mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (3501) skrev:Daniel-Dane (3498) skrev:http://peecee.dk/uploads/052010/doh.png
This is why you shouldn't create unsecured, wireless networks.
Doh.
Hvad har et unsecured wifi netværk at gøre med at der kan connectes til den bittorrent client du har på din computer ?
jeg tror det er nogen udefra der connecter med sin bittorrent!
Det er mange formateringer siden, jeg sidst har haft en bittorrentklient på min computer. Den burde være forsvundet i mellemtiden. ;)
Daniel-Dane (3497) skrev:Så er der dem, som har Telia. Vi har altid haft mindst 100% af det lovede. Det skete nemlig, at den kunne køre på det dobbelt i korte perioder. I øjeblikket er den på 20 Mb/s.
Så er der dem, som har TDC. Vi har altid haft mindst 100% af det lovede. I øjeblikket er den på 12 Mb/s, selvom vi kun har købt 10 Mb/s.
Jeg tror ikke, at det så meget handler om selskabet, men de lokale faktorer...
Jakob Jakobsen (3511) skrev:Ya right!
Heh gad vide om der er folk der rent faktisk slår antivirus fra og lukker ALLE programmer inden de installerer noget. Jeg har aldrig taget mig af de warnings og har aldrig haft problemer med programinstallationer.
I princippet burde man jo banlyse alle programmer der opfordrer til at slå antivirus fra som spam.
Hi,
To protect your privacy we would like you to know that Google Latitude is running on your Android-powered device and reporting your location.
If you didn't enable this or want to stop reporting your location please open the Maps app on your device. Go to 'Menu' > 'Latitude' > 'Privacy' and change your privacy settings.
Thanks,
Google Latitude Team
Egentlig meget godt at Google gør folk opmærksom på dette :)
To protect your privacy we would like you to know that Google Latitude is running on your Android-powered device and reporting your location.
If you didn't enable this or want to stop reporting your location please open the Maps app on your device. Go to 'Menu' > 'Latitude' > 'Privacy' and change your privacy settings.
Thanks,
Google Latitude Team
Egentlig meget godt at Google gør folk opmærksom på dette :)
Clauzii (3515) skrev:#3514:
Windows har aldrig været helt god til at beregne tilbageværende tid for hverken kopiering af filer eller download-tider - selvom det er blevet bedre med systemerne.
Kan huske W95 der kunne komme med en melding som 265487318547 minutter tilbage...
http://xkcd.com/612/
Riotfellow (3519) skrev:Virkeligt professionelt design
Det virker da og er rimelig overskueligt, hvilket da er 100% mere vigtigt end bling og fancy html tags. Men jeg er da sikker på de gerne vil lade dig designe en ny side til dem!!
Ja det er overskueligt, men man skal da huske at man sælger en vare. Pakker man den fint ind, giver det nu et andet førstehåndsindtryk end hvis du har pakket den ind i brunt pakkepapir.
Ja det er overskueligt, men man skal da huske at man sælger en vare. Pakker man den fint ind, giver det nu et andet førstehåndsindtryk end hvis du har pakket den ind i brunt pakkepapir.
Jeg ville hellere handle med et firma med sådan en side end et firma med en side ala tv2, eller bare Newz.
Jeg ville hellere handle med et firma med sådan en side end et firma med en side ala tv2, eller bare Newz.
Riotfellow (3522) skrev:#3520
mm en lokalbiograf drevet af frivillige der indkøber film som foreslået på forsamlingsmøder har helt sikkert vildt brug for en ultra fancy pansy hjemmeside med det vilde markedsføring!
Næh du hvis biograferne i nærheden af mig så lige så pæne ud som lemvigs gør på deres billeder så ville jeg være hamrende ligeglad med hvordan deres hjemmeside så ud bare man kunne se hvornår de viste film samt havde information om billetbestilling.
