mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har været ude for at den fysiske knap på touchpadden havde sat sig.
Prøv at fjerne eller slå den fra i enhedshåndtering og se om din mus så virker.
Har været ude for at den fysiske knap på touchpadden havde sat sig.
Prøv at fjerne eller slå den fra i enhedshåndtering og se om din mus så virker.
markjensen har en masse trekanter
Det er nok ikke det helt rigtige forum, men jeg ved da at der findes et par IQ-eksperter herinde, så:
Er triangle fan i OpenGL deprecated?
Jeg får Invalid Operation på min egen computer, selvom den gerne vil tegne dem, men på nogle venners computere vil den slet ikke tegne.
Det er nok ikke det helt rigtige forum, men jeg ved da at der findes et par IQ-eksperter herinde, så:
Er triangle fan i OpenGL deprecated?
Jeg får Invalid Operation på min egen computer, selvom den gerne vil tegne dem, men på nogle venners computere vil den slet ikke tegne.
MarkJensen vil impotere illegalt ..
Findes der en bulletproof måde at få tilsendt en fra fra us of a uden at PostDK stikker deres forbandede snude i pakken, og begynder at tilføje moms, opkrævnings gebyrer og hvad de nu ellers kunne finde på?
Her ser vi lige bort fra muligheden for selv at tage derover ;)
Findes der en bulletproof måde at få tilsendt en fra fra us of a uden at PostDK stikker deres forbandede snude i pakken, og begynder at tilføje moms, opkrævnings gebyrer og hvad de nu ellers kunne finde på?
Bachy (20253) skrev:MarkJensen vil impotere illegalt ..
Diplomatpost.
Mark Jensen skal have ny skærm
Jeg mangler en ny skærm til min stationære pc. Kan I anbefale noget specifikt?
Krav er:
22-24 tommer
Max 1500 kr.
Skal primært bruges til spil/film
Mark Jensen siger på forhånd tak!
Jeg mangler en ny skærm til min stationære pc. Kan I anbefale noget specifikt?
Krav er:
22-24 tommer
Max 1500 kr.
Skal primært bruges til spil/film
Mark Jensen siger på forhånd tak!
Colapusheren (20266) skrev:ny skærm
Cirka 1500,-:
http://www.edbpriser.dk/skaerm/dell-ultrasharp-u23...
#20273:
Jeg har haft adgang til betaen noget tid, og har allerede fået slettet mine characters 2 gange (når der kom en ny patch).
Jeg har haft adgang til betaen noget tid, og har allerede fået slettet mine characters 2 gange (når der kom en ny patch).
markjensen flytter ikke til København
Men det gør min lillebror. Nogen som kender en som kender en som har en lejlighed et sted i Københavnsområdet til to drenge i starten af tyverne, hvoraf den ene (min lillebror) skal sutte licens og være praktikant på DR? De har et budget på 8.000 kr.
Ronson, på forhånd tak for hjælpen.
Men det gør min lillebror. Nogen som kender en som kender en som har en lejlighed et sted i Københavnsområdet til to drenge i starten af tyverne, hvoraf den ene (min lillebror) skal sutte licens og være praktikant på DR? De har et budget på 8.000 kr.
Ronson, på forhånd tak for hjælpen.
Ulykken skete fordi jeg ikke kunne fornemme hvor megen far billisten havde på... bla bla bla.
Nej kælling, "ulykken" skete fordi du løb ud foran en bil uden at se dig for. At du så vælger at løbe midt på vejen i forvejen, gavnede nok ikke situationen.
Og du skal slet ikke prøve på at give billisten bare en del af skylden, den er kun din.
Nej kælling, "ulykken" skete fordi du løb ud foran en bil uden at se dig for. At du så vælger at løbe midt på vejen i forvejen, gavnede nok ikke situationen.
Og du skal slet ikke prøve på at give billisten bare en del af skylden, den er kun din.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-49861543:l%C3%B8b-med-musik-i-%C3%B8rerne-endte-galt.html?forside skrev:"[...] og jeg kunne overhovedet ikke fortolke bilens lyd og finde ud af, hvor hårdt han ville ramme mig"
Hun har altså både set billisten og vurderet at hun ville blive ramt ved at løbe ud på vejen - men havde ikke regnet med at blive ramt SÅ hårdt? Hun er godt dum eller bare meget dårlig til at forklare sig!
Jakob Jakobsen (20279) skrev:Ulykken skete fordi jeg ikke kunne fornemme hvor megen far billisten havde på... bla bla bla.
Hele den udsendelse var så langt ude på så mange niveauer.
De konkluderede så meget uden at have hold i en skid.
"hende her er død pga hun hørte musik mens hun kørte ud foran et tog"
De bygger de udfra en random person vidst nok sagde at han fandt hende med høretelefoner om halsen. Wat.
TV2 vil vist have den drejning på historien ligemeget hvad.
Mine kommentarer til nyheden, fik i hvert fald aldrig lov til at komme op på siden, på trods af at de var en del mere saglige end herinde.
Mine kommentarer til nyheden, fik i hvert fald aldrig lov til at komme op på siden, på trods af at de var en del mere saglige end herinde.
terracide (20283) skrev:apkat (20281) skrev:De bygger de udfra en random person vidst nok sagde at han fandt hende med høretelefoner om halsen. Wat.
Nu væver du vis selv løs...
Næh, det var ca. deres konklusion. Det faktum at det var mørkt og tøsen overså de store blinkede røde lys blev overhovedet ikke nævnt. Det er self tragisk, men at give hendes høretelefoner skylden er sku noget bras.
Er det et problem at mange mennesker tar skyklapper og store hørebøffer på når de bevæger sig ud i trafikken? Ja det er det da. Er det totalt forkert at erklære "MUSIK DRÆBER DIG" som tv2 gør? Ja gu helvede er det det!
terracide (20283) skrev:Nu væver du vis selv løs...
Ja sorry, jeg henviser til udsendelsen på tv2 i station2. Den del var ikke med i den 4min korte videoer. Det er en anden historie end hvad jeg snakker om. (derfor jeg skriver tog - der er ikke noget tog på vejen i videoen..)
Jakob Jakobsen (20282) skrev:#81
Virkede ret meget som om de fandt folkene til historien efter de fandt på hvad det skulle handle om. De manglede tydeligt en del undersøgelser også.
OxxY (20284) skrev:Næh, det var ca. deres konklusion. Det faktum at det var mørkt og tøsen overså de store blinkede røde lys blev overhovedet ikke nævnt. Det er self tragisk, men at give hendes høretelefoner skylden er sku noget bras.
Også en elendig jernbaneovergang. Men ja, det sprang de ret let over.
JesperZ (20293) skrev:#20292 Ved du om det er noget der koster noget? Og hvad der skal til for at man er kvalificeret?
Det burde (!) være gratis, og mener ikke der er kvalifikationer - men tag ned på din nærmeste Borgerservice og tag en snak med Vielsesafdelingen.
JesperZ (20295) skrev:Okay synes det lyder ret besværligt at få sådan et certifikat, men hvilke certifikater kan man ellers tage? Findes der en liste et sted?
For jeg synes det kunne være grineren at være certificeret i alt muligt xD
Det er ikke en dum idé.
Må man vie sig selv?! (altså hvis man må vie)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.