mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SoftException in Application.cpp:256: File "/home/*snip*/public_html/index.php" is writeable by group
Det er åbenbart nok til at få programmet til at gå ned med en 500!
http://ekstrabladet.dk/flash/kongelige/danskekongelige/article1387734.ece skrev:siden vi tabte Norge og sleswig har vi fuc-ket os selv med janteloven , som osse gør at vi ikke tør tænke stort , alt skal være småt .
Lad mig komme med eksempler , manglende højhastigheds tog, dårlige supermarkeder sammenlignet med dem i tyskland sverige og england , mindre udvalg i dk , man tvinges til at købe 3 porre selv om man kun skal bruge en porre , samme med mange andre grøntsager , som er pakket i plastic , i vores nabo lande kan man købe 1 chili og en porre efter vægt .
At idioten her, får lov til at køre rundt i en bil der er lavet 100% for at efterligne en politibil.
Nu er jeg ikke sindssyg god til tysk, men jeg mener dog ikke at en zahnbürste plejer at se sådan ud
Ronson (4756) skrev:Nu er jeg ikke sindssyg god til tysk, men jeg mener dog ikke at en zahnbürste plejer at se sådan ud
Mon ikke den er god til at skrabe plak af med? =P
Ronson (4758) skrev:At det pizzeria jeg bestiller fra nu vil have penge for levering OVER et vist antal kroner.
Altså hvis jeg ikke bestiller særlig meget er udbringning gratis, men hvis jeg bestiller lidt mere så skal det koste. Wut?
bestil af flere gange, så indser de nok efter 5 gange du har bestilt 1 pizza at systemet er lidt tåbeligt ^^
Hvis buddet er på cykel så er det en lang cykeltur, for det er fra nabobyen..
Men ja, havde også overvejet at bestille ad to gange - men der er jeg nu mere den type der tillader sig at skrive til justeat først. Mest af alt fordi buddet der kom med det ligner en der kunne finde på at hidkalde sine fætre hvis jeg begyndte på noget..
Men ja, havde også overvejet at bestille ad to gange - men der er jeg nu mere den type der tillader sig at skrive til justeat først. Mest af alt fordi buddet der kom med det ligner en der kunne finde på at hidkalde sine fætre hvis jeg begyndte på noget..
Nyfundet respekt for Tom Cruise. Han står i bedste tone og opdrager klaphatten.
Jeg bøjer mig i støvet. Stor mand i en lille mands krop.
Jeg bøjer mig i støvet. Stor mand i en lille mands krop.
Må sige at jeg er med Cruise på den her, må være irriterende at bruge sin tid på at gøre folk glade med endeløse interviews og så de pisser på en og tror de kan tillade sig hvad som helst, Syntes sku det er god stil han lige fortæller ham han egentlig syntes det er irriterende. Det er jo ikke fordi han hidser sig op eller noget,
Jeg havde brækket armen på lorten. Tom lader sig i hvert fald ikke træde på, men nu kommer man heller ikke langt i forsøget på at oplære fortabte sjæle.
Noes, http://www.ratemydoodle.com/ er også nede! ):Ronson (4768) skrev:Apropos lort (og on topic); at ratemypoo.com er nede når man skal bruge den.
Ja, og lad os da for en gangs skyld give dem noget ordentligt værktøj!
At HerrMansen og reschat kun rater mig irrelevant og konstant gør det. Det er vel deres tid på måneden.
Daniel-Dane (4772) skrev:At HerrMansen og reschat kun rater mig irrelevant og konstant gør det. Det er vel deres tid på måneden.
Så vidt jeg kan se, har HerrMansen ratet dig irrelevant 3 gange inden for den seneste måneds tid - det er da ikke voldsomt, nævneværdigt meget.
reschat har ratet dig irrelevant én gang.
Så du rater bare fordi, du kan, og ikke ud fra beskrivelsene i faq'en og indlæggets indhold - hvad, der lige passer dig?
Jeg prøvede bare, at finde en forklaring på, hvorfor du vil rate alt - KAN det være FORDI, du i forvejen rater alt? Eller spurgte du til at starte med, fordi du ikke ville have et svar eller en kommentar?
Jeg prøvede bare, at finde en forklaring på, hvorfor du vil rate alt - KAN det være FORDI, du i forvejen rater alt? Eller spurgte du til at starte med, fordi du ikke ville have et svar eller en kommentar?
Systran (4781) skrev:Så du rater bare fordi, du kan, og ikke ud fra beskrivelsene i faq'en og indlæggets indhold - hvad, der lige passer dig?
ja, men det var en slags provokation til at du sagde vi rater alt :)
Ronson (4786) skrev:At FOSI stadig findes
Ja, jeg undrer mig også.
Jeg har nok brugt den side lige siden jeg fik mit første 14,8 modem.
Ronson (4782) skrev:Til dig der lige er flyttet hjemmefra
Mine forældre er skilt. Men det giver da uden tvivl god mening. Der skulle vel næppe en undersøgelse til at fortælle en det.
Rasmus064 (4795) skrev:Problemet var bare at han overtog det meste af Europa og slog en masse jøder ihjel.
Så længe man nøjes med de troende...
Systran (4797) skrev:Ja, Hitler slog bl.a. et antal Jehobvas Vidner ihjel (vist nok mellem en kvart og en halv mio.). Så det var jo ikke skidt, alt hvad han lavede. :)
Og så skabte hans videnskabsmænd jo V2-raketterne, som var den direkte årsag til, at The Space Race startede.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.