Den er da bedre end min: http://d9software.com/Riotfellow (3519) skrev:Virkeligt professionelt design
Hey - Du snyder. Man kan slet ikke handle med Newz (kun Newz Media)!Jakob Jakobsen (3523) skrev:#3522
Jeg prøvede at skifte min avatar, men ser nu, at der står "Afvist, indsend et nyt" ved den.
LinguaIgnota bruger ikke det billede længere, og så havde jeg fjernet macfag. VERDEN ER AF LAVE*!
*) Nok ikke...
LinguaIgnota bruger ikke det billede længere, og så havde jeg fjernet macfag. VERDEN ER AF LAVE*!
*) Nok ikke...
For selve billedet gælder:
* Billedet må ikke tilhøre tredjepart, du skal være ejer af det
Hvad er chancen for, at jeg LIGE har læst http://epn.dk/medier/tv/article2079557.ece ?
Hmm, Reimer Bo bliver snart 60 år! EDIT: Okay, HER ser han nok gammel ud.
Hvad er chancen for, at jeg LIGE har læst http://epn.dk/medier/tv/article2079557.ece ?
Hmm, Reimer Bo bliver snart 60 år! EDIT: Okay, HER ser han nok gammel ud.
lol wtf,
var lige inde på netbank. Min cpu blev pludselig temmelig varm (58 grader, hvilket er ret varmt for min computer!). Jeg tænkte "wtf er det der sidder og tæsker løs på CPUen?!". Så ser jeg at det er java! Jeg tænker "wtf, er det netbank der er gået i en uendelig løkke??". Jeg lukker firefox, og voila! java holder op med at køre.
Andre der har oplevet det med Nordea?
var lige inde på netbank. Min cpu blev pludselig temmelig varm (58 grader, hvilket er ret varmt for min computer!). Jeg tænkte "wtf er det der sidder og tæsker løs på CPUen?!". Så ser jeg at det er java! Jeg tænker "wtf, er det netbank der er gået i en uendelig løkke??". Jeg lukker firefox, og voila! java holder op med at køre.
Andre der har oplevet det med Nordea?
$ java -version
java version "1.6.0_18"
OpenJDK Runtime Environment (IcedTea6 1.8) (6b18-1.8-0ubuntu1)
OpenJDK 64-Bit Server VM (build 14.0-b16, mixed mode)
Måske hjælper en reboot. Gider ikke lige nu, men jeg skal nok (prøve at huske at) skrive hvis det virker.
http://politiken.dk/udland/article973658.ece skrev:»Tiden er inde for et center som dette, da islam er en amerikansk religion«, siger Daisy Khan.
Daisy er idiot.
http://politiken.dk/udland/article973658.ece skrev:Bygningen, der skal hedde 'Cordoba House' skal fremme den religiøse dialog i USA og arbejde mod muslimsk ekstremisme, lyder det fra en af de visionære, amerikanske muslimer bag projektet.
Politiken har helt selv bestemt, at den amerikanske muslim er visionær.
Politiken har også helt selv bestemt, at der ikke er tale om en usmagelig manifestation. Min umiddelbare association er en tysk ambassade midt i Auswitz i 1954 - måske man liiige sku' ha' ventet lidt eller fundet en anden lokalitet.
Den slags banale hensyn stopper selvfølgelig ikke en god muslim, og står Ekstra Bladets ord til troende, så starter opførslen den... 11... fucking... september næste år.
"Jamen, LinguaIgnota," siger I så: "Der står jo også en masse fine ting om fællesskab og pluralisme!" - og jo, det gør der da. Men det kunne man også snildt udøve et andet sted, hvis man ikke søgte at spinne et religiøst-motiveret massemord i en positiv retning og score sin religion lidt billig pr.
Fy for Mehmet.
#parent
Er Islam ikke en amerikansk religion? Altså en religion der 'dyrkes' og er anerkendt i USA?
Disclaimer: jeg har ikke læst kilden, og jeg har ikke læst resten af din rant ordentligt igennem.
btw, hvad er der sket med dit billede?
