mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I don't believe it.
Mit gæt er at motoren ville sætte sig fast. Han ville da sandsynligvis dø, men tvivler på han ville blive hakket til kødsovs som det ses på billedet.
I don't believe it.
Mit gæt er at motoren ville sætte sig fast. Han ville da sandsynligvis dø, men tvivler på han ville blive hakket til kødsovs som det ses på billedet.
På de store fly vejer rotoren nemt over 500Kg. Når den så drejer med omkring 10.000 rpm i tomgang, så skal der altså noget til at stoppe dem.
På de store fly vejer rotoren nemt over 500Kg. Når den så drejer med omkring 10.000 rpm i tomgang, så skal der altså noget til at stoppe dem.
Jakob Jakobsen (3053) skrev:å de store fly vejer rotoren nemt over 500Kg. Når den så drejer med omkring 10.000 rpm i tomgang, så skal der altså noget til at stoppe dem.
Og artiklen beretter intet om hvorvidt det var en dværg..
Det kunne sagtens ske.
Man kan se hvor meget en "lille" jetmotor kan gøre [url=
Der kommer nok noget mere luft igennem på et stort passagerfly.
Der kommer nok noget mere luft igennem på et stort passagerfly.
Så den kan laste 500 timer?
#Jetmotor
Er der ikke nogen, som har set det i Top Gear? Der hugger de bremser i på et fly og skruer op for motoren. Hvis jeg husker ret, så blev asfalten revet op.
Så den kan laste 500 timer?
#Jetmotor
Er der ikke nogen, som har set det i Top Gear? Der hugger de bremser i på et fly og skruer op for motoren. Hvis jeg husker ret, så blev asfalten revet op.
Nej, de påstår at asfalten bliver revet op hvis de kører ved fuld styrke i længere tid. Dette er jeg dog ret sikker på er en løgn for at få det til at virke mere dramatisk.
Det er nærmere flyet der har en begrænsning i hvor længe motorene må køre ved 100% når det ikke er i luften.
Du kan se videoen [url=
Nej, de påstår at asfalten bliver revet op hvis de kører ved fuld styrke i længere tid. Dette er jeg dog ret sikker på er en løgn for at få det til at virke mere dramatisk.
Det er nærmere flyet der har en begrænsning i hvor længe motorene må køre ved 100% når det ikke er i luften.
Du kan se videoen [url=
Jakob Jakobsen (3060) skrev:#3058
Det er rigtigt nok, såfremt det ikke er beton men asfalt. Disse motorer udvikler en ekstrem varme, og vil med tiden varme asfalten så meget op at tjæren smelter og uden videre bliver blæst af. Kommer der hul igennem et af de mange asfaltlag, kan de sikkert flå store flager af asfalten.
Det kan være du har ret, men det burde ikke have nogen betydning mere.
I dag bruger de fleste større fly "High-bypass Turbofan" motorer som ikke genererer ret meget i forhold til ældre turbofan motorer.
Jeg kan ikke finde nogle bestemte tal, men en god "High-bypass Turbofan" genererer kun 1/5 varme, i forhold til de tidligere turbofan motorer.
Det jeg har kunne finde ud af indtil videre, er at motorerne støvsuger alt op fra landingsbanen og at støvet fra landingsbanen slider motorene ekstremt hurtigt når de kører ved 100%.
Det kan være du har ret, men det burde ikke have nogen betydning mere.
I dag bruger de fleste større fly "High-bypass Turbofan" motorer som ikke genererer ret meget i forhold til ældre turbofan motorer.
Jeg kan ikke finde nogle bestemte tal, men en god "High-bypass Turbofan" genererer kun 1/5 varme, i forhold til de tidligere turbofan motorer.
Det jeg har kunne finde ud af indtil videre, er at motorerne støvsuger alt op fra landingsbanen og at støvet fra landingsbanen slider motorene ekstremt hurtigt når de kører ved 100%.
Det er forresten et ret awesome navn. Jeg tror bare ikke, at hende der har en personlighed, der kan bære det.
The Wilhelm Scream
Damn jeg elsker den slags, blir næsten nødt til at se nogle af filmene igen (uden pointers) for at se om jeg kan høre hvor de bliver brugt.
