mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (2950) skrev:http://ekstrabladet.dk/112/article1333282.ece
FFS det er ikke pædofili! jeg skal snart ud med jagtgeværet kan jeg se.
EB journalister er ikke... journalister
http://ekstrabladet.dk/112/article1333282.ece#ixzz0liRigQN3 skrev:Hans Esmark, Hillerøds 66-årige katolske sognepræst, er sendt på orlov efter anklager om sex-misbrug af en 13-årig messedreng for 30 år siden.
Nu spørger jeg meget dumt, men hvad er det så?
Hvor har du fundet den definition?
Ifølge wikipedia er det enten fra 15-19, 14-16 eller 14-19 alt efter.
Ydermere står der:
Researchers state that hebephilia, erotic interest which centers on pubescents, has not come into widespread use, even among professionals who work with sex offenders, and may have been confused with the term ephebophilia, "which denotes men who prefer adolescents around 15–19 years of age".
Altså må den katolske præst siges at være pædofil.
Hvor har du fundet den definition?
Ifølge wikipedia er det enten fra 15-19, 14-16 eller 14-19 alt efter.
Ydermere står der:
Researchers state that hebephilia, erotic interest which centers on pubescents, has not come into widespread use, even among professionals who work with sex offenders, and may have been confused with the term ephebophilia, "which denotes men who prefer adolescents around 15–19 years of age".
Altså må den katolske præst siges at være pædofil.
"Termen pædofili bruges ofte fejlagtigt om voksnes seksuelle tiltrækning til 13-15 årige børn"
Fra danske wiki om efebofili...
http://da.wikipedia.org/wiki/Efebofili
Fra danske wiki om efebofili...
http://da.wikipedia.org/wiki/Efebofili
hm..
Jeg er nu ret sikker i min sag. Det er derfor den seksuelle lavalder i nogen lande aldrig er lavere end 13...
Jeg er nu ret sikker i min sag. Det er derfor den seksuelle lavalder i nogen lande aldrig er lavere end 13...
SlettetBruger (2957) skrev:Jeg er nu ret sikker i min sag.
Det kan vi bruge til fuck all i den virkelige verden.
SlettetBruger (2957) skrev:Jeg er nu ret sikker i min sag.
Den seksuelle lavalder er der for at undgå at skumle mænd lokker unge til noget, de kommer til at fortryde. Så man har sat den seksuelle lavalder i forhold til den mentale udvikling og ikke den seksuelle.
Jeg tror nu at den vi har er mere end velbegrundet.
Jeg føler, at du er lidt af en skabspædo, der er villig til at adoptere tvivlsomme argumenter, så længe de legitimerer din trang til sex med mindreårige.
Oh no, he didn't...
Oh no, he didn't...
det der med 13=teenager=kønsmoden er noget pis.
Én ting er, at bare fordi man er fysisk moden, er man ikke nødvendigvis psykisk moden. Men folk udvikler sig forskelligt (!!). Ligesom nogle tøser først begynder at bløde og få bryster som 17-årige, begynder nogle fyre først at ligne nogen over 10 år, når de er 16.. Jeg har set rigeligt af begge typer i gymnasiet (gymnasiet!). Men når en mand på 36 begynder at fjolle rundt med en dreng på 13, synes jeg godt nok ikke der kan være meget tvivl. Det må være de færreste drenge på 13, der føler det er helt rigtigt at lege læge med en, der kunne være deres far. Og bare det at det er en mand... De ved da godt, at det burde være pigerne på deres egen alder, de skulle interessere sig for og prøve at "komme kærester" med... Hvis nogen kan kaldes teenagere allerede som 13-årige, så er det nærmest kun tøsebørnene, da de starter tidligere og på det tidspunkt er godt igang med humørsvingningerne.
Men okay, jeg snakker ud fra dengang jeg selv var teenager for de der milioner af år siden, og de starter tidligere og tidligere i dag...
anywho, det jeg mener er, at reglen om, hvornår man er mindreårig ligger helt fint. For under 15 er man stadig et barn.
Én ting er, at bare fordi man er fysisk moden, er man ikke nødvendigvis psykisk moden. Men folk udvikler sig forskelligt (!!). Ligesom nogle tøser først begynder at bløde og få bryster som 17-årige, begynder nogle fyre først at ligne nogen over 10 år, når de er 16.. Jeg har set rigeligt af begge typer i gymnasiet (gymnasiet!). Men når en mand på 36 begynder at fjolle rundt med en dreng på 13, synes jeg godt nok ikke der kan være meget tvivl. Det må være de færreste drenge på 13, der føler det er helt rigtigt at lege læge med en, der kunne være deres far. Og bare det at det er en mand... De ved da godt, at det burde være pigerne på deres egen alder, de skulle interessere sig for og prøve at "komme kærester" med... Hvis nogen kan kaldes teenagere allerede som 13-årige, så er det nærmest kun tøsebørnene, da de starter tidligere og på det tidspunkt er godt igang med humørsvingningerne.
Men okay, jeg snakker ud fra dengang jeg selv var teenager for de der milioner af år siden, og de starter tidligere og tidligere i dag...
anywho, det jeg mener er, at reglen om, hvornår man er mindreårig ligger helt fint. For under 15 er man stadig et barn.
Med hensyn til at starte tidligere.
I dag er det efterhånden normalt at se, specielt piger, komme i putperteten allerede i 9. års alderen. Det er først hvis det sker i 7. års alderen at lægerne vil undersøge om der er noget galt. Det er af samme grund at vi har fået begrebet "tweens".
