mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (3949) skrev:Sendt til tælling af 59 årig kvinde med baseballbat,
fedt nok, han er et af verdens dummeste mennesker. Han burde nakkeskydes...
Back on track: At Porren er så vild med WSPA.. Burde han ikke se det som naturlig udvælgelse? Survivor of the fittest?
...at en tråd lige er blevet lukket. Eller er det kun mig, der kan se der får denne besked i nyheden?
Clauzii (3958) skrev:#3957:
Jeg går ud fra at tråden som standard er lukket, da besvarelser foregår via mail ;)
Nej, for der var skrevet 21 indlæg før jeg fik meddelelsen, og jeg stod selv for 2 af dem.
Er det her første gang, newz lukker en tråd?
EDIT: Nu er kommentarfeltet også oppe igen. Panikken aflyst.
Elskov (3956) skrev:At Porren er så vild med WSPA.. Burde han ikke se det som naturlig udvælgelse? Survivor of the fittest?
^^ nårh, så det er pludselig evolution der gør at hunde bliver mishandlet og efterladt med beskadigede ben så den ikke kan gå. og lige inden udsulter helt afliver de den ved at smide den i en skraldevogn, og kvase den mens det blir filmet?
Evolution får narhatte til at sætte ild til kæledyr? kaste levende hunde ud fra motorvejsbroer?
well, et eller andet sted kan man jo altid sige at evolution er skyld i vi er som vi er idag. men det mishandling skal den ikke have æren af. det skal mennesker.
SlettetBruger (3961) skrev:hunde bliver mishandlet og efterladt med beskadigede ben så den ikke kan gå. og lige inden udsulter helt afliver de den ved at smide den i en skraldevogn, og kvase den mens det blir filmet?
I came.
SlettetBruger (3961) skrev:^^ nårh, så det er pludselig evolution der gør at hunde bliver mishandlet og efterladt med beskadigede ben så den ikke kan gå. og lige inden udsulter helt afliver de den ved at smide den i en skraldevogn, og kvase den mens det blir filmet?
Evolution får narhatte til at sætte ild til kæledyr? kaste levende hunde ud fra motorvejsbroer?
well, et eller andet sted kan man jo altid sige at evolution er skyld i vi er som vi er idag. men det mishandling skal den ikke have æren af. det skal mennesker.
Ah, nu tror du at det er min holdning :P
Næ ^^ men det måtte da komme et sted fra :P
Lingu og gnarf -> hey, hvis man ikke kan se det sjove i det... hvad skal man så med det? :D
Lingu og gnarf -> hey, hvis man ikke kan se det sjove i det... hvad skal man så med det? :D
EB Live - Microsoft afslører Xbox-nyheder skrev:7:39
Så er microsofts senior vice president på scenen
7:40
Xbox og Activision har indgået samarbejde. Alle map packs vil fremover komme først til Xbox 360
7:40
Og så siger han godmorgen
7:41
Black Ops udkommer iøvrigt 11. november
7:41
Og så er han i gang med den store salgstale. Xbox er selvfølgelig det bedste
7:43
Nu snakker en japansk Metal Gear Solid-skaber. Fik sgu lige ikke fat i hans navn
7:43
Nu er scenen fyldt med japanere
http://www.dailytech.com/Stanford+Poll+Shows+75+Pe...
74% af de 1000 tror på global opvarmning ( 26% er derfor ignoranter ) 75% af de 74% tror den er menneskeskabt
-.-
74% af de 1000 tror på global opvarmning ( 26% er derfor ignoranter ) 75% af de 74% tror den er menneskeskabt
-.-
SlettetBruger (3967) skrev:http://www.dailytech.com/Stanford+Poll+Shows+75+Percent+of+Americans+Believe+in+Global+Warming/article18705.htm
-.-
Hvor stor en del af temperatur stigningen skal mennesket have bidraget med før "katastrofen" er menneskeskabt ?
...at Henry Fords model T fra 1908, kørte 1,2 kilometer længere på literen, end den gennemsnitlige Amerikanske bil gør i dag.
Daniel-Dane (3970) skrev:Er der nogen, som har læst Brave New World og er vilde med den?
Læst?? Jeg troede man hørte den... :S
Dig og din heavy metal og Iron Maiden. Det lyder ikke så galt, og det er i hvert fald heavy metal end Killswitch Engage.
Da jeg var i Florida, lejede vi en Chevrolet Blazer med V6 motor og omkring 300HK.
Den var betydelig langsommere end den Polo med omkring 90Hk. som jeg kører rundt i her hjemme.
Til gengæld kørte den ikke meget over 5Km på literen.
Da jeg var i Florida, lejede vi en Chevrolet Blazer med V6 motor og omkring 300HK.
