mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1389392.ece skrev:– Men de vil ikke indrømme, at der er et problem. Ikke, hvis man tror, siger de.
Som ikke-troende passager vil jeg nu mene, at det er et problem. Kæft, hvor er det uansvarligt.
Ja, virkelig mærkeligt at der så sindsyge skrappe regler omkring hviletid for bus- og lastbilchauffører, men at de må sagtens må kører uden hverken at få vådt eller tørt... Enten skal man tvinge dem til at køre tidligt om morgenen eller om natten, men som ham Olsen siger, så er de jo attraktive og så ville det ikke være fair..
Desuden, så forstår jeg ikke rigtig busselskaberne.. Jeg kender flere medstuderende på 21-24 år, som gerne vil kører bus som fritidsjob, da lønnen er ret god (set i forhold til andre jobs) og det er ret frit mht. vagter, men busselskaber vil ikke betale buskort for studerende, selv med kontrakt, men hvis en anden etnisk filur vil have et job, så betaler de raskt væk for kørekort, uden at filureren binder sig med en kontrakt.. Det samme er desuden gældende hos taxa-selskaberne..
Desuden, så forstår jeg ikke rigtig busselskaberne.. Jeg kender flere medstuderende på 21-24 år, som gerne vil kører bus som fritidsjob, da lønnen er ret god (set i forhold til andre jobs) og det er ret frit mht. vagter, men busselskaber vil ikke betale buskort for studerende, selv med kontrakt, men hvis en anden etnisk filur vil have et job, så betaler de raskt væk for kørekort, uden at filureren binder sig med en kontrakt.. Det samme er desuden gældende hos taxa-selskaberne..
Tjah de spiser og drikker ikke om dagen i ramadanen, vi spiser og drikker ikke om natten. Det er vel ikke mere uansvarligt end at køre på arbejde uden morgenmad...
Hvis de som ham den ene siger, drikker rigeligt når de må og ellers ikke føler sig utilpasse eller trætte bag rattet kan jeg virkelig ikke se et problem i det.
Hvis de som ham den ene siger, drikker rigeligt når de må og ellers ikke føler sig utilpasse eller trætte bag rattet kan jeg virkelig ikke se et problem i det.
Der er vel også forskel på en 8 timers vagt og på at køre på arbejde... Men jo, hvis det ikke påvirker deres evne til at køre, er der selvsagt ikke det store problem. Dog indrømmer de på tomandshånd at de er mere trætte end normalt og så er det jo et problem. (Og den med at man ikke er træt, hvis man er stærk i troen taler vidst for sig selv:))
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/art... nogen gange finder EB altså bare de mest fantatiske historier.
http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vrangen/article1389630.ece#ixzz0wOYLRRSN skrev:"- Det (eller den, red) er ude af vores hænder, og nu ligger sagen hos Bowls New Zealand. Jeg kan ikke sige mere, det ville ikke være passende, siger forbundets formand Robin Jefferson."
Hahahahahahah, hvor er red sjaw.
wat? Det er mit program der opskalerer, din nød. Som jeg skrev tidligere så sender de TV 2 i 544x576, modsat andre SD-kanaler, der sendes i 720/704x576oxxy (4850) skrev:Tjah som du så fint viser så er opløsningen da den samme på zdf, det er bare komprimeringen du er sur over.
Fixed.oxxy (4861) skrev:nogen gange finder EB altså bare på de mest fantatiske historier.
Ronson (4863) skrev:wat? Det er mit program der opskalerer, din nød. Som jeg skrev tidligere så sender de TV 2 i 544x576, modsat andre SD-kanaler, der sendes i 720/704x576
Så er du dælme dårlig til at illustere din pointe, du brokker dig over opløsning og illustrerer det med 2 billeder med samme opløsning, din nød! Hvor i alverden skulle jeg vide fra du har skaleret det og at ZDF sender i 704x576?
Iøvrigt ser det ud til stofa er klar over problematikken og er i gang med at løse det http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID...
Så du burde kunne glæde dig til tv2 i fantastisk SD kvalitet :P
edit: hvis der så var nogen der samtidig fiksede 3puls så man ikke behøver at se Pixel1 om søndagen men kan få lov at se Formel1 i stedet for.
