skrev:
Slagelse, faktisk. Jeg kan ikke huske hvordan fanden jeg havnede dernede i stedet for i Roskilde.

Pokkers!
Gravatar #2870 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 15:14
Tør man at spørge om årsagen til dit udbrud?
Gravatar #2871 - vandfarve
14. apr. 2010 15:19
Nej?

... altså, ikke udover at min mor arbejder på akademiet i Roskilde, så det kunne være sjovt at høre historier den virkelige Ignota.
Gravatar #2872 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 15:38
De har nok glemt mig i Slagelse, men jeg kan da tydeligt huske den dag, de ansvarshavende lærere satte mig til at bestyre kantinen til et åbent hus-arrangement. Det må have været engang omkring juletid, for det lykkedes min beskikkede kollega og mig at drikke os halvejs fra sans og samling i glögg og papvin. Derefter må det have knebet med serviceniveauet - vi blev i hvert fald forflyttet til posten som officielle fotografer, der skulle forevige aftenens større øjeblikke. Og det var vel godt det samme, for vores lommer kunne dårligt rumme mere loot fra det slikskab, som de havde været så ubetænksomme at efterlade ulåst.

Vi tog selvfølgelig vores nye opgave meget alvorligt, men da der almindeligvis ikke sker det helt store til sådan et arrangement, blev vi enige om, at vi i det mindste kunne byde på en levende kunstinstallation, til glæde for både gæster og elever. Det lykkedes os at få fat i en medkursist (en vennernes ven, en guttermand, en helt igennem fin fyr), der sagtens kunne se den dybere mening i vores artistiske udfoldelser, hvorfor han med stor glæde smed bukser og boxershorts, så vi kunne køre ham skolen rundt på ladet af en af de transportvogne, man ellers bruger til at fragte varer til og fra køkkenerne. Jeg må sige, at han var imponerende god til at holde balancen - og han huskede endda at vinke pænt til sine forældre og sin søster, da han med vindblæst pjort og blottede baller susede forbi dem med en millionmilliard km/t.

Vi fik taget en hel del billeder af drengens overraskende aerodynamiske røvbøffer og egentlig ikke af så meget andet, men frugten af vores arbejde, den store planche på gangens opslagstavle, scorede udmærkede anmeldelser. Jeg var i hvert fald nogenlunde tilfreds med min indsats.
Gravatar #2873 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 21:57
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=153&id=74736 skrev:
Jeg har et halvt års tid spillet
WoW (World of Warcraft) over nettet.

Spillet i grove træk:

Spillet foregår i et
Tolkien-agtigt fantasiunivers.

Man skaber selv sin karakter dvs.vælger
mellem forskellige racer: f.eks Trold, Org, elver, menneske osv.

Disse har forskellige klasser man kan
vælge i mellem f.eks druide, kriger, jæger, inden for
disse klasser kan man så vælge specialer... i våben
eller magi.

Desuden kan man vælge forskellige
håndværk.

Spillet er bygget op så man får
forskellige opgaver som giver en slags point og når man har
samlet et vist antal point siger man i ”level”, som så
medfører at man får øget sine evner/muligheder
inden for den klasse eller de håndværk man har valgt.
Desuden lægges der op til at samarbejde og hjælpe
hinanden spillerne i mellem.....

Der er to fraktioner Alliancen og
Horden, samt en ramme-historie for spillet, som jeg ikke vil udrede
her. Nogle spillere oplever den anden fraktion som”Fjenden” og
gør hvad de kan for at genere spillere derfra, andre oplever
dem bare som nogen andre og hjælper hvor man kan.

Jeg har valgt at spille 3 forskellige
karakterer fra Horden, én ad gangen.

Min oplevelser og tanker

Når jeg spiller en karakter
færdes han/hun i det samme univers som de andre, men med andre
opgaver og prioriteter, eller løser de samme opgaver på
en anden måde, som jo er styret af karakterens evner, klasse og
håndværk.

