mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://jegtilstaar.dk/?id=47948771689 skrev:Jeg tilstår, at jeg første gang var fuld i sidste uge sammen med 3 af mine veninder. Det var en fucking vild aften, hvor vi alle sammen liderlige rendte rundt i bh og g-streng. Vi snavede og onanerede, mens vi dansede endnu mere liderligt til højt music og masser af sprut fra den ene af mine veninders forældres sprutskab. Det endte med, at jeg lå onanerede med en ølflaske oppe i skeden på mig selv.
Næste dag sagde jeg, at jeg fortrød det og alt det der, men det passer overhovedet ikke. Jeg sidder og bliver liderlig nu her igen ved tanken, for det tænder mig helt vildt. Alt, hvad vi gjorde den aften var så fucking sexet, at jeg ville ønske, at tiden kunne skrues tilbage. Jeg føler mig så sexet, og inderst inde er jeg ikke det mindste flov over min liderlighed.
Fra nu af vil jeg ikke holde mit eget hemmelige sexliv for mig selv - jeg vil opleve noget. Jeg vil have rigtig sex!!! jeg ville ønske, at jeg var mindre genert og turde snakke med drenge på dén måde, for mit indre springer snart. Jeg længtes virkelig efter sex og bliver mere og mere liderlig ved tanken.
Pige, 15 år
what is this i don't even
Skal vi blive enige om, at den gennemsnitlige, 15-årige, sex- og identitetsforvirrede pige ikke skriver på den måde der? Ikke for at være fordomsfuld, men over halvdelen af min gamle gymnasieklasse ville have haft flere kommafejl end "hende" her.
jegtilstaar.dk er fucking go' humor, men jeg tvivler på, at det er andet end gode historier - ligesom mange indlæg på netdoktor vedr. kønssygdomme og uønskede graviditeter.
En 15-årig pige, der skrev anonymt på internettet ville være aldeles ligeglad med tegnsætning, grammatik og trykfejl.
Keep fappin'.
Skal vi blive enige om, at den gennemsnitlige, 15-årige, sex- og identitetsforvirrede pige ikke skriver på den måde der? Ikke for at være fordomsfuld, men over halvdelen af min gamle gymnasieklasse ville have haft flere kommafejl end "hende" her.
jegtilstaar.dk er fucking go' humor, men jeg tvivler på, at det er andet end gode historier - ligesom mange indlæg på netdoktor vedr. kønssygdomme og uønskede graviditeter.
En 15-årig pige, der skrev anonymt på internettet ville være aldeles ligeglad med tegnsætning, grammatik og trykfejl.
Keep fappin'.
http://jegtilstaar.dk/mix?id=78692118636 skrev:Jeg tilstår, at jeg ikke mere kan udholde min 18-årige papsøn. Hans blotte tilstedeværelse gør mig syg. Han skulle nosse sig sammen og finde sig noget arbejde eller uddannelse. Men ingen af delene kan han åbenbart overskue. Han laver heller ikke en skid hjemme, andet end at sidde foran pc'en hele dagen og komme ud for at hente maden 3-4 gange dagligt. Han har snart suget al glæde og energi ud af os allesammen. Jeg håber, jeg stærk nok til at gøre noget ved det eller skride for good.
M38
newz bruger?
Lyder nærmere som mig.MiniatureZeus (4919) skrev:http://jegtilstaar.dk/mix?id=78692118636 skrev:Jeg tilstår, at jeg ikke mere kan udholde min 18-årige papsøn. Hans blotte tilstedeværelse gør mig syg. Han skulle nosse sig sammen og finde sig noget arbejde eller uddannelse. Men ingen af delene kan han åbenbart overskue. Han laver heller ikke en skid hjemme, andet end at sidde foran pc'en hele dagen og komme ud for at hente maden 3-4 gange dagligt. Han har snart suget al glæde og energi ud af os allesammen. Jeg håber, jeg stærk nok til at gøre noget ved det eller skride for good.
M38
newz bruger?
Han er der, netop fordi du er flyttet til København.Systran (4933) skrev:Hvad laver du dog der, når jeg lige er flyttet til København, loverboy?
This makes me go hmm:
HTTP response fra imdb skrev:Cneonction close
Flere sjove HTTP responses:
http://www.hostgator.com/ skrev:Server Apache/1.3.41 (Unix) mod_auth_passthrough/1.8 mod_log_bytes/1.2 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 mod_ssl/2.8.31 OpenSSL/0.9.8h
http://hmm.dk/ skrev:Siden kan ikke spises
Den side, du søger efter, er ikke fordøjelig. Der kan være tekniske problemer med Måltidet, eller det kan være nødvendigt at ændre besværindstillingerne.
Prøv følgende:
Kik på knappen Omplacer, eller prøv uden sonar.
Hvis du har skrevet sildens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.
Hvis du vil kontrollere fordøjelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktionærer og derefter kikke på Kunstudstillinger. Drik inden sangen Internationale på Indonesisk. Indianerne skal svare til dem, der er leveret af tambourmajoren af pokalnetværket (KAJ) eller Stjernetyderen.