Damn jeg elsker den slags, blir næsten nødt til at se nogle af filmene igen (uden pointers) for at se om jeg kan høre hvor de bliver brugt.
At mænd er i lidt voldsomt undertal i Vordingborg kommune.
Er det ikke 97,5 kvinder per 100 mænd? Ellers giver forklaringen da ingen mening...
Er det ikke 97,5 kvinder per 100 mænd? Ellers giver forklaringen da ingen mening...
http://lokalavisen.dk/politiets-doegnrapport-vold,-indbrud-og-masser-af-tyverier-/20100501/artikler/100509987 skrev:ndbrud i virksomhed
Sandkåsvej i Århus V
Sket: Torsdag 29. april kl. 23.30 - fredag 30. april kl. 15.00
Dør brudt op i kældergang og indvendig dør brudt op. Skabe og skuffer er gennemrodet i mødelokale. Der er stjålet tre telefonbøger, papirer mv.
Wtf.
Ska' vi ikke lige ha' én til fra Selvet.dk? - Jo, vi ska'!
Det er "Fillip", der har forfattet ovenstående, og han er 100% srsly.
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=41&id=6989 skrev:Bigfoot og den afskyelige snemand o.s.v. er fortidsskabninger som engang levede på Jordens overflade.
Guddommen besluttede i sin tid at mennesket som vi kender det idag skulle bebo Jorden og en udrensning skete så Evaer og Adamer samt Ellere m.v. blev renset væk på samme måde som Mammuterne og Dinusaurusserne blev fjernet på ved at naturkatastrofer blev sat iværk.
det lykkedes en del af Bigfoots og den afskyelige snemand samt Ellere og de andre førnævnte at flygte ned i Jorden i hvor de byggede underjordiske byer og har stjerneskibe som flyver ud fra Jorden gennem æteriske vinduer ved polerne.
så jo de eksisterer skam den dag idag inde i Jorden, og engang imellem bevæger enkelte sig op på overfladen og bliver set af mennesker.
Jeg bliver altid så bange, når jeg har spenderet en times tid på Selvet. Det virker helt urimeligt, at vi kan have sådan nogle mennesker rendende frit rundt, uden medicinering eller noget som helst.
Hvem ved, hvad "Fillip" kan finde på, når stemmerne i hans hoved begynder at tale til ham.
For helvede. Hold om mig, Vandfarve. :'(
Hvem ved, hvad "Fillip" kan finde på, når stemmerne i hans hoved begynder at tale til ham.
For helvede. Hold om mig, Vandfarve. :'(
LinguaIgnota (3086) skrev:Jeg bliver altid så bange, når jeg har spenderet en times tid påSelvetNewz. Det virker helt urimeligt, at vi kan have sådan nogle mennesker rendende frit rundt, uden medicinering eller noget som helst.
Hvem ved, hvad"Fillip""Terracide" kan finde på, når stemmerne i hans hoved begynder at tale til ham.
For helvede. Hold om mig,VandfarveLinguaIgnota. :'(
Ffs Ignota.
Nu har jeg haft sådan en dejlig aften i selskab med The Road (glimrende film forresten), og så poster du sådan et link.
Nu blev man jo nysgerrig efter at hvad ham Fillip ellers har postet af guldkorn, og der er lidt godnat-læsning her:
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&a...
Jeg er forfærdet over, at den slags mennesker går frit rundt i vores samfund :/
Ffs Ignota.
Nu har jeg haft sådan en dejlig aften i selskab med The Road (glimrende film forresten), og så poster du sådan et link.
Nu blev man jo nysgerrig efter at hvad ham Fillip ellers har postet af guldkorn, og der er lidt godnat-læsning her:
Jeg er forfærdet over, at den slags mennesker går frit rundt i vores samfund :/
SlettetBruger (3089) skrev:bare EEN spoiler til The road og du dør xorpiz :P jeg er ikke halvejs gennem bogen endnu...!
"Vejen" er en grusvej!!!!!!!1111one
LinguaIgnota (3084) skrev:Ska' vi ikke lige ha' én til fra Selvet.dk? - Jo, vi ska'!http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=41&id=6989 skrev:Bigfoot og den afskyelige snemand o.s.v. er fortidsskabninger som engang levede på Jordens overflade.