Og så er det jeg begynder at
filosofere. Jeg har tit når jeg er kommet til en lokalitet i
spillet, hvor jeg har været med en anden karakter tænkt
”Her har jeg været i et andet liv” nogle gange er det bare
en veg erindring om stedet andre gange kan jeg huske det i detaljer,
men fordi mit ærinde der er et andet end med den anden karakter
føles det alligevel som nyt. Det må være lidt
sådan det er hvis man kan huske noget fra sine tidligere liv?
Efterhånden er jeg nået frem til at spillet måske
er et meget godt billede på det med sjælene:

Jeg sidder som én
bevidsthed/sjæl og lever forskellige sider ud af mig selv, i
samspil med de omstændigheder og de attributter de forskellige
karakterer er udstyret med. Fælles for de 3 karakterer er dog
at de optræder som afspejlinger af og styres den opfattelse af
moral og etik som jeg nu har.

Mine karakterer vil aldrig møde
hinanden, for selvom de eksisterer i det samme univers så
spiller de alligevel hver sit spil.

Måske er der på samme måde,
andre aspekter af vores sjæl lige nu i gang i andre steder af
verden eller i andre tider.

Endelig så er der jo
GameMasteren, iscenesætteren og planlæggeren af hele
spillet....i det ”virkelige” liv måske iscenesætteren
af den illusion vi rollespiller i netop nu.

En GameMaster der har fastsat nogle
spilleregler som let af den dedikerede spiller opfattes som den
eneste eviggyldige sandhed.

Nørdede hilsener
Vibeke
Gravatar #2874 - gnаrfsan
14. apr. 2010 22:00
Hun burde nok holde en pause...
Gravatar #2875 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 22:14
Kællingen skal æde nogle piller, det er, hvad kællingen skal.

Kender du Selvet.dk? - De er allesammen bindegale. Og ikke kun på den der "jeg er lidt excentrisk"-agtige måde, men full blown psykisk syge med vrangforestillinger om Atlantis, UFO'er, ånder, numerologi, you name it. Det er enormt underholdende at sidde og læse i den første times tid, indtil det så småt går op for én, at de er srsly. Så bliver man ked af det indeni over alle de sørgelige skæbner, som i dén grad trænger til hjælp.

Her er et glimrende eksempel på et råd, der gives til en ung mand, som hører stemmer og spørger, om det er normalt:
Det kan være at du er ved at udvikle klarhørelse/telepati.

Hvis jeg var dig ville jeg først snakke med en god clearvoyant.

Hvis det er tilfældet er det ikke en god ide at gå til en læge.
Da de fleste læger ikke ved meget om den slags ting,
så i beste tilfælde finder du en læge som kan sige dig hvad det er men ikke kan hjælpe dig, og i værste tilfælde finder du en
der misdiagnosere dig og får dig tvangsindskrevet på psykiatrisk hospital.

Jamen, spær da for helvede de mennesker inde. Sæt dem i gummiceller og skyd piller i kæften på dem med en slangebøsse. Elektrochok all around!

Men næææh, vi skal da støtte hinanden i vores vrangforestillinger:
det var lige det jeg vil fortaelde dig,men slayer kom forst og det er ogsaa godt nok,men det jeg ville fortaelde dig var at jeg selv har provet det,jeg hade en stemme der sage til mig .det skal nok gaa.
jeg blev noget bekymert og gik til laegen som hendviste mig til en psygilo ,men hun sage at hun ikke viste vad det var naar jeg ikke kunne fortaelde noget selv og naar jeg hade smidt min nogle vaek til det inder jeg,saa kunne hun ikke hjaelpe mig.saa det fik jeg ikke noget ud af men efter jeg har aaben op for mig selv og det jeg var bange for viste det sig at.jeg hade clearvoyandt evner,og kan tale med afdode folk ikke sjovt og tit kan jeg fole vist der vil ske noget,med famillen eller vender,det viser sig at denne evne hade min farmor ogsaa,jeg kunne ikke forstaa at hun gik og snakked med sig selv hele tiden ogsaa naar hun kom cyklen men det var de folk hun saa hun talte med.jeg var bange for at hun var ved at blive skor,men nu forstaar jeg det beder da jeg desvaere selv er en af dem.hej

WTFH!
Gravatar #2876 - gnаrfsan
14. apr. 2010 22:27
Jeg skal da vist lige forbi... Det kunne være ret underholdende at lave en profil, og skubbe lidt til tosserne :-D
Men det er da meget interessant at stemmer i hovedet er arveligt... der kan man bare se!