Hvis gasværksakkumulatoren har arkiveret det, kan Microsoft Windows understryge savværket og automatisk optage indbetalingerne for grøntsagsforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde mad, skal du klikke på Reguler natværksudstillinger
Nogle Vandhuller kræver en 128-bit afslutningssikkerhed. Klik i menuen Bjælde, og kik derefter på Internet Exploderer for at aftørre, hvilken sikkerhed du har indopereret.
Hvis du prøver at få et sikkert Måltid, skal du stryge før at dine sokkestillinger understøtter det. Slik på menuen Funktionærer, og kik derefter på Kunstudstillinger. Rul ned til stationen Svanemøllen uden banen Akkumuleret, og konfronter udstillingerne for SÅL 2.0, SÅL 3.0, ARM 1.0 og SKO 1.0.
Klik på knappen Tilbage for at prøve en anden hyperlink.
Bæveren blev ikke bundet, eller der opstod en DAS-fejl
Internet Eksploderer
Mind mig om at sende en klagemail til Ribe kommune.
Fra:Daniel-Dane
Til:SlettetBruger
Emne:Påmindelse!
Du skal huske at sende en klagemail til Ribe Kommune angående nylagt asfalt, som er af så ringe kvalitet, at det føles som om man kører med firkantede hjul (skal forståes som, at bilen hopper og gynger, som var asfalten lagt af en russisk skibsofficer)!
Fra:SlettetBruger
Til:Daniel-Dane
Emne:Re: Påmindelse!
...
Kærestens lillebror har udført en taktisk manøvre og er flyttet til Odense. Og faktisk, så blev jeg en (meget) lille smule positivt overrasket over byen. Eller den del af den, som jeg så. Ud over at alting er utroligt deprimerende fladt - der findes ikke bygninger med mere end én etage på Fyn - så var indkøbsmulighederne gode. Jeg var f.eks. lige ude at kigge på lidt tøj i Rosengårdscentret, eller hvad fanden de kalder det, og det lykkedes mig at finde en temmelig lækker trøje på ganske kort tid. Til gengæld var ekspeditricen så usandsynligt ubøvlet og grim i sin beskidte fynbokæft, at hun bød mig "farveller", da vores transaktion var overstået.
Farveller? 200 kr. på, at hun også har en "mobilos". Ihh, jeg bliver så ked af det indeni.
Men ud over det, så var det da hyggeligt nok at være på fynbo-safari.
Farveller? 200 kr. på, at hun også har en "mobilos". Ihh, jeg bliver så ked af det indeni.
Men ud over det, så var det da hyggeligt nok at være på fynbo-safari.
LinguaIgnota (4939) skrev:der findes ikke bygninger med mere end én etage på Fyn
HA! Jeg bor på 1. etage. I Odense! Og jeg har overboere. IYFF!
... Ud over det har du fuldstændig ret i din beskrivelse. (Og de fleste fynboere synes stadig det er fedt at sige mobilos...)
Ziiing. Oh snap. Badum tsch. Haha (Nelson).SlettetBruger (4943) skrev:#4942
At du sidder i en kælder, og du har en kælder under dig betyder ikke du er på 1. etage.
En drøm jeg havde i nat. Err, den første af dem, jeg kan huske, i hvert fald. Goes somewhere like this:
Jeg snakker med en person, og så kommer en pige, jeg kender forbi, med masser af hår på brystkassen. Den er blottet, men der er alligevel tøj for brysterne på en eller anden måde. I hvert fald nævner jeg til hende, at hun har ret meget hår på brystet for en pige at være, hun siger, at hun ikke er den med det meste og spørger mig så, om jeg har hår. Jeg siger, at jeg har hår over det hele (hvilket jeg har), og så smutter hun. Tilbage sidder jeg med en seddel fra hende, hvor der står, at jeg er pervers.
WTF?
Jeg snakker med en person, og så kommer en pige, jeg kender forbi, med masser af hår på brystkassen. Den er blottet, men der er alligevel tøj for brysterne på en eller anden måde. I hvert fald nævner jeg til hende, at hun har ret meget hår på brystet for en pige at være, hun siger, at hun ikke er den med det meste og spørger mig så, om jeg har hår. Jeg siger, at jeg har hår over det hele (hvilket jeg har), og så smutter hun. Tilbage sidder jeg med en seddel fra hende, hvor der står, at jeg er pervers.
WTF?
Folk der bræger om sig med ting de ikke ved noget om. Øjensynligt kan iPhone4 springe i luften hvis man ikke har tape på den. Yep.
Desuden så er der ingen med respekt for sig selv der bruger title og body tags i html mere.
Sidste guldkorn fra denne uge må være at man ikke kan søge på google med Internet Explorer 6.
Desuden så er der ingen med respekt for sig selv der bruger title og body tags i html mere.
Sidste guldkorn fra denne uge må være at man ikke kan søge på google med Internet Explorer 6.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.