Guddommen besluttede i sin tid at mennesket som vi kender det idag skulle bebo Jorden og en udrensning skete så Evaer og Adamer samt Ellere m.v. blev renset væk på samme måde som Mammuterne og Dinusaurusserne blev fjernet på ved at naturkatastrofer blev sat iværk.
det lykkedes en del af Bigfoots og den afskyelige snemand samt Ellere og de andre førnævnte at flygte ned i Jorden i hvor de byggede underjordiske byer og har stjerneskibe som flyver ud fra Jorden gennem æteriske vinduer ved polerne.
så jo de eksisterer skam den dag idag inde i Jorden, og engang imellem bevæger enkelte sig op på overfladen og bliver set af mennesker.
Hvad fanden er "Ellere"?
[quote=MiniatureZeus (3092)
Hvad fanden er "Ellere"? [/quote]
Ifølge "Fillip";
"Ellere var en en anden rodrace som man fra Guddommens side prøvede om de kunne tilpasse sig Jorden og udvikle sig.
der kom et oprør hvor Ellerne kæmpede mod Guddommen (The Galactic Federation of Light) og Ellerne eller nogen af dem gemte sig inden i Jorden hvor de så lavede byer og indre veje o.s.v.
Ellerne ville ikke udvikles efter Guddommens ønsker derfor kom oprøret.
og som vi ved idag retter mennesket sig fuldstændig ind efter Guddommen og går den vej som er planlagt."
Jojo, Fillip der har styr på sagerne...
Hvad fanden er "Ellere"? [/quote]
Ifølge "Fillip";
"Ellere var en en anden rodrace som man fra Guddommens side prøvede om de kunne tilpasse sig Jorden og udvikle sig.
der kom et oprør hvor Ellerne kæmpede mod Guddommen (The Galactic Federation of Light) og Ellerne eller nogen af dem gemte sig inden i Jorden hvor de så lavede byer og indre veje o.s.v.
Ellerne ville ikke udvikles efter Guddommens ønsker derfor kom oprøret.
og som vi ved idag retter mennesket sig fuldstændig ind efter Guddommen og går den vej som er planlagt."
Jojo, Fillip der har styr på sagerne...
Man burde oprette en profil, uploade et reptil ansigt som profilbillede (Evt. med en sci-fi baggrund), og fortælle de individer nogle sandheder...
F.eks... Vi har fanget ham der harkoon, jeres space commander for hundreder af år siden, og har siden dengang anvendt hans skrøbelige hjerne til at manipulere jeres svagelige sind.
Takket være vores manipulation af Lyset's medlemmers væsener, har vi idag et så solidt tag i menneskeheden, at vi idag kan høste mennesker som kommer til os frivilligt, og er ikke længere nødsaget til at høste dem igennem menneskehedens "krige".
Reptilernes herredømme er nu uundåeligt, og vores nye æra er snart forestående.
P.S. Vi voldtager dagligt A.K. med vores reptil peniser, så han har ikke beskyttet jer i årtusinder...
De vil da spasse fuldstændig ud.
F.eks... Vi har fanget ham der harkoon, jeres space commander for hundreder af år siden, og har siden dengang anvendt hans skrøbelige hjerne til at manipulere jeres svagelige sind.
Takket være vores manipulation af Lyset's medlemmers væsener, har vi idag et så solidt tag i menneskeheden, at vi idag kan høste mennesker som kommer til os frivilligt, og er ikke længere nødsaget til at høste dem igennem menneskehedens "krige".
Reptilernes herredømme er nu uundåeligt, og vores nye æra er snart forestående.
P.S. Vi voldtager dagligt A.K. med vores reptil peniser, så han har ikke beskyttet jer i årtusinder...
De vil da spasse fuldstændig ud.
Jeg kan anbefale Solitaire City det er bare så meget bedre end det medfølgende og så er der en del flere spil i det.
Jeg kan anbefale Solitaire City det er bare så meget bedre end det medfølgende og så er der en del flere spil i det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.