Edit: http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&a...
Tosse skrev:
Hvordan renser man et rum for dårlig energi (fra skænderier m.m) og erstatter med positiv/god? Er det overhovedet muligt?

Smart sælger skrev:
Man kan indkøbe et par kilo eller mere rå rosakvarts sten f.eks. i stenbutikken De Vises Sten på Jagtvej Kbh. N.

Den eneste der forstår problemet skrev:
Du kan også lufte godt ud.

HAHAHAHAHA
Gravatar #2877 - LinguaIgnota
14. apr. 2010 22:33
Mhh, jeg forsøgte at oprette en profil for et par år siden, for jeg syntes da helt bestemt, at jeg kunne tilbyde nogle relevante input - men ak, når du opretter en profil accepterer du samtidig et medlemskab af deres forening, og det kunne jeg ikke have siddende på mig. Jeg ved ikke, hvor grundigt de checker de oplysninger, man giver dem, men jeg kan godt være bange for, at de muligvis får noget økonomisk støtte alt efter medlemstallet.
Det kan selvfølgelig være blevet lavet om siden.

jeg har haft mange af ligende op levser siden jeg var barn man venner sig aldre til det men lære at leve med det for et bar uger siden da jeg gik i seng hørte jeg lyden af rullemaskinen lige som en der rullede en smøg jeg reste mig op for at gå på wc da hørte jeg en cd falde ned fra computerboret det kunne jo ha været min kat så jeg var ikke særlig påvirket af det da jeg kom til bage igen og lage mig ned lyttet jeg om jeg kunne høre noget pluselig hørte jeg rullemaskinen igen jeg hørte også lyden af en cikeret der faldt ned på rulle bakken jeg begyndte at se og lytte op på computer boret i det samme hørte jeg lyden af bladen til tasteturet blive trukket ud jeg tængte det kunne ikke være katten lige bludselig kunne jeg høre lyden af en der skrev hurtig på tasteturet jeg lå og stirret over på computern i det svage lys der kom ude fra kunne jeg se en skykke der ligesom bevæget sig det enste jeg tænkte var at stolen ikke skulle vende sig om da jeg ikke følte jeg var klar til at se hvad det var der sad der i stolen
V H vandfarve

>_>

- Jeg kan også forestille mig, at deres forum er ret hårdt modereret.
Gravatar #2878 - gnаrfsan
14. apr. 2010 22:43
LinguaIgnota (2877) skrev:
Jeg kan også forestille mig, at deres forum er ret hårdt modereret.

Sikkert :(

Det lyder iøvrigt ret meget som et anfald af søvnparalyse, han har haft der. Stakkels mand... han kunne have fået hjælp ved at henvende sig til en læge.
Men ok, det kunne de fleste derinde nok.
Gravatar #2879 - slemmebirk
14. apr. 2010 22:52

Du har lige givet mig diagnosen på et problem jeg har døjet med i lidt over et år nu. Jeg siger pænt tak og kviterer med en informativ rating :)
Gravatar #2880 - gnаrfsan
14. apr. 2010 22:55
#2879:
Super :-)
Send en PM, hvis du vil have noget opklaret. For mig virker det, for det meste, at sove på siden.
Gravatar #2881 - fjols
15. apr. 2010 01:29
#2880: Hr. Detektiv. Hvorfor klør min røv?
Gravatar #2882 - gnаrfsan
15. apr. 2010 05:44
fjols (2881) skrev:
Hr. Detektiv. Hvorfor klør min røv?

Nu gjalt tilbuddet kun for slemmebirk, men siden du nu spørger, så er det fordi du ikke har tørret dig godt nok, efter sidste gang, du var ude at skide.
Gravatar #2883 - fjols
15. apr. 2010 06:02
#2882: Tak, Hr. Detektiv. Det løste mit problem.
Gravatar #2884 - gnаrfsan
15. apr. 2010 06:25
Skide godt!
Gravatar #2885 - MiniatureZeus
15. apr. 2010 06:43
topic:
.. at Bo fra Københavns politis hittegodskontoret ringede imorges, for at fortælle mig at jeg kunne hente min forsvundne Mac (se signatur) asap, ellers blev harddisken slettet og den røg på auktion. Han havde fundet mit navn i min CV på computeren..