EDIT: har lige skimtet artiklen. lol wtf, alle burde da vide at Islam og 11. september helst ikke skal kobles sammen i folks hoveder. Så er det måske ikke lige det bedste sted de har valgt.
Er Islam ikke en amerikansk religion? Altså en religion der 'dyrkes' og er anerkendt i USA?
Disclaimer: jeg har ikke læst kilden, og jeg har ikke læst resten af din rant ordentligt igennem.
btw, hvad er der sket med dit billede?
EDIT: har lige skimtet artiklen. lol wtf, alle burde da vide at Islam og 11. september helst ikke skal kobles sammen i folks hoveder. Så er det måske ikke lige det bedste sted de har valgt.
Så siger vi: "Islam er anerkendt som religion i USA," vi siger ikke: "Islam er en amerikansk religion."
BTW, jeg forsøgte at skifte profilbillede, men det blev afvist. Nu prøver jeg, om jeg kan få det gamle-gamle godkendt igen.
BTW, jeg forsøgte at skifte profilbillede, men det blev afvist. Nu prøver jeg, om jeg kan få det gamle-gamle godkendt igen.
"Kristendom er anerkendt som religion i Danmark", "Kristendom er en dansk religion"? Jeg synes da fint man kan sige det sidste. Hvis man vil, kan man nemt fortolke det som om kristendom kommer fra Danmark. Hvilket jo er løgn. LØG'n.
Den med macfag? Forget it, min blev afvist! ;PLinguaIgnota (3535) skrev:Nu prøver jeg, om jeg kan få det gamle-gamle godkendt igen.
Daniel-Dane (3527) skrev:Jeg prøvede at skifte min avatar, men ser nu, at der står "Afvist, indsend et nyt" ved den.
Opret en OpenID-bruger og upload et profilbillede til dem. Så omgås newz's kontrol.
Folk er bange for at sætte ansigt på dem selv jo. Og udfylde deres profiloplysninger...
Anyway, on topic:
[url= Mario theme played "blind" by Tom Brier[/url]
[url= Island athletic theme, sight-read by Tom Brier & Co.[/url]
[url= Mario Athlete's Rag Air Platform sight-read; Tom Brier[/url]
edit: han klarer det egentlig ikke vanvittig godt i første video, men det kan sikkert forklares med at han normalt spiller rag time, hvilket de 2 andre musikstykker ligger noget tættere op ad
Anyway, on topic:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sight_reading skrev:Sight-reading is the reading and performing of a piece of written music, specifically when the performer has not seen it before.
[url= Mario theme played "blind" by Tom Brier[/url]
[url= Island athletic theme, sight-read by Tom Brier & Co.[/url]
[url= Mario Athlete's Rag Air Platform sight-read; Tom Brier[/url]
edit: han klarer det egentlig ikke vanvittig godt i første video, men det kan sikkert forklares med at han normalt spiller rag time, hvilket de 2 andre musikstykker ligger noget tættere op ad
Man kalder det også prima vista.
I video nr. to... Det er sejt at han kan ramme med venstre hånd, på trods af at han konstant laver så store spring. Jeg skulle altid øve mig i at lave store spring, så jeg ikke ramte ved siden af :)
I video nr. to... Det er sejt at han kan ramme med venstre hånd, på trods af at han konstant laver så store spring. Jeg skulle altid øve mig i at lave store spring, så jeg ikke ramte ved siden af :)
Her er et glimrende værktøj til pigerne hvis de skulle være i tvivl om deres fangst er god nok.
Daniel-Dane (3538) skrev:Den med macfag? Forget it, min blev afvist! ;P
Suck it, n00b. Staff ææælsker LinguaIgnota. <3
gnarfsan (3549) skrev:And so it begins: http://правительство.рф
Edit: But not on Newz, it seems...
Jeg er bare imponeret over at IE rent faktisk kan gå til adressen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.