Den var betydelig langsommere end den Polo med omkring 90Hk. som jeg kører rundt i her hjemme.
Til gengæld kørte den ikke meget over 5Km på literen.
gnarfsan (3971) skrev:Ah ja, jeg blev lidt overrasket på min USA tur, for benzinen kostede godtnok det halve, men bilen brugte mindst det dobbelte! Dyr dyr køretur.
Amerikanerne vi har besøg af for tiden taber også kæben når de ser en tanks priser, de kan slet ikke forstå at vi kan klare det...
I det mindste er amerikanerne begyndt at købe japanske biler i stor stil.
Daniel-Dane (3973) skrev:Dig og din heavy metal og Iron Maiden. Det lyder ikke så galt, og det er i hvert faldheavymindre metal end Killswitch Engage.
Hmm.
Har lige opgjort pengene på min konto. Jeg har 197,- og intet arbejde. Min SU er også løbet ud. Jaaaaaa.
Måske skulle jeg alligevel blive freelance-skribent?
Har lige opgjort pengene på min konto. Jeg har 197,- og intet arbejde. Min SU er også løbet ud. Jaaaaaa.
Daniel-Dane (3978) skrev:Hmm.
Meld dig til luksusfælden, det er så polulært.
things that make you go hmm:
Folk der ikke har styr på deres økonomi ...
Daniel-Dane (3981) skrev:Jeg har styr på min økonomi. Jeg har levet af 300 kroner om måneden det sidste år.
Så er det vel en smal sag at leve for 197 kr. måneden ud? :)
Det var ekstrapengene. Nu er de røget på gallatøj og limousine. ):
Daniel-Dane (3985) skrev:#3984
Stortset hele sidste skole år, havde jeg 170-230 kr. til mig selv, når alle faste udgifter var betalt... Hvilket gik helt fint og fik da købt både dvd'er, musik og ligegyldigt mad i kantinen, uden at trække over, hvilket jeg kun har gjort 5 gange (hvor jeg ikke har vidst det) siden jeg blev atten og har haft DK-kort..
markjensen (3987) skrev:Hvordan kan I betale for mad med så få penge?
Det var efter faste udgifter, herunder mad..
MiniatureZeus (3989) skrev:Det var efter faste udgifter, herunder mad..
Det er forbrugs udgifter. ikke faste.
^^ det svinger
Jeg bor stadig hjemme (afslutter gym om en uge), så jeg har fået alt, hvad jeg har haft behov for. Det koster så 2300,- af min SU, men fuck det.
SlettetBruger (3990) skrev:Det er forbrugs udgifter. ikke faste.
^^ det svinger
Ikke hos mig.. Min kæreste og jeg sætter 2000 kr. af hver måned til mad (og rengøring) og det rækker fint..
MiniatureZeus (3992) skrev:SlettetBruger (3990) skrev:Det er forbrugs udgifter. ikke faste.
^^ det svinger
Ikke hos mig.. Min kæreste og jeg sætter 2000 kr. af hver måned til mad (og rengøring) og det rækker fint..
2k om måneden? whoa :P
Når jeg flytter hjemmefra her om ikke længe satser jeg på at sætte 5-600kr om måneden.
Men min dyreste måltid bliver også middags mad. som jeg betaler for på arbejde, ret billigt. ^^
Kæresten og jeg sætter 2600 kr. fra om måneden til mad. Men vi lever også godt, og det rækker som regel til en lille aften ude i slutningen af måneden :)
Det der gør at jeg vil kunne leve så billigt er at jeg gør som er sundt: varm stort måltid om middagen, let måltid om aftenen.
og iogmed middagen ligger i arbejdstiden og derfor ramler sammen med buffet'en i kantinen hvor der afregnet billigt pr kg. så kommer man langt.
:)
* stort måltid om aftenen går ud over søvnen
og iogmed middagen ligger i arbejdstiden og derfor ramler sammen med buffet'en i kantinen hvor der afregnet billigt pr kg. så kommer man langt.
Gilbert Wondracek lyder lidt som "Gilbert Won the Cake", "Gilbert Won a Cake" og "Gilbert Wondercaek".
LinguaIgnota (3996) skrev:Gilbert Wondracek lyder lidt som "Gilbert Won the Cake", "Gilbert Won a Cake" og "Gilbert Wondercaek".
Bad LINKualgnota! :)
SlettetBruger (3995) skrev:Det der gør at jeg vil kunne leve så billigt er at jeg gør som er sundt: varm stort måltid om middagen, let måltid om aftenen.
Ah, så alle mennesker er ens. Der tror jeg alligevel du ved noget, som diverse forskere ikke gør.
I gang med en bachelor!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.