Jeg har jo allerede skrevet de sender i en lavere opløsning, derfra skulle du vide det.oxxy (4864) skrev:Hvor i alverden skulle jeg vide fra du har skaleret det
Når nu "de" skriver at de får det fra sat, så skulle de da finde sig en bedre udbyder. Jeg ved tilfældigvis at Viasat og Canal Digital sender samme kanal i hver sin opløsning (hvilken af dem der sender i den ordentlige opløsning kan jeg til gengæld ikke huske).
Hvor er det dog i det hele taget sørgeligt at virksomheder som Stofa ikke selv kan finde ud af dette. Det er jo rimelig tydeligt at det for dem ikke handler om at levere et ordentligt signal :/
Ronson (4865) skrev:Jeg har jo allerede skrevet de sender i en lavere opløsning, derfra skulle du vide det.
Når nu "de" skriver at de får det fra sat, så skulle de da finde sig en bedre udbyder. Jeg ved tilfældigvis at Viasat og Canal Digital sender samme kanal i hver sin opløsning (hvilken af dem der sender i den ordentlige opløsning kan jeg til gengæld ikke huske).
Hvor er det dog i det hele taget sørgeligt at virksomheder som Stofa ikke selv kan finde ud af dette. Det er jo rimelig tydeligt at det for dem ikke handler om at levere et ordentligt signal :/
Hvis det handlede om at få ordenlige signaler tog de nok ikke 100kr/mdr for at få 5 "HD" kanaler, og så ville de nok også ringe til viasat hver eneste dag for at få dem til at give dem tv3 kanalerne i kvalitet der er bedre end youtubevideoer fra 98...
For helvede, hvor jeg elsker det forum... I en tråd om Bigfoot:
http://www.unexplained-mysteries.com/forum/index.php?showtopic=185572&st=60 skrev:What reason is there to kill them? They appear sentient and dont seem like they are a threat. Things should only be killed if they are a threat, because for all we know they could be watching us waiting for us to become a threat. If so that would start a war with another race we know little about and that... well isnt so much of a good idea.
Ronson (4867) skrev:5 HD kanaler for 100 kr/måned?
Her tager de 99 kr/måned for 10 HD-kanaler.
Hrm BBCHD, MTVHD og den ene National HD er i nye i forhold til sidst jeg kiggede, og så er DR HD og den anden national HD altså gratis, så gir ikke mening at tælle dem med i HD pakken. Så der er 8 hvilket da klart er bedre end de 5 jeg huskede :)
Kan godt se at jeg burde skifte min store pakke ud med Temapakke sport og HD pakken. Det irriterer mig bare de ikke har Eurosport HD når de nu har både 1 og 2 til rådigheden.
Vil skulle give en 10'er mere om måneden (+ kortafgift vil jeg tro) for en temapakke+hd pakke hvilket egentlig burde være en god deal, men hurrah lo and behold stofa skal have en plov for at skifte programpakke... de er jo syge i hovedet.
Og efter en nærlæsning af pakkerne får man ikke 3Puls medmindre man har den store pakke. Dvs hvis jeg vil se formel1 SKAL jeg have den store pakke, temapakke sport er ikke godt nok. Man burde sætte en sattilit op og gå over til at se tysk tv og så droppe alle de griske danske kanaler ... [/rant]
oxxy (4871) skrev:DR HD og den anden national HD altså gratis
DR HD er ikke gratis på kabeltv, Stofa skal betale afgifter så det er jo fair nok at de tager penge for den - og kun godt at de mange steder giver den med "gratis" i forvejen. I 2012 bliver den must carry ligesom de andre public service-kanaler.
Hvorfor NGC Wild HD er med er sandsynligvis fordi dem uden "fri digital tv" ikke har den i forvejen.
At jeg kørte forbi verdens længste catwalk på vej hjem, uden at vide det. :D
doh09 (4882) skrev:forestil dig at have en elektrisk fluesmækker der, den løber jo fandme tør for strøm på 1 min xD, og i det ene minut er det en fucking lynstorm x_X
Nu er problemet så at alle de batteridrevne fluesmækkere, er minimum 3-4 sekunder om at lade op, så god fornøjelse :)
ul/li er meget normalt at bruge til dropdown-mener. Men hvorfor bruger den HTML 3.2?! Det ligner virkelig noget Frontpage!qw_freak (4891) skrev:Menuen
#4898 Det er vist et spørgsmål til de af vores buttede mandlige newzere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.