Med hensyn til at starte tidligere.
I dag er det efterhånden normalt at se, specielt piger, komme i putperteten allerede i 9. års alderen. Det er først hvis det sker i 7. års alderen at lægerne vil undersøge om der er noget galt. Det er af samme grund at vi har fået begrebet "tweens".
Elskov (2963) skrev:Én ting er, at bare fordi man er fysisk moden, er man ikke nødvendigvis psykisk moden
klart :) men ved ikke om "psyke" går ind under biologi, man man siger at de i den alder, biologisk er klar :)
Vil på ingen måde påstå at de er klar til det. :)
Elskov (2963) skrev:For under 15 er man stadig et barn.
true dat
qw_freak (2966) skrev:Jeg vil nok gå så langt at sige at mange stadig er børn når de er 18!
og det er derfor vi elsker 15-18 årige .. ? :P
No wank week for svagpissere? Jeg betragter det omvendt. Jeg wanker 7 gange dagligt. De svage er dem, der ikke kan klemme en deciliter ud - også 6. og 7. gang.
Colapusheren (2974) skrev:No wank week for svagpissere? Jeg betragter det omvendt. Jeg wanker 7 gange dagligt. De svage er dem, der ikke kan klemme en deciliter ud - også 6. og 7. gang.
AHA! Var det dét, som Excel-arket om "vinddata" handlede om?! Jeg vidste det...
Jeg tæller ikke gange .. Jeg tæller i deciliter. Lige meget du kan klare 12 gange hvis du ikke kan klare mindst en liter om dagen :P
#Vandfarve
Damn .. Busted! :(
#Vandfarve
Damn .. Busted! :(
#ZiN
Nu skal du ikke begynde at blande kvinder ind i en wank-samtale. De er totalt irrelevante her! :)
Nu skal du ikke begynde at blande kvinder ind i en wank-samtale. De er totalt irrelevante her! :)
ZiN (2979) skrev:#2978: På præcis det punkt vil jeg vove den påstand, at indtil flere kvinder vil være uenig med dig. Det er ikke hvor meget han sprøjter, men hvor mange gange han kan. :-)
... og hvor længe han kan holde. Hvis han kan 12 gange, men kun med 30 sek. mellemrum, er det knap så fedt.. Og personligt gad jeg godt, at fyre slet ikke sprøjtede. Rengøringsarbejdet efter sex er mega irriterende :P det er ca. det eneste plus ved gummi..
Og sæd smager af helvede til! NEJ vi nyder ikke at sluge!
http://www.facebook.com/group.php?gid=57331916893&v=wall skrev:Jeg kan forstå at det skal koste at køre til Sverige, men reglerne skal være de samme indenfor Rigets grænser. Den er betalt af, og vi betaler jo ikke for lidt i skat i forvejen! Den dyre bro sætter grænser mellem familier.
M.fl.
Nej, din spasser, den er sjovt nok ikke betalt af. Jeg forstår ikke, at sådanne mennesker får lov til at eksistere, når de ikke har forstået bare de mest basale ting, som de udtaler sig om.
Indlæggene fortsætter, men jeg gider ikke melde mig ind i gruppen for at fortælle, hvordan verden virkelig hænger sammen, fordi jeg er sikker på, at de små rynkedværge er for dumme og snævertsynede til at indse, at de kunne ikke fejle mere.
FFS... Facebook er sgu for pøblen, når sådanne grupper eksisterer.
... ja, jeg deltager ikke i "No wank week"-arrangementet, men det kunne godt lyde sådan.
Jeg elsker Newz.dk, når man kan komme af mine sine frustrationer over de mindrebemidlede væsner i denne verden, der i mine øjne ikke har andet formål end at betale min husleje og uddannelse.
De ville jo dø, hvis de skulle forholde sig bare det mindste til mikro- og makroøkonomiske realiteter i Danmark, så måske er det bare bedre, at man lader dem leve i deres egen lille bobbel, mens vi andre faktisk tager beslutningerne, fordi vi VED, hvordan verden hænger sammen.
Molboere. Hele bundtet... Molboere.
Jeg elsker Newz.dk, når man kan komme af mine sine frustrationer over de mindrebemidlede væsner i denne verden, der i mine øjne ikke har andet formål end at betale min husleje og uddannelse.
De ville jo dø, hvis de skulle forholde sig bare det mindste til mikro- og makroøkonomiske realiteter i Danmark, så måske er det bare bedre, at man lader dem leve i deres egen lille bobbel, mens vi andre faktisk tager beslutningerne, fordi vi VED, hvordan verden hænger sammen.
Molboere. Hele bundtet... Molboere.
#Vandfarve
Nææh, det var da et sjovt sammentræf. Det er sådan cirka af samme grund jeg surfer herind gang på gang ..
Nææh, det var da et sjovt sammentræf. Det er sådan cirka af samme grund jeg surfer herind gang på gang ..
hmm:
Branchekode 26.30.00 dækker ifølge branchekode.dk over bl.a.
Overvejer helt at starte et firma med den branche "Tyveri" :s
Branchekode 26.30.00 dækker ifølge branchekode.dk over bl.a.
http://www.branchekode.dk skrev:...
Fremstilling af tyveri
...
Overvejer helt at starte et firma med den branche "Tyveri" :s
Riotfellow (2992) skrev:Strangely catchy
Weebl + Garry's Mod er en god kombination.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.