Det 'sjove' (ha ha) er dog, at da jeg mistede den i midten af decembers, anmeldte jeg den med det samme til DSBs hittegodskontor, og dagen efter til Politiets hittegodskontor, samtidig med jeg meldte den stjålet, også igennem politiet. I løbet af december og januar var jeg ugentligt inde på DSBs hittegodskontor for at minde dem om, at jeg stadig manglede min computer, og ringede desuden til dem flere gange. Det samme gjorde jeg hos politiet (dog kun 4 gange = citat: "er pænt trætte af, at jeg afbryder vores arbejde og hindre at andre ikke kan komme i kontakt med os!").. Men idet den skulle auktioneres væk, så har den minimum ligget hos politiet i 3 måneder i følge deres egen information og derved ca. 2 måneder hos DSB, i følge deres info..

Nå, men er i hvert fald en glad mand i eftermiddag når jeg skal ned til Bo og hente min computer.

(ironisk nok, var jeg ét museklik væk fra at igår at bestille den nye MBP i7.. Var kun fordi at jeg lige skulle snakke med en kammerat omkring noget sleeve til den, at jeg ikke bestilte den...)
Gravatar #2886 - Slettet Bruger [1254964853]
15. apr. 2010 07:39
Går man i seng med en røv der klør - vågner man op med fingre der lugter..
Gravatar #2888 - doh09
15. apr. 2010 15:51
Gravatar #2889 - OxxY
15. apr. 2010 17:26
http://nyhederne.tv2.dk/article/29899016/ jammen altså helt seriøst, først Google afgiften og nu det her? De må virkelig have noget seriøst godt narko inde i Socialdemokratiets mødelokale.
Gravatar #2890 - Daniel-Dane
15. apr. 2010 17:39
Den kvinde er rablende gal. Men det er nok bare endnu et politikker-stunt. Det er egentlig en god måde at få folk til at huske ens navn på (og altså glemme hvorfra man husker det).
Gravatar #2891 - DiZaster
15. apr. 2010 17:39
oxxy (2889) skrev:
http://nyhederne.tv2.dk/article/29899016/ jammen altså helt seriøst, først Google afgiften og nu det her? De må virkelig have noget seriøst godt narko inde i Socialdemokratiets mødelokale.

Hun er da godt nok helt væk o_O
Gravatar #2892 - tazimn
15. apr. 2010 19:29
oxxy (2889) skrev:

Kunne det være... ej.. jo fandme så..

Det er sgu da Amalie fra Paradise Hotel...
Gravatar #2893 - Jakob Jakobsen
15. apr. 2010 19:32
Jeg ville da ryge ind på livstid hvis politiet vidste hvad mine kammerater og jeg lavede som børn.
LINK
Hvad der var drengestreger den gang er åbenbart terrorisme i dag.
Gravatar #2894 - Daniel-Dane
15. apr. 2010 19:49
Madi skrev:
Hej Daniel. Jeg ønsker at modtage de 500 kr spredt ud over de 500 største byer i Danmark med 1 kr i hver. På forhånd tak.
Gravatar #2895 - vandfarve
15. apr. 2010 21:00
"[url= du smart-manden"[/url]!
Gravatar #2896 - Jakob Jakobsen
15. apr. 2010 21:02
En klassiker på højde med [url=
Der er bare visse personer der ikke engang egner sig til hundemad.
Gravatar #2897 - Qw_freak
15. apr. 2010 21:31
[url= incarnated![/url]
Gravatar #2898 - gnаrfsan
15. apr. 2010 21:34
Jakob Jakobsen (2896) skrev:
En klassiker på højde med [url=
Meget kan man sige, men han har da argumenterne iorden!
Gravatar #2899 - XorpiZ
15. apr. 2010 21:37
Minder mig om ham her:

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login